1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe jij dat dan?
     
  2. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    IF matri opgehaalt voor 16.000 op ps3
    Goeie deal?
     
  3. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    En een Palacio (IF) opgepakt voor 18k
    Op ps3 zijn ze volgens Ultimatedb.nl 29k waard.
     
  4. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    De tijd die het gekost heeft om naar dit forum te gaan en dit te posten is gewoon drie keer zo veel dan dat je zelf even opzoekt voor hoeveel ze er op staan.

    :F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F:
     
  5. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t ook opgezocht maar misschien zijn dat verkeerde bedragen
    Ik vraag ook is een keer wat..
     
  6. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu bijna 2 uur lang de 59th gebruikt, en ben niks opgeschoten...
     
  7. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Misschien is het wel een tip om even op FUT zelf te filteren op de speler die je hebt en dan te kijken voor hoeveel ze weg gaan (goedkoopste buy now) en hoeveel erop wordt geboden.
     
  8. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon op de xbox / fut web app kijkt, dan zie je toch gewoon hoeveel iedereen voor die speler vraagt. Dan kan je toch daaruit je prijs bepalen. Aan de FUT Database prijzen zou ik niet al te veel waarde hechten.
     
  9. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    59min methode check via google het programma cheat engine dan ben je met 3 drukken op de knop bij de 59 min
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daar heb je niets aan, want dan doe je het op de computer en op de computer loopt de Trade Pile en aantal seconden achter op de XBOX, dus zijn alle koopjes al weg.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb mijn ideale elftal gevonden. Combinatie van Italianen en Serie A (en 1 Serie B) spelers.

    4-3-3

    ===========Buffon============
    Abate==Ogbonna==Chiellini==De Ceglie
    =Seedorf IF===Marchissio IF===Pirlo=
    ===Maggio===Milito IF===Lavezzi===

    Elftal is opgebouwd met de intentie om heel aanvallend te spelen. Dus snelle verdedigers achterin, die de grote ruimte op eigen helft kunnen dekken. Goede dribbelaars met hoge passing op het middenveld. Waarbij Marchissio en Pirlo echt voor veel druk naar voren uitoefenen. Alledrie de middenvelders hebben ook een goed afstandsschot. Aanval is heel dynamisch waarbi Milito echt een baas is. Goede composure en hoge finishing.

    Al meerdere keren de cup gewonnen en over het algemeen met grote uitslagen. Wil eigenlijk alleen nog Pirlo IF en dan is het elftal wel aardig compleet.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  12. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Leuk team. Serie A is sowiezo BAAS :thumbs: Mis je alleen niet wat snelheid op het middenveld met Pirlo en Seedorf?
    Probeer anders dit eens: L CM: IF Nocerino (goede allrounder!) Middelste CM: Cambiasso (verdedigend een beest en kan ook heerlijk uithalen!) R CM dan (IF/SIF) Marchisio. Ook een allrounder maar dan iets beter dan Nocerino.
    En zou voor IF Milito gewoon Pato nemen. Vind zelf Milito toch wat tegenvallen. Mist lenigheid.

    Ik heb nu dit:
    A: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bhVa4ohGbcMzC
    B:http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#ppBW1Ye0bcMzD

    Ga Milito dus waarschijnlijk nog vervangen maar weet nog hoe want dan zal Aguero er waarschijnlijk ook uit moeten en dan wil ik eigenlijk niet.
    Heb helaas geen coins meer voor Messi anders had ik die er gewoon neergezet. Misschien zet ik Zarate er wel gewoon in en dan Cisse voor hem in m'n B.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hij zegt net dat hij dit team zo heerlijk vindt en waarom hij voor dit middenveld koos? Lijkt me niet dat hij dan heel zijn middenveld ineens wilt aanpassen, hè :+.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Nee, idd. Die spelers die je noemt hebben een lagere passing. Snelheid heb je nauwelijks nodig, want met dit middenveld tik je met één-tweetjes elke verdediging zoek. Dan heb je altijd ruimte voor je snufferd. :)

    Toch bedankt voor de tips though, maar ik laat het voorlopig zo. :) De balans in mijn elftal is nu gewoon optimaal. Geef nauwelijks wat weg en creëer heel veel.

    Edit: heb overigens drie verschillende spitsen al gehad. Eerst Balotelli, toen Balotelli IF, toen Pato en nu dan Milito. Pato is vooral goed met heel veel ruimte voor zich, maar ik heb liever een spits die snel kan draaien en schieten. Bijna alle goals die ik nu maak zijn binnen het 11-meter gebied van de tegenstander, veelal zelfs binnen de 5-meter lijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok suc6 ermee dan!:thumbs: Anyway.. Tja ieder ook zijn keuzes/teams :p Ik heb ook nooit met Pirlo gespeeld maar merk zelf dat snelle backs vaak mee naar voren komen en als de bal dan onderschept word en je een snelle tegenaanval krijgt dan vind ik het fijn dat m'n CM's ook wat pace hebben om een tegenaanval weer af te dekken/stoppen.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik verover dat bal meestal weer met mijn aanvallers als ik 'm verlies. :cool:
     
  17. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil een (niet al te duur) 85 rating team maken. Iemand suggesties?
     
  18. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  20. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou toch ipv van Milito IF Tevez kunnen gebruiken? Of vind je dat geen vooruitgang?

    En hoe speelt Palacio IF? Speelt hij écht fijn? Want ik wil hem miss ook gebruiken om Aguero in mijn team te kunnen verwerken!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina