1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Kijk! Dat ziet er meteen een stuk beter uit!! \o/

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat voor stats had Pedro eigenlijk in 11? Zo te zien gaan ze er bij EA al vanuit dat Asexis z'n plek in gaat nemen in de basis...

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    83 volgens mij, en Alexis 82. Maar vind wel dat ze Alexis wat meer hadden mogen maken, na zo'n geweldig seizoen. Maar ach, in FIFA11 was hij ook al snel.

4. Don Juan NL

Don Juan NL '-'

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, er wordt gezegd dat als je hem Pre-Ordert, je bij Ultimate Team 24 gouden pakjes krijgt verspreid over 12 maanden. Heel leuk en aardig allemaal, maar betekent dat dus ook dat UT meteen bij de release erbij zit ipv wat weken later? Zou ik best jammer vinden. Dan kom ik nooit aan me Manager mode :mad:

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Jep vanaf het begin zit het erbij. Wordt gewoon op de disc meegeleverd.

Zou dit trouwens betekenen dat als de fut servers eraf liggen je wel offline match kan spelen??

6. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Dit vind ik echt zo een onzin he... Ja FUT zit er vanaf het begin op, maar je hoeft toch niet per se FUT spelen? Als FUT een beetje saai begint te worden kan je Manager mode doen en als je internet het een x niet doet kan je manager mode doen. Nogmaals je moet GEEN FUT spelen.

7. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Het beste team van de wereld is overrated? Right.. Stats kloppen gewoon hoor. Als er 1tje overrated is het wel Thiago Silva van Milan xD 87?!? Nou in Fifa 11 UT was ie al beest zal nu wel de beste CB zijn van het spel.

Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Zal dat UT wel gewoon weer GRATIS zijn dan?

Kijk, ik wil best pre-orderen als ik daarmee 24 gouden pakjes veilig stel, maar als ik straks opeens 800 puntjes ofzo moet neerleggen voor dat UT, dan heb ik er weinig zin in (ga ik niet doen...)

9. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ja FUT is dit jaar weer gratis, want het staat al op de disc dus je hoeft niks te downloaden.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, vorig jaar was het ook al gratis hé. Dit jaar ook weer.

Thiago Silva is een geweldige verdediger, de beste van de Serie A en misschien wel één van de beste van de wereld. Ik ben het er wel mee eens dat hij een hoge rating krijgt.

11. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben dan best benieuwd naar de ratings van Vidic en Ferdinand :+
    Die moeten dan helemaal meesterlijk zijn.

Thiago Silva is goed hoor, maar dat komt ook vooral omdat hij redelijk goed kan meevoetballen.
    Qua echte centrale verdediger haalt ie het nog niet bij Pique hoor, dat soort verdedigers schat ik veel hoger in ..

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Thiago Silva kan goed meevoetballen, maar is ook enorm sterk en snel. Hij is misschien minder lang als Piqué en Vidic, maar zeker niet véél minder goed. Ik schat zo'n 88 voor Vidic en 86 voor Ferdinand. En Piqué ís 88. :)

13. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat weet ik dat Thiago Silva een geweldige verdediger is, maar ik denk dat jij ook wel weet dat Thiago Silva met FUT die 84 versie gewoon 1 van de beste verdedigers is van het spel voor zo een lage prijs, hij is ziek snel, ziek sterk en kan ziek koppen. Ben benieuwd hoe de standaard Thiago Silva van 87 is in Fifa 12 :x

14. Don Juan NL

Don Juan NL '-'

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, het is dan ook niet raar dat Barcelona hem wilde hebben deze zomer.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Helemaal aangezien Piqué en Puyol vorig seizoen redelijk vaak geblesseerd waren. Dan heb je gewoon een geweldige verdediger extra.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klopt, maar het zijn alleen maar geruchten, ik vraag me af of er waarheid in zit. Als ze hem al wilden hebben was hij in ieder geval geen prioriteit. Ik had dan overigens misschien wel liever gehad dat ze voor Sakho zouden gaan. Erg groot talent en waarschijnlijk een stuk goedkoper. Misschien volgende zomer. ;)

Ja Asexis is in FIFA12 83 hè, aangezien hij inderdaad werd bekroond tot beste speler van de Serie A is het misschien wel iets aan de lage kant nog. Ik vind sowieso dat Abidal hoger dan 81 moet hebben. Had echt het seizoen van z'n leven voor al die narigheid begon.

EDIT: Maar het team lijkt al erg sterk, dus waar hebben we het over. Ik ben wel benieuwd naar de stats van de bank. En ik ga sowieso wel spelen met een middenveld van Xaviniesta & Cesc. :cool:

Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  17. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Thiago Silva is ook heel goed.
    Maar 1 puntje lager dan Vidic en Pique?
    Als echte verdedigers weet ik welke ik liever heb hoor.

Ik vind Ferdinand ook nog steeds sterker dan Thiago Silva hoor, alleen al vanwege zijn ervaring.
    Ferdinand was afgelopen jaar veel geblesseerd, maar dat is geen reden om hem lager te maken dan Thiago Silva.

Thiago Silva is een top verdediger, maar nog steeds een maatje te klein vergeleken Vidic en Pique.

Wat je nu krijgt op Fifa is dat Thiago Silva bijna elke speler fysiek aan de kant zet, maar ook op snelheid veel kan goed maken.

Met Fifa 11 had ik al het gevoel dat je nauwelijks die man voorbij kon, dat zal nu al helemaal het geval zijn, terwijl er in het echt genoeg mensen langs hem gaan hoor ..

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik weet dat het afgelopen seizoen gratis was, maar de 2 jaar ervoor volgens mij niet...

... dus ik dacht dat het wellicht een 'truukje' was van EA om dan die gold-pakketjes gratis te doen, maar dat je dan wel nog even die UT moet betalen om te kunnen spelen...

Zal eens kijken of ik hem ergens voor rond de 45 euro kan pre-orderen met die pakjes erbij. Lukt het niet voor die prijs, dan wacht ik wel weer even 2 maanden tot ie bij zavvi ofzo even in de aanbieding gaat vlak voor de kerst. Deed ik afgelopen jaar ook.

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel gelijk in. Nu is het echt een van de moeilijkste verdedigers om langs te komen, omdat hij zowel fysiek als qua snelheid erg hoog gerate is

20. Seh

Seh Guest

Bij Terry, Vidic en Thiago Silva probeer ik het niet eens meer. 8) Dan ga ik er maar voorbij met een kaats, want individueel is het voor mij in ieder geval zo goed als onmogelijk om die gasten voorbij te spelen. :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina