1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Skillshot is (RB) + (B)? Zo ja, dat doe ik bij één op ééns ook vak. Bij FIFA12 kan je nu zo'n heerlijke schuiver langs de keeper, perfect in het hoekie, geven bij 1op1's. _O_
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Hahahaha! _O_ En jij komt uit 72? Wat een zinnen. :lol:

    [​IMG]
     
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
  4. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Uhh ja 74 Pace is langzaam, vorig jaar had TOTY Berbatov iets in de 77 Pace ofzo en het speelde gewoon echt kut, de gemiddelde IF Verdediger had minimaal wel 75+ Pace en zeker 90+ Kracht en dan was je vrij kansloos met Berba, ditzelfde gaan we dit jaar ook krijgen met Drogba.

    Die ratings vind ik zowiezo al slecht, bijna elke Barca speler Behalve Abidal, Pique en Busquets zijn overrated. Dit jaar heb ik niet gekeken maar vorig jaar had Messi 5 Star Tricks wat gewoon totaal nergens op slaat. Die man doet godverdomme nooit een trucje en dan krijgt ie gewoon effe 5 Sterren.
     
  7. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    de Link zegt nu dit ....... http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/play


    The proxy server received an invalid response from an upstream server.
    The proxy server could not handle the request GET /uk/football/fifa-ultimate-team/play.

    Reason: Error reading from remote server
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daarom heeft Messi dit jaar ook 4 sterren :). Voor de rest vind ik het team van Barcelona inderdaad hoge ratings hebben, maar het is wel realistisch als je het vergelijkt met de rest en met de spelers zelf. Ik vind alleen Masherano en Alves te hoog, de rest is goed IMO. De ratings zijn gewoon enorm om hoog gegaan, of enorm omlaag, omdat dit jaar andere statistieken meer meetellen dan vorig jaar. Vorig jaar telde strength veel mee, terwijl dit jaar snelheid belangrijker is. Dat is ook realistisch, zie Walcott/Lennon (geen strength, wel zó goed ;)).
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, sodemieter op joh..stakker.Lees mijn posts maar niet meer dan.
    Wel knap trouwens dat ik een hele goede baan heb, maar heel slecht in nederlands ben he?
    Op mijn werk krijg ik echt nooit opmerkingen over mijn mailtjes en brieven...he?....oooooo, op mijn werk let ik er wel op!!!

    hahahaha,Plet van Heracles heeft Pace39!!
    Sneijder shooting 80?
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik wil me eigenlijk niet mengen in de discussie, maar het is gewoon irritant om jouw posts te lezen. Ziet er enorm kinderachtig en slordig uit, en als het goed is hóéf je er echt niet op te letten om een beetje normaal te posten, je zou er normaal gesproken meer op moeten letten om zo als jou te posten ;). Zo'n grote moeite is het toch niet? :D
     
  11. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    wel raar dat bij real pepe 75 pace heeft en raul albiol 56........carvalho heeft hoger 58 pace...
    wie moet ik dan dalijk op die positie zetten ipv pepe naast carvalho zetten
     
  12. Don Juan NL

    Don Juan NL '-'

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hier een aantal meningsverschillen over hoe Pace werkt.. PACE staat niet voor snelheid in het algemeen, Pace slaat op snelheid van handelingen. Het is logisch dat iemand met een hoge pace ook erg snel is, maar Alex (middenvelder) van fenerbahce had 64 pace (overall 86 IF!) en hij had een redelijke snelheid, je verwacht toch ook niet van zo'n beer van een berbatov dat hij de meeste verdedigers eruit sprint?

    Probeer eens niet alleen naar ratings en statistieken te kijken maar ook de lengte te controleren.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  13. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11

    sommige mensen zijn hier erg oplettend hoe je dingen wel en niet typt.. staat het hun niet aan dan krijg je meteen kritiek.. begin t ook een beetje zat te worden.

    respect is hier soms ver te zoeken.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, pace staat voor meerdere dingen; acceleration, sprint speed, agility, balance, ball control, en dat soort zaken ;).
     
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik word hier behoorlijk moe van! Er zijn gewoon bepaalde forum gebruikers, die alleen maar goed zijn in het afzeiken van andere gebruikers en in het posten van provocerende teksten. Je moet echt goed zoeken om ook maar 1 nuttige post te vinden van hen. Als je niks toe te voegen hebt, dan ga je maar lekker in het park hangen bij een groep jochies met baseball caps ofzo.
     
  16. Don Juan NL

    Don Juan NL '-'

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ARGH de site deed het heel even maar toen ik op FUT klikte was er meteen weer die verrekte maintenance..
     
  17. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen stats merkte ik meestal wel,
    maar van die verschillende opstellingen merk ik dus helemaal niks :p

    Site doet het nu helemaal niet:confused:
     
  18. JosAz

    JosAz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon net inloggen , maar toen ik op Login klikte vloog hij er weer uit.
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    op twitter werd er ook gezegd dat je het om 7 uur GMT nog een x moest proberen. Dat is dus om 9 uur nederlandse tijd.

    Edit: inlogscherm is online, je kunt alleen niet inloggen.

    En bots..klapt er weer uit!
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Ik logde in, maar daarna verliest ie de connectie :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina