1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Pepe. Ha, lijkt me wel tof als ze bij bepaalde spelers moves erin doen die alleen zij kunnen. Beetje zoals het loopje van Ronaldinho en Ronaldo bij een vrije trap, maar dan voor tackles, trucjes e.d. :)
     
  2. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Whahahaha Pepe idd, wat n held :p
     
  3. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Pepe gaat met 2 benen erin :p Hier dacht de jong o wacht had ome bert belooft geen karate trappen meer te geven, dan maar de worstel schaar.. en kijk eens bij wie hij het doet... nummer 11 van Tottenham.... en dat is........

    [​IMG]
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Zijn concurrent voor de plek naast van Bommel in Oranje! Met voorbedachte raden!
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar dat Bosnië er niet in zit. Ook jammer dat Paraguay er niet is, heeft best een leuk team namelijk
     
  6. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    heel veel mensen schijnen boos te zijn dat de turkse competitie eruit is en de tjechische
     
  7. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeeeh die ''Flair button'' van het filmpje van de vorige pagina is een beetje teleurstellend.. hoop niet dat dit te krachtig wordt, en vooral online gebruikt gaat worden...
     
  8. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze de Sliders die in fifa zullen zitten. Dit stelt je in staat verschillende onder delen van het spel in te stellen voor en tijdens de match.. Vraag is, waarom? dan staan errors op nooit, maximum sprint vol en nog een paar van die vage dingen....

    Sprint Speed

    Modifies the maximum sprint speed a team can reach.

    Acceleration

    Modifies the time it takes for a teams player to reach their maximum speed.

    Shot Error

    Increases/Reduces the amount of error applied to a teams normal shots. This doesn’t affect other types of shots (i.e finesse).

    Pass Error

    Increases/Reduces the amount of error applied to a teams ground passes. This does not affect other types of passes.

    Shot Speed

    Increases/reduces the amount of speed applied to a teams normal shots. This doesn’t affect other types of shots (i.e finesse).

    Pass Speed

    Increases/reduces the amount of speed applied to a teams ground passes. This doesn’t affect other types of passes.

    Injury Frequency

    Increases/reduces the frequency that injuries occur within a team.

    Injury Severity

    When a player from a team gets an injury, this will increase/reduce the severity.

    Goalkeeper Ability

    Increases/reduces the saving ability of the goalkeeper.

    Positioning: Marking

    Increases/decreases how tightly the defenders mark their opponents.

    Positioning: Run frequency

    Increases/decreases the number of runs teammates will make.

    Positioning: Line height

    Specifies how high/low the defensive line will positions themselves for a team.

    Positioning: Line Length

    Specifies how stretched or compact the team will try to keep their line for the pitch.

    Positioning: Line width

    Specifies how stretched or compact the team will try to keep for the width of the pitch.

    Positioning: Fullback Positioning

    Increases/decreases how far the teams fullbacks will push forward.

    Power bar

    Modifies how quickly/slowly the power bar fills up when you request any type of pass or shot.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien leuk om een paar dingen te veranderen als je met je vrienden aan het spelen bent, maar voorderest gewoon doelloos..
     
  10. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn punt.. maar wat ik vooral wil weten hoe gaat dit online werken. ik hoop NIET. Dan wordt het gewoon een arcade game als je dit online kan instellen zoals je wilt. en wat is het nut van zoiets als het niet Online zou werken en wel offline? ja ok mensen die alleen offline spelen hebben er dan wat aan maar krijg je dan niet 2 verschillende type games in 1 game. Er zit dan geen uitdaging meer in als je die errors uit kan zetten en sprint speed op MAX...
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Neem aan dat als je ranked gaat spelen deze dingen standaard uit staan... Verder idd weer een hoop bs.
     
  12. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich vind ik die verdedigende instellingen zoals lijn diepte, breedte en full backs nog niet eens zo erg. Als je dat in de "rust' kan aanpassen is t nog te begrijpen ook. Sta je voor of loopt je verdediging niet dan pas je dat aan. De rest daar en tegen vind ik meer een vorm van geoorloofd cheaten.....
     
  13. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat flair weer zown skill die bepaalde spelers hebben.... Snap er ook soms niks meer van met EA & Fifa...... Zelfde als dat ze pro clubs niks nieuws doen alleen "Bugs & glitches" fixen. En laat ik daar nou bij EA geen vertrouwen in hebben gezien hun verleden XD. Zelfde als met die gehackte pro's. Ook zo bagger. Idem met die uber-slechte AI teammaten als je clubbed. Zo laag, traag en dom. Ga er dan maar aan staan tegen gehackte gasten van 127+
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.212
    Leuk Bevonden:
    4.747
  15. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    de build die nu in engeland op tour is.... en dus ook onze demo schijnt te worden (gechecked op EA forum)

    waarschijnlijk dus near finished build. Rooney zou deze kunnen hebben. (ja deze heeft m echt al bevestigd door Ome Rutter (fifa dev). Niet de volledige versie maar de 80%....

    FUT http://youtu.be/YnaEYj9nO9Y

    Nieuwe beelden van FUT, het schijnt nu dus dat je ook met het team of the week kunt spelen als ik de weekly update van EA mag geloven.......
    En wat zijn die kaartjes lelijk geworden man.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  16. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ....
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  17. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- zie nergens delete knop XD
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  18. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Bosnie valt nog wel mee, Er zijn genoeg landen die beter zijn dan bosnie en er ook niet inzitten zoals Servie.
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar die FUT ook maar eens spelen,vind alleen jammer dat het de zelfde randschikking heeft dan de gewone ranked matchen.

    Daarmee bedoel ik als je 10 wedstrijden gewoon ranked speelt en dan nr 11 bij de FUT speelt dat daarbij wordt opgeteld.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn zag ik nou gewoon robben 90??! Sick!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina