1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Even een carierre begonnen met wat hulpjes uit en heb gelijk al wat nieuwe situaties meegemaakt. Danku Ronaldo. Toch blijf ik nog wel een beetje bij me punt maar zo maakt het voor de komende maand alweer wat leuker.
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat zeg ik, in fifa10 ging ik Manual spelen en werd ik weggetikt en vond ik het niet leuk. Hoorde wel dat ze in 11 dat hadden veranderd maar heb eerst een half jaar pes gespeeld dus had een achterstandje en dus niet op manual gaan spelen. Nu na een aantal maanden is het dus een beetje saai geworden.
     
  3. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Maar dat manual kan in FUT weer niet dus daar ben je wel verplicht om elke keer op dezelfde manier goals tegen te krijgen (breed leggen, kopballen). Of je moet zelf manual spelen tegen iemand met alles op full assisted. Dat heb ik laatst gedaan maar dat was wel het meest kutte potje voetbal ooit. Ik heb echt ontzettend zin in die demo. Komt hij dus volgende week dinsdag uit?
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    13 september = Dinsdag. Dus ja :D
     
  5. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Even een vraagje, ik hoorde dat wel vaker dat breed leggen zo genaamd noob is? Kopballen snap ik wel, want die zijn soms wel een beetje vaag, maar hoezo is breed leggen noob. Ik bedoel maar als ik 1 op 1 met Casillas kom dan leg ik hem liever breed dan meteen te schieten.. Ach mensen vinden alles noob als je tegen ze scoort.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarschijnlijk bedoeld hij lt y. Je weet die hoge steekballen opzij...
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, ik hoor sommige mensen ook zeuren als je 1 op 1 met de keeper komt en als je dan gewoon met A de bal breed legt.. Dat is dan noob ofzo? Ik vind het juist meer slim..
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het is wel effectief, het is alleen wel een lelijke manier van scoren. Ik probeer het ook zo min mogelijk te doen, maar soms als je echt die goals nodig hebt. :+
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo is dat lelijk dan :p? Als je uit best een moeilijk hoek aankomt dan wacht je toch op ondersteuning :p? Vind het niet echt lelijk, het enigste wat ze moeten veranderen is dat het wel wat moeilijker wordt om breed te leggen, want de verdedigers lopen veelste langzaam mee.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, daarom is het zo lelijk. Het is zo makkelijk, een tikje opzij en je hebt gegarandeerd een goal. Verdedigers zijn veel te traag. Als je helemaal van de zijkant af komt snap ik ook wel dat je aflegt, maar als je op 1-op-1 recht door het midden komt en dan aflegt dan vind ik dat lelijk :+ Maarja, soms heb je die lelijke goals wel nodig.
     
  11. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ok ik snap wat je bedoeld, maar sommige mensen worden gewoon echt boos xD! Heb een keer gehad dat zo een Brit helemaal ging schelden en hij zei van je gaat toch geen bal breed leggen als 1 op 1 staat xD. Maar ach, mensen zijn raar je mag geen voorzet geven, je mag niet koppen, je mag geen RB+B doen, je mag dit niet, dat niet , zus en zo niet, want anders ben je noob xD.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je mag gewoon niet winnen. Met PES gaat dat online ook altijd zo. Op het einde mag je alleen nog maar met je voeten de controller aanraken, anders ben je een noob. Tijdens toernooien en online is alles geoorloofd en houd ik absoluut geen rekening met mijn tegenstander.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat is met al die competitieve games zo met vaak wat jongere spelers. Dat is bij Call of Duty net zo, daar is ook alles noob wat je gebruikt. In Fifa 10 had je dat met die stiftjes, dat zit nu niet meer in Fifa 11, behalve dan als je van de zijkant komt dan is het nog wel redelijk makkelijk met de keeper.

    Ik ga er ook wel vanuit dat in Fifa 12 afleggen niet zo makkelijk meer gaat, maar dat er wel weer iets anders komt :+
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het enige wat echt gay is, is die aftrap hoge bal. Dat je gewoon bijna 1 op 1 komt. Die gebruik ik zelf echt nooit.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind dan ook dat je niet kunt valsspelen, tenzij je zorgt dat je veel lag aan je tegenstander bezorgt ofzo, dat is echt triest. Maar als ik 10 x een bal kan terugleggen omdat mijn tegenstander niet weet wat hij er tegen moet doen, dat ik dat dan ook 10x zal doen. Maar ik heb het dan vooral over het spelen van toernooien, in het begin van zo'n toernooi heb je altijd spelers die er niet thuishoren. Die moeten dan ook gewoon afgedroogd worden, zo simpel is het. Maar op hoger niveau wordt er veel beter gespeeld en weten spelers dat je vaak niet moet verdedigen door zelf mee te lopen met de tegenstander die de bal heeft, maar juist moet zorgen dat hij geen afspeel mogelijkheden heeft. En dan op het juiste moment de bal onderscheppen na een pass. Dat is allemaal niet zo heel lastig. Van mij mag iedereen gebruiken wat hij wilt tegen me, dat is de bedoeling van een voetbalgame.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik begrijp wat je bedoelt. Ik speel heel erg vaak Fifa 11 tegen een vriend en dan wil ik ook gewoon winnen en hij ook dan doen wij dat ook. Ik blijf het alleen geen mooie manier vinden van scoren, als ik de kans heb dan scoor ik liever 'in-een-keer'.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tegen maten speel ik vooral op "mooi" scoren, begrijp me niet verkeerd. Maar als het er echt om gaat, dan maakt het niet uit hoe ik scoor, al loop ik die bal met mijn lul de goal in, het maakt mij niet uit.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    League en teams:
    Stadions
    En trophies. Achievements kan ik nog niet vinden, maar zal hetzelfde zijn.
     
  19. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Als het er echt omgaat moet je inderdaad gewoon scoren. Het gaat mij er meer om dat bij FIFA 11 90% van de goals hetzelfde eruit zien. En dan bedoel ik dus of een kopbal, of breed leggen. En dan 1 op 1 vliegen ze er ook vaak op dezelfde manier in.

    Ik hoop dat dit veranderd is in 12 en er veel meer verschillende manieren van scoren zijn. En verder vind ik niks noob, iedereen speelt zijn eigen spel. Verliezen is verliezen. Alleen cheaten (zoals die aftrap) is gewoon lelijk.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ivoorkust als land, gruwelijk! _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina