1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Al wat bekend over de competities?
    Zoals eindelijk een keer de Jupiler League?
     
  2. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja ze kunnen bij EA er ook niet zoveel aan doen dat jij gewoon de beste speler ooit bent van de Fifa series :eek:!
     
  3. Marvilliosa

    Marvilliosa fanfreakintastic

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Is voor mij niet nodig.
    Het gaat nog net goed op World Class.:{
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Probleem is dat de cpu op de hoogste moeilijkheidsgraad te veel voorspelt wat jij gaat doen. Ga je sliden, de cpu weet dat en kapt opzij. Dat is dan wel weer jammer.
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Manager mode vind ik dan ook niks aan.

    Gewoon ranked en ultimate team :)
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit opzich wel wat in. Ik speel echt met shit teams MM, omdat het anders gewoon veels te makkelijk is.
     
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan weet jij toch ook dat de computer weet dat je gaat sliden, dan kun je proberen iets onverwachts te doen, of niet? (Ik speel nooit op world class)
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    World Class is btw niet het hoogste niveau. Dat is Legendary
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, speelde vier seizoenen op Legendary en ben drie keer achter elkaar kampioen geworden en één keer tweede (PSV, PSV, West Ham, West Ham(2) ). Ba is echt een überheld in FIFA11 :cool:.
     
  10. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha geniaal gewoon dat ik van 12 tot 9 met mn vriendin wat gedaan heb en jullie van 12 tot 9 over mij praten. Wat boeit het mij nou hoe jullie spelen, ik lig niet wakker van een paar forumpiraatjes hoor!

    Ook leuk trouwens dat er kneusjes bij zitten die vorig jaar stoer deden over PES maar het hele jaar gewoon FIFA speelden. Het voetbalverstand van de mensen hier komt niet verder dan die van Wilfred Genee, dat geef ik alvast aan voor de meelezenden hier die twijfelen tussen PES en FIFA. Maak je eigen keus en let vooral niet op de meningen hier want 90% lult.

    Zo, en nu wachten op de stoere plaatjes van de forumsoldaten die 10.000 posts hebben hier.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2011
  11. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vroeg me eigenlijk af wat iedereen verbeterd zou willen zien in Fifa 12 Ultimate Team. Ik zou zelf verbeterd willen zien:

    - Als een tegenstanders quits dat je dan geen contracten en fitness verliest.

    - Als je een speler uit een pakje haalt dat ie geen 7 contracten heeft, maar iets van 15 ofzo, want die contracten kosten reten duur.

    - Chemistry moet echt anders, want je kan nooit je Ultimate team maken als je gelimiteerd ben tot nationaliteiten en/of dezelfde leagues, bijvoorbeeld je moet een BPL team maken als je hoge chem wilt, ik wil dus dat je bijvoorbeeld verdedigers uit de italiaanse comp kan doen en spitsen uit de BPL en middenvelders uit de LIGA BBVA bijvoorbeeld, zo kan je echt je eigen UT maken! En dat je dan doormiddel van wedstrijden spelen dat je Chem dan omhoog gaat! Bijvoorbeeld als je wint komt er 5 bij speel je gelijk 3 en als je verliest 1 en als je quit 0!

    - Spelers moeten veel minder snel geblesseerd raken.

    - Pakjes moeten goedkoper worden bijvoorbeeld 5000 coins voor een premium ipv 7500

    - DNF modifer wil ik ook graag verhoogd zien naar 2.00 ipv 1.25.

    - Dat je een duidelijke melding krijg als iemand je een trade offer bied, bijvoorbeeld door een geluidje of een klein berichtje in het hoekje van het scherm waar bijvoorbeeld staat: You have a trade offer pending''.

    - Die 5% die EA krijgt mag ook wel weg of verlaagd echt totaal nutteloos en irritant.

    - Als je zoekt naar een Manager dat je dan ook kan zoeken naar een manager met een bepaalde formatie, dit geld ook als je zoekt voor formatie kaartjes.

    - Dat leagues in hetzelfde land ook Chemistry met elkaar hebben bijvoorbeeld de BPL en de npower league 1.

    - Dat je ook kan zoeken naar IF spelers dat er bij player search een optie staat met: In Form players - YES/NO.

    - Dat als je een spelers koopt dat je ervoor kan kiezen om zijn gespeelde wedstrijden en goals te resetten zodat je echt puur jou stats kan zien. Ik weet dat je dat ook kan zien als je naar stats gaat, maar als je je speler dan wilt verkopen dan kunnen mensen zien hoeveel goals jij er mee hebt gemaakt. Als je veel goals met een spelers hebt gemaakt dan is ie misschien aantrekkelijker om te verkopen.

    - Dat er bij de stats van de keeper staat hoe vaak hij een clean sheet heeft gehaald.

    - Dat je bij optie kan kiezen of je de lengte van de spelers in inches wilt zien of in centimeters.

    - Dat je ook landen teneus kunt krijgen!

    Ik zal er nog wel wat vergeten, maar hier kwam ik ff snel op.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2011
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581

    En dan zeggen dat vroeger alles beter was. Jij bent geen haar beter dan de rest van dit topic man, met je kinderachtig gedrag en provocerende posts.
    Voor jouw tijd, toén was het ten minste écht nog normaal praten over games.
    Sinds er types als jij rondlopen is het hek van de dam.
     
  13. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Lieve schat je zit anders al een jaar te prijken met mijn benaming over jou 'forumboef', beetje respect graag stoere cowboy _0/

    Daarnaast volg ik dit forum al sinds FIFA08 al dan niet ingelogd dus ik weet waar ik het over heb.

    En ga nu maar verder, we verpesten de kwalitatieve post van onze Ronaldo.
     
  14. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt moe van al dat gezever hier altijd zeg pff..
    Weet echt niet waar ik dit jaar moet beginnen. Vorige jaren altijd eerst Manager Mode gedaan om wat te wennen aan de tweaks en veranderingen in de gameplay, daarna Ranked en wachten tot UT uit komt. Maar dit jaar komt UT dus meteen mee pff, had dat liever niet gehad. Nu wordt het dus maar beginnen met UT en als dat saai begint te worden pas verder met Manager en Ranked.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Sorry hoor maar dit is toch wel het zieligste wat ik ooit heb gelezen in dit topic. En dat zegt heel wat. Wat de neuk voegt dat dan precies toe?
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Er valt in ieder geval uit genoeg te kiezen inderdaad. :9
    Ik denk dat ik begin met wat in de arena te dollen, dan een paar oefenwedstrijdjes tegen de CPU om wat teampjes te testen. Daarna Manager Mode (altijd wel tof imo) en af en toe een Ranked match tussendoor.
     
  17. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Melding bij een Trade Offer is een goede inderdaad.

    5% die naar EA gaat zorgt er voor dat er geen inflatie plaatsvind op de markt dus dat is noodzakelijk dat die blijft.

    Managerkaartjes inderdaad, zwaar irritant om 30 pagina's te bladeren om de juiste formatie te vinden.

    IF optie bij het zoeken is ook een goede.
     
  18. Don Juan NL

    Don Juan NL '-'

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ba & Cole zijn samen één überaanval. Heeft samen heel wat doelpunten gebracht in MM en UT :)

    Zo hee! Wow! Jij bent wel echt even de coolste man op deze wereld! En je heb een vriendin! Zo! Echt, gewoon tof man! Gewoon wow! En je heb van 12 tot 9 dingen met haar lopen doen terwijl wij ook 9 uur lang over jou hebben zitten praten! Ik heb zoveel respect voor jou nu! Jij bent hier de enige echte man op dit forum.

    OT: Ik hoop dat EA iets aan de servers doet, dat er geen DNF afgaat als het daaraan ligt. Dat zou al erg fijn zijn.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  19. Marvilliosa

    Marvilliosa fanfreakintastic

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ba + InForm = Beest
     
  20. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik wil mijn eigen spelers nummers kunnen geven. Je speelt nu soms met een nummer 2 & 3 in de spits. Te lelijk is dat.

    En ohja :'-( @Lincoln10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina