1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind het scherm waar je je team kiest echt heel erg mooi bij de nieuwe FIFA, waar je de spelers zo ziet staan. Alla PES, alleen dan nóg mooier :+.

De punten zijn in FIFA12 echter wel hoger bij de meeste spelers. Misschien is dit zo omdat snelheid dit jaar belangrijker is dan kracht, en een hoge snelheid dus sneller aantikt bij het overall-punt dan kracht? En aangezien meer spelers snelheid hebben, dan kracht. ;)

Van Persie bijvoorbeeld 87, Fabregas 89, Xavi 92, Iniesta 92, Messi 95, Villa 91, Arshavin 85, etc.

Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  2. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

Voeg me toe voor fifa 11 prof clubs of 1 vs 1

GT: SULAYMANB

3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien dat ze er meer vaardigheden/skills hebben ingestopt.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, dat kan ook. Daar zijn de goede spelers dan wel allemaal nóg beter van geworden :+.

5. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Van Persie 87, nice. Jammer dat Ramsey maar 77 heeft, verdient toch wel iets meer. Fabianski ook 77 btw8)

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Keepers van Arsenal verdienen ook niet meer dan 47.

Ramsey staat daar op LM hé, misschien wel 80 op CM.

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij stond in een filmpje als reservespeler 77

8. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ultimate Team wordt dit jaar op de FIFA 12 disc meegeleverd. Weet iemand of dit ook betekent dat je vanaf dag 1 met UT aan de slag kan?

9. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ja je kan FUT 12 meteen vanaf de eerste dag spelen \o/.

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Uuhhh????

Anyway, wacht nog steeds op een mooie video tegen de CPU op Legendary.

11. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Haha ff me post veranderen zielig ventje.. Nogmaals kom dan met argumenten waarom je het me oneens bent ipv me posts te veranderen.

12. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Een grapje kan jij dus niet waarderen ;) Nou bij deze, kopie uit het PES topic:

Ik heb de afgelopen 3 jaren FIFA gekocht i.p.v. PES. Vond FIFA veel fijner spelen (jij blijkbaar ook). Misschien dit jaar ook weer, maar als jij op basis van de vrijgekomen video's van beide games concludeert dat PES dood is, dan zou je ik je toch maar eens laten controleren.

Ik zal mijn conclusie pas trekken op het moment dat ik beide games heb gespeeld. Tot nu toe vind ik het totaalplaatje van PES er beter uitzien dan FIFA. Maar dat is tot nu toe.... Ik wil een goede video van FIFA zien, aangezien er nu alleen maar amateurs aan het spelen zijn. Geeft ook geen goede indruk. Maar ja... De vraag is, komt er wel een goede video van FIFA waarin de AI goed naar voren komt? Ik heb zo mijn twijfels....

13. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ik vind het een beetje kinderachtig om iemand zo in slecht daglicht proberen te zetten..

14. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk passen ze het koppen ook aan. elke keer als ik een lage voorzet geef duikt de speler en kopt hem maar als hij een volley zou maken had hij gezeten en had je ook nog een mooie goal gehad.

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Stats van Demo

AC Milan

Borussia Dortmund

Barcelona FC

Arsenal

Manchester City

FC Porto in nieuwe H2H screen

16. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is speciaal voor jou

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Barcelona is echt zwaar overrated. Ik hoop dat dat nog aangepast gaat worden...

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    En dan krijgen ze er nog een 89 fabregas bij....

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zijn er trouwens meer mensen die hopen dat het systeem van ranked matches is aangepast? Zowel voor clubs als 1vs1. Dus een eerlijkere puntenindeling. Bij clubs verlies je nu echt absurd veel punten als je verliest van een club die veel minder is, terwijl je er verhoudingsgewijs echt heel weinig bij krijgt.

Verder vind ik dat quitters zwaardere puntenpenalties moeten krijgen. Daarnaast zou je in 1vs1 matches meer beloond moeten worden als je met (bijv) Ajax van Barca wint. Nu levert dat maar een paar punten extra op.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Paar pagina's terug stond volgens mij wat veranderingen over head 2 head. En dat ze spelers met een hoge dnf zoveel mogelijk aan elkaar gaan koppelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina