Dit is nu mijn team: DM: Pepe Reina RB: Walker CV: Kompany CV: Ivanovic LB: Clichy CM: Yaya Toure RM: Gervinho LM: A. Young CAM: Suarez CAM: Nasri SP: Aguero Iemand nog ideeen om het nog te veranderen of tips?
dit zijn mijn teams. http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#h8VzMgHRbcO48 http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#eoAtZ8abbcO5b let niet op de namen van de teams. tips zijn altijd welkom. EDIT: Vagner Love is de beste spits waar ik mee heb gespeeld.
umm denk het wel, maar ik bedoelde voor het geld is love zeker een van de betere. die Shownumi is toch bronze speler ?
ja al de goals komen van Vagner Love en Doumbia. Zal ik door sparen voor eto', Bocchetti if of Bruno alves if. Dan verkoop ik gewoon me Serie a squad.
Heeft iemand wel eens 3421 gespeeld? Hoe speelt dat? Lijkt me wel leuk een een BPL te maken in die formatie omdat je daar veel goede LM's en RM's hebt.
Speelde het zelf met BPL zodat ik Ryo Miyaichi en Royston Drenthe in één team kwijt kan. Ik zou er op letten dat je niet iemand als Nani LM zet, maar ook iemand die de verdediging een beetje in de gaten houdt. Voor de rest is het een lekkere tactiek alleen gebruikte ik me links- en rechtsmidden vrij weinig.
Bale is verdedigend toch ook goed? vorig jaar ieder geval wel. En Gervinho's verdedigende stats ken ik niet maar wat ik weet was Valencia vorig jaar een prima RM door zijn hoge defense! Maar kan dit jaar weer anders zijn!
weet iemand of er verschil zit tussen de SIF van Persie en de UP van Persie ? en is het aan te raden om hem te kopen ? de normale versie speelt wel lekker
Volgens mij zijn de stats het zelfde toch ? de "ingame" stats durf ik niet met zekerheid te zeggen...
Is er iemand die nog een goedkope Braziliaanse CV weet? Die ook echt lekker speelt? Mijn verdediging is nu: Marcelo - Dede - Onbekend - Onbekend RB is dus ook nog nodig
Ik ben opzoek naar serie A , maar heb echt geen idee in welke opstelling Ik kan in veel opstelling goed spelen en ook nog geen idee met wat voor spelers Iemand suggesties? Ik heb geen geld voor ibra voor derest maakt t me niet echt uit Alvast bedankt!