1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SolaCe

    SolaCe Unidentified Gamers

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we inderdaad hopen dat je met een goede steekpass met een snelle speler gewoon ook weg bent. Ik had vaak genoeg, vooral bij Ultimate Team dat die verdediger gewoon vast gezogen zat aan mijn aanvaller haha, terwijl de verdediger niet eens snel was.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb je de demo nog niet gespeeld? merkte echt dat je gewoon weg was als je een goede steekpass gaf. Je moet nu opletten dat je backs niet teveel opkomen. In 11 kwamen ze constant op en dan als hun buitenspeler de bal had haalde je ze toch weer in. Maar nu als je instapt ben je gewoon de lul of als je hem kwijt bent ben je hem kwijt. Ik vind het wel cool als zal ik het ook vaak zat vervloeken als het mij overkomt!
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    heej Vegeta, net IF Pizarro gehaald voor 7k, bewaren of nu nog verkopen??, weet niet of deze nog duurder gaat worden ofzo

    net wel een Pique 88 laten schieten voor 30k, wist echt niet wat ik moest doen hoor
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    lekker verkopen voor 15!
     
  5. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Pique had je moeten kopen man. Die wordt veel meer waard dan 30K.
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    tsja eigenlijk wel he, hmmm, misschien toch maar moeten halen, ik ben met dat soort dingen echt veels te voorzichtig. Weet je wel, je eerste hard verdiende coins aan één speler besteden,
     
  7. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja het blijft wel moeilijk hoor zo op het begin om in te schatten wat een speler nou waard is. Maar die Pique was wel een zekerheidje denk ik.
     
  8. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu doet hij het niet, iemand anders?
     
  9. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even gelezen wat de mensen hier hebben gekregen en er zitten best leuke spelers tussen. Zelf kreeg ik Coentrao en Tymoschuk en 2 silver rares. Ik heb wel even wat ingekocht: Oxlade-Chamberlain voor 400 coins en Gardner (76 shooting bronze!) voor 500 coins zijn de beste bargains tot nu toe.

    Dit is mijn eerste post op dit forum, maar sommige mensen kunnen mij kennen van de EA forums waar ik regelmatig post.
     
  10. Huss85

    Huss85 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff verkoop niks |:-

    Raul voor 1000
    Van Nistelrooy voor 1500
    Milito voor 3000
    Adriano voor 600
    Pedro voor 25000

    Vraag ik te veel..?
     
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hee,

    Ik heb nu 4,970 coins, nu wil ik vanaf het begin (nu dus) echt gaan traden enz. coins verdienen!

    Hoe kan ik nu het beste beginnen met deze coins? ik heb geen spelers meer (gediscard) was allemaal rommel spelers
     
  12. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Pedro vraag je sowieso veel te veel. Voor 25.000 heb je een IF Danny of IF Nani met een beetje geluk.
     
  13. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Janko 38 pace.. hij is toch goud terwijl alleen shooting boven de 75 is en de rest er onder. En Plet is helemaal erg.. 39 pace, 60 heading! Bulykin heeft 70 pace, de rest allemaal eronder, overall 73. Dost heeft 70 overall en zijn beste stat is heading met 65. En zo kan ik nog wel even doorgaan maar dat doe ik maar niet.

    Een positief punt is dat er nu een aantal snelle bronzen Eredivisie spelers bij zijn gekomen. :)
     
  14. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Maggio gekocht met 4-4-2 formatie voor 2,500, nu gewoon voor 5000 BIn erop gooien?
     
  15. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik Downing voor 4000 kopen?
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup. Gaat er binnenkort echt wel uit. Al zijn stats zijn goed. Zeker voor een 4-4-2. Ziet er nog eens taan voor 2500 maar heb geen bidtokens meer!
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Kut zag hem ook kon hem net niet betalen:mad:

    Maarja als zoveel mensen er hem zo goedkoop opzetten, gaat mijne toch never weg?
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Ajax uit shirt hier, iemand interesse?
     
  19. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ben aan het investeren in bronzen Eredivisie spelers. Ook bezig met een brons Eredivisieteam. Mijn voorhoede is nu:

    Snijders (91 pace) - El Hassnaoui (79 pace) - Latupeirissa (91 pace)
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand een lijstje met spelers (in bepaalde formaties?) waarmee je lekker kunt traden. Ik moet toch opgang komen traden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina