1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Marcelo zal gewoon 9 chem hebben hoor :p.
     
  2. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel 4-1-2-1-2 met ronaldo op LM. hij valt erg tegen op die positie omdat die erg weinig aan de bal komt. ik speel eigenlijk veel liever met ronaldo op ST alleen dat is absolut niet zijn positie.. wat is dan het risico als hij daardoor weinig chem heeft?
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Het risico is dat hij dan ook geen rendement heeft, door die lage chem. Het beste is Ronaldo op de LW positie. :) Gewoon lekker 4-3-3 spelen. :thumbs:
     
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nagenoeg tzelfde team speelt heerlijk.gisteren weer van een 82 Barclay team met 3-1 gewonnen.

    Ik scoor opvallend veel afstandsschoten met overtoom en Anita.

    Van Wolfswinkel blijft een Killer!


    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#JcmGxvTIbcTu3



    Ff wat over mn Barclay team.Ik heb Gerrard gehaald...pfff geen bal geraakt.Ik speel 442,kdenk dat gerrard niet geschikt is als CM in een 442
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  5. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb nu 450 k, en wil een nieuw team maken maar heb geen/weinig insparatie meer. Ik weet dat ik suarez UP erin wil.. Maar voor de rest nog geen ideeen... Iemand suggesties?
     
  6. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    4312

    --------- Suarez -- Cavani
    -------------- Forlan-----
    -- Sneijder - Cambiasso - SIF Marchisio
    IF Nagatomo - Chiellini - T. Silva - Maicon
    -----------------Steek

    Zoiets? Of gewoon een BPL. Welke opstelling speel je graag?
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    De eerste vraag die je (voor jezelf) moet beantwoorden is idd in welke opstelling je het liefst speelt. Dat bepaalt voor een groot deel welke spelers je het beste kan kopen.
     
  8. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Of 4-3-2-1. Staat die toch wat meer naar binnen.
     
  9. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Lastig, ik weet zelf ook niet in welke opstelling ik het liefste speel. Vroeger was ik altijd fan van 4-3-3 en 4-1-2-1-2. Maar ik ga nu denk ik toch voor 4-3-1-2. Die speelt toch ook wel fijn? Voor de rest denk ik gewoon in de BPL. Ik ben een erg aanvallende speler die veel passd en ook best veel kapt. Ik hoop dat iemand me kan helpen ^^
     
  10. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Valt me trouwens op dat bijna niemand 4-2-3-1 speelt, terwijl dat toch echt de beste opstelling is van Fifa xD.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Tja, ik vind 4-3-3 met echte buitenspelers het fijnste spelen. Veel passende middenvelders die aanvallend zijn ingesteld en snelle flankspelers. Mijn spits moet hoge finishing hebben en hoeft niet snel te zijn. Ik speel nu met deze voorhoede: Farfan - Gomez - Ribery

    Farfan scoor ik niet veel mee, maar Gomez en Ribery scoren aan de lopende band. Gomez: 5 wedstrijden 11 goals, Ribery: 6 wedstrijden 11 goals.
     
  12. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    4312 speelt zeker wel fijn! Maarja, in de BPL is keus zat dus zoek gewoon op de positie die je wil vullen en vul minimaal 25k buy now in. Dan krijg de de betere spelers en kan je je keus maken. Als je veel passt en kapt moet je voor spelers gaan met een hoge.. .. pass en dribbelskills :p Zoals Modric, Silva, Nasri enz..
    Kom je vast wel uit..

    @FunkXual: Ribery vind ik persoonlijk by far de beste vleugelspeler. Heeft genoeg snelheid, goede dribbel, 5* skills, en 95 curve in z'n rechter waarmee die alles er in krult. Ook Afstandsschoten gaan best hard en geplaatst.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het waarschijnlijk toch niet de beste formatie zijn, maar slechts jouw mening?
     
  14. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er wel redelijk uit ja. Heb suarez gekocht. Wie naast suarez en wie daarachter? Kga btw 4-3-1-2 spelen
     
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan Hernandez of Aguero er naast zetten. Hebben veel pace en kunnen hem dan mooi terugleggen op Suarez. (of zelf er in krullen) Silva is lekker op de CF. Goed schot, goede dribbel en sterk aan de bal. Modric en Nasri zijn wat behendiger maar die schieten niet zo lekker als Silva en de CF staat vaak ook in een kansrijke positie om uit te halen..
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  17. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Dit is nu mijn team:

    [​IMG]

    De CAM>CM kaartjes moeten nog gekocht worden maar heeft iemand voor de rest misschien nog tips? Ik heb nog 200k over en wil eigenlijk het echte ultieme Ligue 1 team maken. Stats maken mij niet zoveel uit (Fanni 100x beter dan Reveillere bijvoorbeeld). Welke spelers zijn must haves en mis ik nog?
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    IF MANDADANA is echt een held!
     
  19. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    RB wil ik misschien tiendalli doen en anders Rosales erbij halen
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Team met El Shaawary ziet er beest uit man. Speelt El Kabir dan een beetje lekker?
    Heb hem zelf gehad als ST met Castaignos CF erachter maar vond er toen niet veel aan..

    Heb hem zelf in dit team staan, team waar ik veruit het meest meegespeeld hebt.
    Scoort zo makkelijk, voorhoede loopt gezamenlijk meer dan 4 op 1 na stuk of 100 wedstrijden.
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina