1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zelf maar weer eens aan het bouwen geslagen maar zit even idee loos. Misschien hebben jullie nog tips of spelers die ik over het hoofd zie.

    Heb momenteel twee spelers, IF chielinni en IF T. Silva. en hoop vanavond IF Ibrahimovic te kope of na dit weekend.

    Nou zat ik aan 4231 te denken met Di natale, sneijder en miccoli als de 3 maar vorige keer ging bij 4231 constant mijn spits als cf functioneren en mijn Cf als spits. Dat moet ik niet hebben en irriteer me mateloos eraan dat als je met je rechter cam opkomt je linker cam terugzakt.

    4321 Is ook prima opstelling maar in de serie a ontbreekt naar mijn gevoel een echte rw. Misschien iets met een hybrid? iemand idee? Heb aancambiasso en mascherabo gedacht en dan di maria als rw maar di maria doet het hem niet bij mij en mascherano verwacht ik niet veel van. Maar iets in de trend maar wel met negen chem.

    4-4-2 of 4-1-2-1-2 Vind ik lavezzi tekort komen als lm. Zeker als je back opkomt en hij moet verdedigen komt hij te kort.

    Qua speelstijl ben ik een balbezit speler met acties op de vleugels en net voor of in de zestien.

    Iemand?
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    4-3-1-2 is ook nog een optie. Dan zal je CF niet zo snel over de spitsen heen gaan.

    Ik heb mijn Real Madrid namaak elftal maar weer van de hand gedaan. Ik heb nu 3x een elftal nagemaakt: Spurs, Barça en Real. Alle drie de keren vond ik het team niet fijn spelen. Slechte passing en rare loopacties.

    Weer geswitcht naar een Serie A elftal.

    4-3-1-2
    -------------Abbiati---------------
    Abate -- Lucio -- Nesta -- Nagatomo
    Marchissio -- Cambiassso -- Montolivo
    ---------------Jovetiç-------------
    ------Miccoli---------Ibrahimoviç----

    Daarnaast nog Inler, Bonnuci, Seedorf, Zarate en nog wat spelers. Ben benieuwd!
     
  3. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn nieuwe zilveren team:
    [​IMG]
     
  4. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die spits speel ik ook in mn bundesliga team. Ontzettend ZIEK shot heeft ie in game.
     
  5. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    --------------------Ibra-----------------------
    Alvarez IF----------------------------Robben---
    -----------------------------------------------
    ---Hernandez-----Luiz Gustavo----Schweini-----
    -----------------------------------------------
    Taiwo------Silva IF-------Chiellini IF----Lahm
    ------------------Buffon---------------------
    Middenveld is niet zo goed, maar enige manier om Ibra op 9 CHEM te krijgen zonder serie A / Zweedse rechtsbuiten is met een linksbuiten van Inter.
     
  6. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt hem zeker in de bundesliga versie. Ik heb de geupgrade van Hull City. Eigenlijk is het gewoon een Inform speler. Hij koste me 60k maar ik verwacht wel dat hij dat waard is. Dit zijn z'n stats:
    JOSHUA KING 68-->74

    Acceleration 86-->87
    Agility 78-->87
    Balance 67-->75
    Jumping 66-->71
    Reactions 66-->68
    Sprint Speed 92-->94
    Strength 70-->75
    Aggression 35-->36
    Att. Position 64-->64
    tactial aw 24-->25
    Vision 55-->55
    BallControl 69-->77
    Crossing 57-->61
    Curve 68-->83
    Dribbling 74-->83
    Finishing 63-->77
    FKAcc 41-->50
    HeadingAcc 54-->58
    LongPass 40-->43
    LongShot 57-->70
    Marking 21-->21
    Penalties 52-->63
    ShortPass 65-->70
    ShotPower 73-->89
    SlideTackle 18-->18
    StandingTackle 26-->27
    Volleys 71-->87
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2012
  7. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch niet Beerens? Die vond ik laatst niet onder de 4k, maar een paar uur later had ik 1 voor 300c en nog 1 voor 1.5k die ik voor 3.2k had verkocht, en een dag later was hij ineens weer onder de 1000.
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha,gisteren een pakje van 5000 geopend(doe ik elke x als ik coins verdient heb nu)v Persie erin.Kspeel online tegen een gast met een IF Barca/Madrid team...win ik 9-3....7x V Persie!!!!_O_
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Lekker team. Is zlatan niet te sloom voor twee spitsen zonder vleugel aanvallers of links en rechts middens? Daarom ga ik nooit daarvoor omdat ik dan me breedte van het veld slecht gebruik.

    Miccoli is wel een held!
     
  10. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop bijna altijd die van 5k als ik al gold packs koop. Als ik dat niet doe koop ik bijna altijd bronze en silver met 1 rare (400c en 2.5k) en ik had zaterdag Marlos in een 2.5k pack _O_

    Nu heb ik ineens geluk met bronze Jumbos want ik heb vandaag Weston (93 pace LM) gehad, gisteren Gobern (90 pace CM) en een paar dagen geleden diezelfde Gobern en Oduro (92 pace ST)
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben zelf heel erg van het dribbelen en vind het eigenlijk niet zo'n probleem als ik geen snelle spelers heb. Getuige ook mijn middenveld. ;)

    Ik hecht veel waarde aan hoge dribbeling en hoge finishing. Zlatan wilde ik hoe dan ook een keer proberen. :)
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    We zoeken nog deelnemers voor een Silver UT toernooi

    5000 coins inleg.

    Pm voor info ;)
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zlatan is een beest. Miccoli trouwens ook. Zou eigenlijk nog een keer IF moeten komen! Zou lekker zijn!

    Denk toch dat ik 4-1-2-1-2 ga spelen of 4-3-2-1 met toch maggio als RW. Ben benieuwd.
     
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Miccoli is al maanden IF. Is nu alleen zwaar gepricefixed. Ik zou voor de 4312 gaan! Speelt echt lekker! Cambiasso centraal op CM, Kan je daarnaast bijv. IF Boateng nemen en IF/SIF Marchisio (aanrader!)
    Als je toch 41212 gaat zou ik Pepe op RW zetten. Schiet veel lekkerder dan Maggio. Ownee RM bedoel je waarschijnlijk. Dan Maggio..

    Voor mij is Cambiasso echt HET beest van FUT. Meerdere keren gehad en nu weer en ik doe hem nu ook nooit meer weg!
    Zit verdedigend echt overal tussen en z'n afstandschot.. :9 schoot er vandaag weer een pegel in van ver buiten de 16. Heerlijk!
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2012
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Kan iemand even bevestigen dat je voor het nieuwe toernooi 11 basisspelers uit verschillende competities moet hebben?
     
  17. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij deze bevestigd.
     
  18. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is beter not IF nagatomo of taiwo?
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Taiwo, vond. Die is snel maar ook enorm sterk en een uithoudingsvermogen van hier tot aan Nigeria.
     
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Weetje wat het is met Taiwo, hij speelt verdedigt wel goed maar als ik zeg maar in een aanval van een tegenstand de bal met hem verover een even snel naar voren wil rennen raak ik de bal meteen kwijt, hij heeft namelijk iets in de 50 dribbelen en houdt de bal echt kilometers voor hem als je sprint.

    Daarom speel ik dus met Balzaretti die overigens echt heel chill speelt, ik heb Taiwo wel altijd bij de Wissels zitten en zet hem altijd als Stand-in voor Lucio of Chiellini als CB. Enige wat bij hem onderbreekt is tactisch inzicht anders zou die gewoon altijd CB staan bij mij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina