De lichtgroene lijntjes zijn nu oranje, beetje jammer vind ik begint bijna te kriebelen om een team met alleen maar groene lijntjes te maken
TEAM: GK Howard; RB Juanfran; CB Vertonghen; CB Samuel; RM Robben; CM Schøne; CAM Izmailov; LM Ménez; RW Hoilett; ST Gomez; ST Uche SUBS: GK Baumann; CB Heitinga; CB Paletta; CAM Coutinho; ST Forte; ST Butin; RW Routledge http://www.ea.com/uk/football/news/totw-14mar-02
"@EASPORTSFIFA: 'Where is GERRARD?!'... in the latest Team of the Week? Well, you never know, there might be a surprise IF in packs..." Nou dat lijkt me duidelijk
1e gerrard IF staat op de trade 1,5miljoen buynow Gerrard 88 Pace78 drib80 Sho92 def 78 pas89 head 76
Heeft iemand al een toernooi op ultimate diffilculty gespeeld? Moest de 1e ronde tegen Marseille. Kom binnen 3 minuten voor. Prachtig schot in de verre hoek van ben arfa. Daarna heb ik geen kans meer gehad en schiet de computer er 5 in!!! Kreeg steekballen, Ronaldo chops en body feints om m'n oren! Leek gewoon alsof ik tegen een echte speler speelde.
Ja ik heb al 5 potjes gespeeld 5x verloren 1x met 3-2 de rest dik verloren is voor mij te moeilijk kom ma niet door de verdediging
Is het nog steeds zo verdomde lastig om de ai van de bal te krijgen? Of is dat op ultimate difficulty nagenoeg onmogelijk geworden?
Denk koop voor de grap even een Gold Jumbo pack. Zit er een IF in..... is het Juanfran. Helemaal niks waard dus.