1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke. Dat is vervelend. Neem aan dat ze bedoelen dat iedereen die hem tot nu toe heeft besteld dat je ze dan wel krijgt. Vroeg het me al af. Zijn het de eerste 100 die hem ophalen of de eerste 100 die hem reserveerde!

    Probeer bart smit dan pkager (btw nu ook Nelom, Leerdam en Schaken geboden in 4-3-3!)

    Nu even feyenoord thuisshirt nog!

    Edit: Richard mijn maggio is net wel voor 3k weggegaan! geef het tijd. Word nu drukker en komen meer mensen online!
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  2. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook wel lekker bezig. Heb nu Cazorla, Agger, Lovren, Rakitic, Jagielka op de trade pile staan, is toch samen zo'n 10.000 coins waard.
     
  3. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nieuwe reserveringen krijgen die codes niet meer. Oude uiteraard wel.

    Ik ga ff verder rondkijken en misschien haal ik hem wel gewoon zonder pre order. Die pakjes boeien mij niet zo heel veel.
     
  4. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Fifa gekocht hebt krijg je dan een code ofzo om in te loggen op die webapp?
     
  5. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Als je Ultimate Team bij FIFA 11 hebt gespeeld en een team hebt aangemaakt voor 16 augustus kan je inloggen op de webapp. Anders niet.
     
  6. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik probeer in te loggen staat er dat ik FIFA 12 ofzo moet kopen.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vegeta, heb je nog iets?

    Ik kan op het moment niets, want heb niets om mee te handelen en niets te verkopen =(
     
  8. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe kom je aan die code? @ Reuj
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Dat staat er niet.


    Hmm wat is wijsheid, Lucio nu verkopen en wat handelen. Of even wachten tot hij meer waard is en dan pas gaan handelen en doen.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je fifa 12 koopt. Kan je gewoon in menu zo'n team maken en dan kan je via je gamertag ook inloggen op webapp

    Siemen: zit ook consatnt op EA forum te kijken maar zie nog geen oplossingen. Alleen maar mensen die het ook hebben! Maar EA zegt weinig
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Houden. Wordt echt wel meer waard dan 20k!
     
  12. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF!! jij hebt gewoon al een lekker serie A team ...
    hoeveel informs heb je voor minder dan 9000 kunnen kopen, sneaky ratje:lol:
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Maar voor de rest heb ik niets dat verkoopt. 8)
     
  14. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb de 2 maggio er,nogmaals opgezet voor 3k hopen dan maar, dan kan ik verder traden
     
  15. Huss85

    Huss85 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkopen gaat echt moeizaam!! :mad:
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat heeft bijna niemand dus zoveel gehandeld word er nog niet. En als ik gisteravond niet zo lucky was geweest dat ik dat met if zag was het nooit gelukt. En nadat maver dat wist ging hij ook pas verdienen.

    Zou lekker kleine winstjes proberen te behalen en gewoon wachten tot je ook echt kan spelen.

    Fifa G: Wel een aantal. Heb nu nog als het goed is die drie IFs op me watchlist staan, Kazrim Benzema (7000) en diego van Siemenn. En dan op me andere drie accounts iets van 4k per stuk. Kan dus nog maar weinig doen.

    Bouw me twee teampjes af en dan wacht ik rustig tot ik kan gaan spelen (btw tweede team:)

    [​IMG]

    Reserves zijn Fernandez, Schaken en Schenkveld (allemaal 4-3-:cool:

    EDIT: mensen verwacht nou niet dat je snel rijk bent!!! en het gaat echt pas lopen als je wat kan spelen ook! heb geduld en verwacht niet teveel winst (af en toe heb je gewoon geluk)

    EDIT: Siemenn: jij bent zeker Thomazzi op het forum!
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, haha :D.

    Ik heb gisteren gewoon 3 IF's voor minder dan 6k zien weggaan, omdat ik er geen geld voor heb :emo:
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    [​IMG]

    Teampje moet alleen nog Pieters op Linksback en een beetje formatie/positie tweaking.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Netjes. slim om zilver team te bouwen! goede chem en gelijk een goed team om de eerste offline toernooien mee te winnen. Zeker met Fernandez in de spits!
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan ik de naam van mijn team nog veranderen. Heb nu automatisch die van FUT10 maar die wil ik niet:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina