1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ok, want ik speel nu in een 4-3-3 systeem met Balotelli in de spits (de regular versie). Op de flanken heb ik op links Cerci (een RW) en Maggio (regular). Er zijn maar weinig Italiaanse LW's, maar Cerci is wel een fijne speler op die positie.

    Daarachter als CM's afwisselend: Marchissio, Montolivo, De Rossi, Motta of Pirlo.

    Nu weet ik nog niet echt welke versterkingen ik wil halen. Misschien Noccerino IF of Marchissio IF, of Totti IF als CM? Voorin misschien Maggio IF of Pepe IF. Wat zouden jullie doen?

    Achterin heb ik nu Ogbonna, een baas uit de Serie B met 82 pace en 81 defending :+ en Bonnuci, maar Bonnuci wil ik nog vervangen voor Chiellini.
     
  2. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    welke database gebruik jullie? Die ultimate database werkt super traag bij mij!
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, bij mij werkt die ook niet goed meer. :mad:

    Heb IF Matri gekocht btw. Opgepikt voor 30000 en hopelijk met winst verkopen vanavond. Donderdagavond is toch de populairste handelsavond imo.
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Bochetti is goed. Maar denk dat je met chielini en if barzagli beter zit. Middenveld zal ik zeker sif marchisio en if nicerino halen. Alleen mis je wel wat creativiteit op je middenveld. Misschien een idee om miccoli of di natale ok te turnen tot buitenste cm?
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Sorry? Donderdag zijn de prijzen altijd het laagst naar mijn mening. Zit zelf al week te wachten om vanavond me fortuin uit te geven want spelers zijn weer aan het dalen,. Morgen en zaterdag zijn dure avonden!
     
  6. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met SIF Remy? Is die beter dan Benzem NIF?
    In een 4-3-2-1 systeem.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Sif remy is erg goed! Rete snel, goeie dribble, kan erg goed koppen en heeft een heerlijke streep.

    Maar benzema is en blijft een baas! Is sterker dan remy, heeft een betere dribble in huis en is een goeie afmaker. Met remy faal ik als ik dicht op de keeper kom maar benzepens schuift hem er altijd netjes langs. Z'n finesse is een stuk beter.

    Daarom speel ik met beide in de spits... ;)

    Maar hoe ga je ze gebruiken? Geef je veel voorzetten? Dan zeg ik sif remy maar is hij bedoelt om in de 16 te killen? Hou dan benz en spaar ff door voor z'n if.
     
  8. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedien mijn spitsen vrijwel altijd met een steekbal, ik geef heel weinig voorzetten. Als ik 4-3-2-1 speel maak ik met mijn 3 voorwaartsen combinaties en stuur ik er een weg met een steekbal.

    Maar misschien kan ik wel 4-1-2-1-2 gaan spelen, met ribery en if ben arfa op de vleugels, dan Nasri en daarvoor Remy SIF en Benz,

    Wat is aan te radn?
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    4321 met benz. loopt heerlijk
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Ik speel zelf 41212 idd met Ribéry, nasri en if bennie.

    Wat ik zo fijn vind aan sif remy en benz, is dat hun passing lkkr hoog ligt. Zo kunnen ze erg goed combineren en elkaar weg sturen. Remy heeft ook een heerlijke tegendraadse kopbal.

    Maar ik denk dat 4321 met ribéry en if bennie ook erg lekker loopt. Heb allebei een goed schot om naar binnen te komen. En benz voor de steekbal of afvallende bal.

    Wie zijn je cm's?
     
  11. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn team nog niet, ben nog aan het bedenken.

    In een 4-1-2-1-2 denk ik:

    Lloris

    Sagna, IF Koscielny, IF Distin/Sakho, Clichy/IF Tremoulinas

    Lass, IF Ben Arfa, Ribery, Nasri

    Benzema, SIF Remy

    In een 4-3-2-1 denk ik:

    Lloris

    Sagna, IF Kosciely, IF Distin/Sakho, Clichy/IF Tremoulinas

    IF Amalfitano, IF Cabaye, Nasri

    IF Ben Arfa, Benz/SIF Remy, Ribery



    Welke is aan te raden?
    En welke spelers moet ik bij de /'en nemen?

    Edit: Ik denk toch dat ik neig naar een 4-3-2-1, aangezien ik de bedragen waarvoor 4-1-2-1-2's weg gaan veel te veel vind...
    Maar sta voor alles open ;) Maar ik misbruik nasri dan wel...
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb zelf ook aardig wat franse spelers gehad.

    Vond persoonlijk IF Mandana echt een aanrader. De normale is al supergoed (misschien wel de beste keeper die ik heb gehad als IF Mandana niet bestond)

    IF Benzema is ook goed maar zou eerst me coins in iets anders stoppen aangezien Benzema normaal al goed is en andere spelers een boost kunnen gebruiken,

    Tremounilas IF of Clichy is moeilijk. Zou ze beide nemen en kijken wie er beter speelt. Clichy vergat bij mij wel te vaak te verdedigen. En met Ribery op LM is dat een beetje klote. Zeker omdat je Ribery in de aanval wilt hebben en niet Clichy

    Rouix en Giroud vond ik ook zeer relaxt. Rouix schiet werkelijk waar alles uit elke hoek en stand erin en met benzema als aangever zeer relaxt. Giroud kopt alles raak. (IF versies) zijn zeker aan te raden als super sub!

    Mijn team op dit moment.


    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#jBQt5wHHbcKg2

    Hopelijk snel uitbreiden met Sneijder en Maicon, IF Nagatomo en IF Samuel en uiteindelijk IF Miccoli!
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  13. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Hopelijk komt er volgende week een SIF Miccoli want hij heeft een hattrick gemaakt. Dan is de IF waarschijnlijk ineens 200k minder waard. Of de SIF wordt dan gewoon goedkoper dan de IF *)

    Dik team trouwens man! Ik ben ook bezig van m'n 1e weer een serie A te maken. M'n 2e is al serie A.
    IF Ramos ff verkopen dan heb ik weer 300k erbij en kan ik hem afmaken.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    IF ook gehad en was een beest. Zit er dus ook op te hopen. Maar denk het niet aangezien ze IF Milito gisteren al speciaal hebben uitgebracht. Zou zeggen had ze beide gedaan!
     
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn! tnx man! Die moet ik hebben! Wist niet dat hij IF was geworden. Nice stats ook! Ik maak een 4312 en wil dan Aguero met (nu) IF Milito in de spits, IF Palacio op de cam, Marcelo op LB en voor de rest alleen serie A spelers. Post hem straks wel als hij klaar is.
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nice. Vertel me even over hij lekker speelt want anders vervangt hij miccoli misschien (weet niet zeker want heb met miccoli wel wat snelheid erbij voorin)

    Met me winst van afgelopen nacht (check net fut voor het eerst) maar even IF Nagatomo gekocht
     
  17. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Zal ik doen. Ik vind Miccoli altijd wat tegenvallen. Heeft soms geniale acties met een geniaal schot maar hij is het toch net niet voor mij. Heb dan nog liever Zarate. Die heb ik met Pato in de spits bij m'n 2e team en dat loopt heerlijk.
    Maar ben ook benieuwd hoe Milito speelt. I let u know.. Heb hem al gekocht voor 88k.

    EDIT: Hoe kom jij trouwens ineens weer aan al die coins met je IF Ibra, Chiellini en T. Silva :9 Dacht dat je ze ook verkocht had. (Wel lekker hoor :thumbs:)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Tja... Miste me Zlatan zo...

    Kan je zijn acceleratie posten en of hij lekker draait?
     
  19. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Sure. Wacht alleen nog tot ik IF Ramos heb verkocht. Heb net IF Cesar gekocht en heb nu nog 4k dus kan ff niks.

    Heb nu dit: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cP5IBg3abcKkx

    Als CB komen T. Silva en IF Samuel. Middelste CM word IF Boateng, Sneijder maak ik CM van en de linker CM wordt Hernanes of Robinho. Ben ik nog niet uit. RB Maicon.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Je had hem toch al

    IF Caesar grootste miskoop van mij ooit. Wat een ongelooflijke bagger keeper met beginnersfouten!

    Lang leven steek!

    IF Ramos (CB?) is een held

    Palacio had ik nog neit gezien. Duur?
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina