1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben die een andere kleur kaart dan ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  2. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee, zou wel heel vet zijn:D
    Wit ofzo xD
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nope, gewoon zwart. Tenminste, vorig jaar waren ze gewoon zwart. ;)
    Wit zou inderdaad wel gruwelijk zijn. Dan zie je meteen hoeveel TOTY's de tegenstander heeft, als je de match begint :D.
     
  4. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dan zien dat ze TOTY zijn?
     
  5. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan hun rating ;)
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Alleen aan de rating, dus je moet een beetje weten welke ratings de TOTY-spelers hebben. Bijvoorbeeld een Messi is 94CF, een IF Messi is 95CF en een SIF Messi is 97CF. Dus de TOTY Messi zal bijvoorbeeld 98CF zijn (ik neem aan niet 99 8)).

    Niet dat je zometeen een TOTY-Messi wil kopen voor 10.000.000 coins en je per ongeluk een IF Messi koopt, die normaal veel minder waard is.
     
  7. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgensmij worden die TOTY spelers onbetaalbaar. Ik hou het wel bij de normale en de IF's.
     
  8. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar doordat die TOTY spelers duurder worden dan de normale IF's zakken de prijzen van de normale IF's. Je gaat dus zien dat echt iedereen waar je tegen moet spelen, met een half IF team loopt. Ik vrees dat dit het laatste zetje is naar "elk potje tegen een 89 rated team"
     
  9. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Vorig jaar kwam ie pas tegen het einde van het seizoen of niet?
     
  10. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dnek niet dat er hele/halve if teams komen (of was dit zo in voorgaande delen?) de if's worden toch nooit lager dan 10k, maar gaan de gouden ook weer omhoog en hoe lang zal het duren tot die weer omhoog gaan?

    Als je veel geld hebt en als dit gebeurt kan je echt je geld ver10dubbelen:+
     
  11. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Dit wordt volgens mij een TOTY van het jaar 2011 en die aan het einde van het seizoen was de TOTY aan het einde van Seizoen 2011/2012
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee. halverwege het jaar kreeg je de elf beste spelers IF. Dat was de toty. dat gaat over jaar 2011
    Aan het eind van het seizoen krijg je de tots om ze maar zo te noemen. iedereen zegt wel toty maar ze zijn van het afgelopen seizoen. Dan krjjg je een algemeen tots van de spelers die het meest gegroeid zijn (vorig naar bijvoorbeeld hernadez van man u) Je krijgt een tots van de meest constsnte spelers die geen IF hebben gehad. Vorig naar bijvoorbeeld kheidera. En alle vijf grootste competities krijgen er een van de beste spelers en uiteindelijk eeb tots van de rest van de wereld.

    De markt prijzen zullen wel iets gaan zakken maar de IFS zullen niet super veel dalen! De dure blijven nog steeds prijzig al zakken ze iets. En vorig jaar gingen ze daarna weer door de roof!
     
  13. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    TOTY dat deze week uitkomt gaat inderdaad over 2011 en bestaat maar uit 11 spelers.
    Messi en Ronaldo zijn wel zekerheidjes hierin. Deze spelers worden allemaal ontzettend duur dat kan ik je alvast vertellen. Aan het einde van het seizoen 2011/2012 komen de TOTY's van elke competitie.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik vind amper verschil zitten in de IF's of TOTY edities van spelers. Ze zijn immers zo goed als je zelf bent met de knoppen :)

    Het enigste verschil wat je merkt is de "pace" van een speler.

    Messi, Ronaldo en Van Persie... lijken mij degene die toch het hele jaar goed gepresteerd hebben.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zou handig zijn als ze die TOTY een andere kleur geven dan die zwarte normale IF's, zodat je goed kunt onderscheiden van die normale IF's en je niet per ongeluk de verkeerde koopt voor een TOTY-IF prijs. :+
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  16. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop ook op Van Persie maar Gomez maakt ook een goede kans, 50 goals gemaakt in 2011.
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch presteer ik slechter met een half IF team dan met een goedkoper team.
     
  18. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag een bundesliga team willen maken , helaas heb ik maar 80 k te besteden
    Graag zou ik in de formatie 4-3-1-2 willen spelen , met snelle backs , en sterke CB's

    Iemand tips?
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit team speelde heerlijk(maximale chemistry).koste mij 18K(ik had wel 2 spelers uit pakje)Ik denk dat je dit team voor 20K kunt kopen nu


    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#c2ywIkYkbce84
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit gaat hem denk ik worden;

    433

    Casillas
    Dani Alves--Vidic--piqué--abidal
    Iniesta--xavi--Silva
    Van Persie--Messi--cr7

    Cb zou eventueel puyol of Silva ipv Vidic kunnen zijn. Lb marcelo of lahm.

    Cm ozil, busquets of yaya.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina