1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Is er eigenlijk al iets bekend over de replay? Ik vind dat ze dit op de xbox zo achterlijk gedaan hebben. Op de playstation heb je standaard een HDD en neemt die gewoon de hele wedstrijd op, terwijl bij de xbox die maar standaard 12 seconden kan terug kijken.. Ik vind het gewoon echt te belachelijk voor woorden.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch grappig. Fifa 12 op de PS2 kost nog geen €17,50.
     
  3. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    De echte harde kern speelt het daar op :+
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Eerste FIFA 12 PC Screenshot. :+
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Haha die Wilshere met subs. :D
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Leuk filmpje. Goede promo als je het mij vraagt, zal ook wel wat centen gekost hebben. :)
     
  7. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt zo schijtziek van al die cheaters online ranked. Om de wedstrijd is het wel weer raak.. speel nu een wedstrijd, ik kom 2-0 voor.. hij pas 1 kansje gehad.. 2e helft begint het feest.. hij laat het spel bij mij vastlopen op de een of andere manier en kan zelf gewoon doorspelen.. bij mij lag het beeld 2x stil terwijl hij rustig 2 goals maakt.. nu staat het beeld stil bij een wissel en hoopt hij natuurlijk dat ik ga leaven.

    Dit soort wedstrijden heb ik dus regelmatig laatste tijd. En ook vaak tegen zielige mensen met lag-switch.. als jij een kans dreigt te hebben begint de boel te haperen/laggen of wordt het extreem stroperig.

    dit moet echt verbeterd worden in FIFA 12, ik vond online altijd leukste onderdeel maar er is geen zak aan tegen die no-life cheaters die alles doen voor de punten.

    Hebben anderen hier ook last van ? Ik had er nooit veel last van maar sinds ik bij de 4000 punten zit is het gezeik begonnen


    edit: kut, dit is het fifa 12 topic :p
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  8. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de ultimate edition alleen maar ultimate team extra'tjes? of ook live season voor het hele seizoen etc?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Goddank speel ik niet online. Ik hoop echter dat het wel verbeterd word, dan wil ik wel weer eens een poging wagen. Ik had trouwens in het verleden wel het idee dat je dit soort frustraties bij meerdere sportspellen hebt. Neem bijvoorbeeld Forza 2 en 3 en F-1 2010. Als ze niet kunnen winnen beuken ze je wel aan de kant en dan liever helemaal niemand zullen ze wel denken. Het is een bekend maar helaas triest fenomeen.
     
  10. Marvilliosa

    Marvilliosa fanfreakintastic

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er wat meer spelers gaan lijken.
    Spelers als Messi en Ronaldo lijken precies als in het echt.
    Maar nog best goede spelers als Suarez of Van der Wiel lijken voor geen meter.
    De enige spelers uit de eredivisie op fifa 11 die goed lijkt is dzsudzsak. :confused:
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ja, echt waardeloos. Wat mij betreft mogen ze 60-70% van de licenties eruit gooien van leagues die niemand gebruikt, en dat ze zich gewoon 100% focussen om de toffe leagues zo waarheidsgetrouw mogelijk te maken...
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, speelde laatst FIFA11 weer en vond het ook echt verschrikkelijk qua gezichten. Echt enorm triest. Gameplay technisch zijn ze deze generatie sterk maar dat is ook alles. Zowel qua sfeer als visueel zijn FIFA en toch ook PES echt schandalig slecht eigenlijk deze generatie. Ze kunnen zoveel meer eruit halen dan wat ze nu doen. Elk jaar een kleine gameplay technische verbetering en dat is het. Ben ook wel een beetje klaar met footies tegenwoordig.
     
  13. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nu nog Sierd De Vos als Nederlandse commentator. :cool:
     
  15. DE KLETSKOP

    DE KLETSKOP Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Arme Andy Gray, die deed het toch al sinds 98 ofzo? Wat een held... :'-(
     
  17. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Was altijd mooi met John Motson, die vond ik nog veel vetter dan Andy met dat accent. Maar toch zonde dat deze er nu ook mee moet stoppen..
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het FIFA11 commentaar is leuk, maar niet meer dan dat. Zet het soms aan, dan weer uit. Vond het commentaar met WC2010 ook veel-en-veel vetter. Gewoon, als je op de paal schoot ... of dat hij midden in een zin was ( oftewel, onzin lulde over hoe groen het gras was :p ) en jij een actie maakte en gelijk enthousiast begon te brullen!
     
  19. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel erg overdreven, die man maakt een voetbalkleedkamergrapje en zijn hele carriere naar de maan. ;-)
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [VIDEO]5858[/VIDEO]

    Je ziet ook een stukje van het nieuwe menu op de achtergrond.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina