1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als een echte man joh.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe speel je als een echte man? Alla Drogba in FIFA11, waar je gewoon de duels inbeukt - van tevoren al wetende dat je het duel wint - als een gek, is dat als een echte man?

3. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    :emo:

4. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of zoals real madrid, benen van tegenstander bijna breken en andere lompe tackles.

5. Marvilliosa

Marvilliosa fanfreakintastic

Leuk Bevonden:
    0
    Of speel met Real Madrid, zet Diarra op doel en Casillas in de spits.

6. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dit zijn de users waar dit forum het tegenwoordig mee doet... 3 jaar geleden was het pas gezellig hier.. Het loopt nu vol met de dagjesmensen hier die even mee komen kijken wegens FIFA12..

Users hierboven zelfs mn vriendin brengt mn opvattingen niet zodanig uit het verband :F:

7. Marvilliosa

Marvilliosa fanfreakintastic

Leuk Bevonden:
    0
    huilie huilie :'-(

8. Seh

Seh Guest

9. Don Juan NL

Don Juan NL '-'

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger was alles beter, volgens mij was de sfeer hier prima en waren er mooie discussies aan de gang voordat jij hier even aanwees hoe mensen volgens jou Fifa spelen alleen door een enkele opmerking hier.. Alleen door een paar reacties op dit topic weet jij natuurlijk meteen met wat voor mensen jij te maken heb. Dieptriest noem ik dat, ga jij sowieso maar even ergens anders nostalgisch lopen doen.

Ik kom hier omdat veel mensen hier meer weten dan ik over de nieuwe features in Fifa 12, en probeer een nuttige bijdrage te leveren, net als anderen hier. Maar dat mag dan niet omdat ze niet "mans" genoeg zijn volgens jou he? goedenacht.

Btw, 3 jaar geleden was je nog niet eens geregistreerd.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hahaha Lincoln, ik heb serieus nog nooit een nuttige post of zelfs maar een aardige normale post van je gezien. Ga nou alsjeblieft niet klagen over de forum leden van tegenwoordig.

11. Chicharito

Chicharito Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 reacties weet ik ook wat voor een speler jij bent, een huillebalk, een aansteller, een verliezer en een jankert :thumbs:

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

13. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel als een echte man!Met FUT allemaal IF spelers en anders met Barca of Real en af en toe ook zo'n laf boog steekpassje door het midden_O_ o ja,ik speel wel met maar 3 verdedigers(3-4-1-2)....is dat stoer?|:-...ik vind zelf van wel hoor!:) echt heel mannelijk!Ik speel ook het liefst alleen met spelers met een baard...lekker mannelijk!...

On topic: zo te zien is FIFA 12 niet echt spectaculair verbeterd,hier en daar getweakt....over PES lees ik andere verhalen,maar dat kon ook niet anders na de vorige bagger delen.

Klopt ook,is niet voor niks dat ik na jaren PES overgestapt ben op FIFA(wat ik 2 jaar geleden echt niet voor mogelijk had gehouden)en nu hebben ze FIFA 11 verbeterd en FIFA 12 genoemd,prima ik koop ze weer allebei net zoals afgelopen jaar,nu ben ik benieuwd wel spel er vaker in mn X doos komt,afgelopen jaar is PES er bijna niet in geweest.

Laatst bewerkt: 23 aug 2011
  14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    In de glorietijd van PES werd er ook nooit heel veel veranderd, dat vond niemand echt erg. Als het gewoon goed is, why change it. Het is nooit perfect, dus focus je dan op fouten uit het vorige deel en wat kleine tweaks hier en daar. Daar is niets mis mee. Dat Fifa 2012 niet veel veranderd is, zegt niet zo heel veel. Als de fouten er maar uit zijn gehaald. Zo deed PES het ook, wat kleine tweaks en iedereen ging weer aan de slag met een nieuw PES deel.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik zou het erg vreemd vinden als mensen die FIFA 11 opeens overstappen op PES. Ik zou gewoon lekker FIFA 12 blijven spelen want die game wordt nóg beter dan 2011! PES valt dan vies tegen.

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahahahha. Echt geen woorden voor....

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Als je FIFA 11 vet vond en FIFA 12 is daar een logisch vervolg wat op alle fronten beter is, waarom zou je dan opeens een nieuwe game kopen? Dat is toch ook niet logisch, vooral gezien de kutte online verbinding bij KONAMI.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Omdat een hoop FIFA spelers, het misschien zat zijn. Of omdat pes dermate verbeterd, dat ze weer terug zijn op hun oude niveau? Tuurlijk moet dt zich nog uitwijzen hoor. En ja online is niet denderend, hoop dat ze dat zeker gaan verbeteren. Maar FIFA clubs is ook verre van geweldig... ;)

Oohw en de verbeteringen die FIFA in de gameplay doorvoert, horen ook niet geweldig te zijn. Dat player collision. Moet zich ook nog uitwijzen.

Laatst bewerkt: 23 aug 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina