Bale heeft een hoge workrate dus die wordt wel snel moe. Etherington heb ik geen ervaring mee. Mata (86) kan ook een optie zijn?
Hoe raar het ook klinkt...ik vind Malouda de meest uitgebalanceerde LM uit Barclay...ik heb ze allemaal gehad...Nani,Bale,Young,IF Young noem maar op...maar Malouda speelt gewoon goed en met Evra of Clichy als LB heb je daar mooie chemystry!
Malouda is inderdaad underrated. Overigens kan je ook ervoor kiezen om een RM als LM op te stellen. Ben Arfa IF? Park IF is misschien nog een optie. Weet alleen niet hoe die speelt.
Park is te langzaam en Ben Afra verschrikkelijk duur. Ik denk dat ik voor Bale/ Young ga. Heb nu IF Etherington en Gervinho. IF Etherington is goed, alleen heeft hij het probleem dat hij maar 3 sterren skills heeft. Erg matig voor op de flanken.
Pak dan de gewone Ben Arfa. Ook 5 sterren skills en niet duur. Of Dos Santos. Voor die 1000 coins kan je het allicht even proberen. Ashley Young kan alleen hard rennen....
Met hard rennen en 4 sterren skills ben je imho in een voordeel, vooral met tricks . Ben nu level 32 in Ultimate team.
Hard rennen is saai. Besides als je goed kan verdedigen is er met rennen geen winst te behalen. Dan krijg je misschien 2 kansen uit de counter in een wedstrijd. Hangt natuurlijk van je eigen speelstijl af, maar ik vind het fijner om spelers met hoge passing en hoge dribbling op het middenveld te hebben. Dan kan je meer kansen creëeren en altijd met druk op de helft van de tegenstander spelen.
Lol, net een potje met 10-0 gewonnen en kreeg 1105 coins. Is weer een persoonlijk record voor wedstrijdmunten. Ik vond Ibra op CF niks. Hij moet echt in de spits. Passing vind ik minder belangrijk voor een CF dan voor een CAM. Vaak loopt bij mij de CF ook in de spits. Ik speel nu met Cisse op CF (jammer dat hij naar BPL is gegaan, heb de Lazio versie met serie A spelers achter hem.) Heb Benz 85 met Remy in de spits. Nu ff sparen voor SIF Remy. Speelt tot nu toe lekkerder dan de driehoek Pato, Robinho, Ibra.
Haha nee het is ochtend.. Heb nu een sloot koffie op. zie trouwens dat de BPL een andere Cisse is. D8 al dat ik wat gemist had. En ja, Tuurlijk online! Speel nooit offline.
nee Cisse van Lazio is naar QPR gegaan.Je hebt ook die Cisse van Manchester United, die is verhuurd aan.....kweet t ff niet
Je hebt Djibril Cisse, die ging van van Lazio naar QPR En er is Pappis Cisse, doe ging van Freiburg naar Newcastle United (en zit in totw deze week)
Ow ok. De Lazio versie zal dus nooit meer IF worden Als je serie A speelt kies je eerder voor andere spitsen maar Cisse speelt toch altijd wel erg lekker. Zit nu bijna aan de 500k wedstrijdmunten. Ga voor Fifa 13 uitkomt de miljoen proberen te halen.