1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Nee kneus, ik post mijn statistieken in dit topic gerelateerd aan Fifa. Ik verwacht van niemand complimenten. Ik post het wel echter voor de mensen die hierin geïnteresseerd zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2011
  2. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Het moet wel eerlijk blijven, hoe goed iemand ook is een team maakt wel degelijk uit. En aangezien ik voornamelijk tegen hogere levels speel is het gewoon een must om hiervoor een gelijkwaardige team te gebruiken en ze dan toch van de mat te spelen met 4, 5 of 6-0 :).

3. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

4. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Dat dribbelen met Messi ziet er goed uit.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Er bestaat ook een edit knop zodat je niet 4 berichten achter elkaar hoeft te plaatsen. ;)

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nog even en hij quote zichzelf. 8)

7. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

En als je eens wat beter je best had gedaan in het opletten dan had je kunnen zien dat ik daar gebruik van heb gemaakt ;). Echter bepaal ik zelf wel of ik videobeelden of andere berichten plaats bij een reactie dat daar totaal niet overgaat.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja AntraXxX! :+

Er is een nieuwe troll!

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Hij heeft me tuk, 1 welgetelde edit in de post bovenaan deze pagina. :eek:

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dikgedrukte deel:
    Kerel, hahahahaha :lol:. Of wacht, misschien is de :F:-smiley hier beter op zijn plaats..

Niet dikgedrukte deel:
    Het is een regel om niet te mogen dubbel posten, dus nee, je bepaalt het niet zelf.

Post 1 gaat over jouw quote met je stats en het vernederen.
    Post 2 gaat over hetzelfde als post 1. Had dus samen gemoeten.
    Post 3 gaat over een filmpje.
    Post 4 gaat over het filmpje van post 3. Had dus samen gemoeten.

Hadden maximaal 2 posts moeten zijn.

Laatst bewerkt: 17 aug 2011
  11. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    haha wat een druif, maarja je hebt gelijk, ik verwacht ook eigenlijk wel dat mensen in een FIFA 12 topic zeer geïnteresseerd zijn in jouw FIFA 11 statistieken :lol:

12. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Fout.

Post 1 en 2 had inderdaad in een bericht geplaatst kunnen worden.
    Post 3 en 4 echter zijn reacties gericht aan twee verschillende personen. De vraag is desalniettemin of het beter was geweest om het in een bericht te plaatsen. Wellicht, maar dat is een persoonlijke keuze.

Post 5 zijn twee nieuwe voetbalfilmpjes en hebben niks met elkaar te maken.
    Overigens zijn die regels waar jij op doelt nergens terug te vinden_0/.

Je begrijpt het al een discussie dat nergens overgaat. Dus on-topic maar weer.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    In minder dan 10 minuten post je 4 keer achter elkaar, lees de regels eens door voordat je bijdehand gaat doen.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Joh, naast het feit dat niemand daar geïnteresseerd in is, is zijn arrogantie ook te groot om in dit topic te passen. Zometeen crasht m'n computer nog als ik deze pagina weer bezoek.

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Maar wel een foute, want zo kun je aan de gang blijven met meerdere berichten achter elkaar te plaatsen. Maar laten we maar ontopic gaan inderdaad. :)

16. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Das zoals ik al eerder stelde staan deze niet in de FAQ. Dus niet bijdehand doen.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Post één en twee hadden samen geplaatst móéten worden.
    Post drie en vier hadden samen geplaatst móéten worden. Waarom geen persoonlijke keuze? Omdat je anders double-post. Volgens mij snap je niet dat je zelfs twee quotes in één post kan zetten! :eek: Al zijn ze naar verschillende personen!! :eek: :eek:

Daarnaast, lees Daz z'n post. Die kan jou in één post de mond snoeren, met je bijdehande gedrag.

Oké, terug on topic. Naar FIFA12, niet naar FIFA11/HugoMoncler, kunnen we net zo goed naar het FIFA11/gruwelijkerger topic gaan ;).

Laatst bewerkt: 17 aug 2011
  18. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Klein kind als je eens de tijd genomen had om het zelf door te nemen dan had je kunnen weten dat daar niks over wordt gerept. Infantiel.

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Nou Siemenn lutsert! :+

-edit-
    Infantiel.. 8)

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je zegt zelf eerst ontopic te willen gaan, doe dat dan ook zelf! :)

Iedereen met een beetje hersenen snapt waarom er een edit-knop zit. Aangezien ik jou hier al vaker heb gezien, mag ik wel aannemen dat jij ook maar íéts weet van fora. In elk fora (behalve spam-) is het verboden om te dubbel posten. Voor een nieuwe post met filmpjes kunnen uitzonderingen gemaakt worden, oké, maar niet voor vier posts achter elkaar waarvan het er max. 2 moesten zijn. Dat jij dan bijdehand probeert te doen in plaats van je fout toe te geven, moet je zelf weten.

Mag ik hieruit concluderen dat jij een typetje bent die in heel zijn levens regels opgelegd moet krijgen, iemand die uit algemene kennis en moraalwaarden geen regels voor zichzelf weet te trekken? Hm, leuk. Gelukkig kon ik toch nog flink lachen om je post, maar dat is niet alleen om het woord Infantiel. Zullen we nu, zoals je zelf al vier posts geleden zei, terug ontopic gaan? Top!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina