Haha ik was een tijdje niet op het forum geweest dus wist het niet. Maar goed dat jullie wel elke regel van het forum kennen. Maar het forum is niet voor dit soort discusies dus dit is mijn laatste bericht hier over dit onderwerp. Nogmaals mijn excuses dat ik deze regel niet wist en het zal niet weer gebeuren. Mvg
Hoi allemaal ik heb een vraag. Ik heb gisteren wat golden packs gekocht maar ik heb perongeluk een golden pack gekocht bij mijn andere club en niet bij de gene die ik wilde zeg maar. Dus ik heb nu een heel setje goede spelers in een andere club maar ik wil deze graag naar mijn andere club (selectie) is dit mogelijk zo ja hoe? bedankt
je moet geen pakjes kopen zonde ik had bijna messi bij elkaar gespaard en toen kwam de happy hour en had ik weer 200.000 aan packs gekocht met helemaal niks haha FAIL!
Zet van je ene club (waar je ze wilt hebben) een bronzen contract te koop voor drie dagen met een prijs van bijvoorbeeld start 245000. Dan ga je naar je andere team en daar zoek je dat contract op. (doe minimum en maximum die 245000 zodat je alleen die vindt). En kijk of het echt die van jou is (team naam) en doe een trade offer) Als je er meer dan 4 spelers moet overzetten dan moet je per 4 een extra contractje erop zetten (gewoon zelfde prijs gebruiken)
Nog een tipje om wat geld te verdienen: donderdag en gisteren gingen formatiekaartjes 4-3-2-1 voor 1500 bieden weg en nu (weekend) gaan ze voor 2500-3000.
Contracten hetzelfde verhaal, woensdagavond gaan ze eruit voor 150, in het weekend kan je er wel 350/400 voor vangen.
iedereen gehoord van de update van fifa? je kunt trade offers na de update alleen naar vrienden sturen..