1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Daarom zeg ik ook dat ik nog een slag om de arm hou. Afgelopen 3 jaar was FIFA voor mij de veel betere game. Neemt niet weg dat de eerste impressies mij "zorgen" baren. Dit terwijl ik wel lovende woorden over PES hoor.

    Maargoed, ik heb speciaal voor jou een chill-pill genomen. :9
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Damn, die pillen wil ik ook.
     
  3. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb hier ook de chill-pil XL

    die kan je bij me bestellen voor 60 euro voor 2 doosjes pillen .
    per doosje 10 pillen.:+
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zolang EA de game maar lekker blijft oppoetsen zal de keuze snel gemaakt zijn voor mij. PES heb ik ook vaak genoeg gedaan met vrienden. Avondje lekker doorhalen met een pot bier erbij ... jammer genoeg voelen de laatste versies ook niet echt, vaag.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [yt]WJRndU0dgFE[/yt]

    Al die reacties :cool:.
     
  6. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja vast goeie reclame voor ze, niet dat ze dat echt nodig hebben want volgens mij hebben ze zat die-hards die de game toch wel zouden kopen..:D
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik koop de nieuwe FIFA sowieso, ik geniet er elk jaar van. Meest gespeelde spellen, by far! Sowieso is de offline-play tegen vrienden/broer altijd geniaal leuk. FIFA12 wordt alleen maar beter en beter.

    Ik heb dar zin an!
     
  8. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, zowiezo. De laatste fifa die ik heb is 10 maar deze wil ik echt hebben aangezien er tussen 10 en 12 major improvements zijn geweest.
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Dit dus. Ik denk dat dit jaar ik FIFA veruit het meest gespeeld heb van alle games die ik in huis heb, misschien zelfs alleen al als ik alle offline potjes met andere mee tel. Echt bizar eigenlijk.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Blijft gewoon heerlijk _O_.
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ook heel vaak zin in Fifa als ik een voetbalwedstrijd op TV heb gekeken. Na afloop van een wedstrijd op TV speel ik vaak nog een paar potjes Fifa:+
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ze mogen die manager mode wel eens fixen dan. Die van PES is nog steeds een stuk beter.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, inderdaad, zelfde hier! _O_
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De verloren wedstrijd van PSV naspelen. :mad:
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, ik speel ook vaak bij belangrijke wedstrijden éérst de wedstrijd in FIFA, om te kijken wie er wint :cool:.
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel al jaren met veel plezier Fifa, al moet ik zeggen dat PES geen slecht spel is.

    waarom ik Fifa speel ?


    1. Ultimate team
    2. Clubs

    Normale fifa speel ik nooit m.u.v. toernooitjes op Fifat.

    Ultimate Team speel ik in een fantastische actieve competitie (3 divisies, 10 spelers per Div) en dat gaat het hele seizoen door.

    Ook het handelen en bouwen aan je team is voor mij een pré.

    Clubs: Ik zit in een geweldig gezellige en actieve club met een mannetje of 15 en af en toe clubben is gewoon hartstikke gezellig.


    Dus dit jaar wordt het weer Fifa.

    Natuurlijk blijft het de vermakelijkste footie, maar dat weten de meeste Pes spelers ook wel. Het is gewoon moeilijk om toe te geven nadat je al jaren discussie aan het voeren bent :+
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met FUT alleen al aan een 1300 online potjes:)
    Ik ben van origine een PES speler,maar dit jaar echt afgehaakt.Ik ga de PES demo spelen en als er niet veel veranderd is,dan blijft het helaas Fifa(begrijp me niet verkeerd,FIFA is beter dan PES hoor en ik speel het echt wel 5 dagen per week) voor mij.Ik zou zo graag willen dat PES weer de oude glorie terugkrijgt...zou ook goed voor FIFA zijn.Als PES dit jaar weer eindelijk goed tot een kleine geweldig wordt,hebben we in september/oktober 2012 twee geweldige voetbal games.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2011
  18. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het vermoeden dat je ook dit jaar PES weer gaat spelen. Schijnt op AI gebied echt top te worden. Dus inderdaad; twee geweldige footies dit jaar?
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat zal inderdaad al een verbetering zijn, maar voor mij is het 'stroeve' zo irritant. Alles gaat veel langzamer en stroever, het dribbelen gaat veel minder elastisch, lijken wel houte klazen allemaal. Ik heb het spel wel hoor, en ga zeker de demo van PES2012 spelen, want ik vind vooral het schieten bij PES2011 gewoon heerlijk en als je scoort, de vreugde.
     
  20. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand dit al aangeschaft?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina