1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ronaldo 92 pace en Messi 93 :p?? Volgens mij is Ronaldo wel sneller dan Messi hoor xD.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Inderdaad, misschien dat Messi zijn versnelling beter is maar Ronaldo is op top snelheid denk ik wel sneller.
     
  3. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja denk ook dat Messi wel sneller accelereert, maar Ronaldo is op zijn top veel sneller.. Vind eerder Messi 93 pace en Ronaldo 95 ofzo maarja dat vinden mensen waarschijnlijk te overpowered :p. Ben benieuwd naar de Pace van Agbonlahor xD!
     
  4. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet met het TOTW, alleen er tegen.
     
  5. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook XD

    Nieuwe Vid van Fifa gezien. Deze gaat over de career mode met name het scouten. beeld is niet superscherp en lijkt in het donker op te zijn genomen maar je ziet wel hoe het allemaal zou moeten gaan werken

    http://youtu.be/6-RHJ20tjQM
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  6. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    O en voor de mensen die hun eigen elftal willen maken, Creation centre komt over 12 dagen nu. (zelfde dag als dat Ultimate Team 12 online zou moeten komen op de EA site en een klein spelletje uitkomt voor de xbox).

    - Eigen Toernooi maken? kon toch al? (ja zonder creation centre team alleen ok)
    - Aangepaste afbeeldingen als Team Logo en Sponsor logo (nice maar dat is dan vind ik iets wat in PRO CLUBS moet zitten)
    - meer shirts en kleuren.... leuk......
    - meer accesoires....oorbellen zoals christiano ronaldo??? een schoen blijft een schoen en een sok een sok....
    - gelicenseerde spelers, teams en stadions.... Carreer mode gewoon spelen en dan alle spelers zien te kopen? Wat voor nut heeft een creation centre als alles wat als toevoeging wordt beschouwd al gewoon via de normale weg aangepast kan worden in de game... en laten we UT niet vergeten daar kun je ook gelicenseerde spelers kopen en zelf je stadion kiezen + een gelicenseerde club logo en shirt naar keuze...
    - en er komt nog meer????? joeppie....

    HAHAAHAHAHAHA en die kleine lettertjes eronder: "voor bepaalde functies is een downloadbare licentie nodig op de console"

    http://www.xbox360achievements.org/game/fifa-12/achievements/

    De achievements MET punten (mochten die nog niet bekend zijn, ik wist alleen de trophies)

    maar waren er geen 3 hidden trophies? ik zie namelijk maar 2 hidden achievements :confused:
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  7. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik in de retail versie ook maar 1x zo'n goal zie,zet ik hem gelijk op marktplaats...jesus man fokking ARCADE...hebben ze Fifa Street en Fifa 12 per ongeluk door elkaar gehald?Wat een crap!!

    laten we het hopen...pff ik weet nog wel in FIFA 10 die afstandsschoten van 40 meter die er om de haverklap ingingen,man wat ergerde ik me dood daaraan...zeker omdat mijn tegenstander er vaak beter in slaagde ..haha ..die hadden ze er in 11 gelukkig uit gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is een BETA code. Normaal gesproken hoort dat venster ( debug window ) niet eens in het spel te zitten. Kan dus makkelijk zat zijn dat er flink geknoeid is.
     
  10. IceDilla NL

    IceDilla NL Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we er vanuit gaan dat dit once in a lifetime gebeurd. Of dat EA een keer echt support geeft en niet 1 patch na de release en dan komen met " ja, uhh sorry wij zijn al te ver met de development van fifa 13 bezig, we weten neit wat we met kinect moeten doen" Ik wel NIEEEEET!!!! werkt alleen als je scheids bent mag je kaarten trekken voor de AI, of als een idioot langs de lijn gaan staan en mourinho of van Gaal immiteren

    Dit schijnt een near finished build te zijn. Vraag is dus mocht dit een glitch bug of slider iets zijn, kunnen ze en WILLEN ze het eruit halen voor de release...

    Zo weet ik er nog wel meer, de draai om je as en druk op (LB)(X) stond je goed dook de keeper over de bal heen en vloog ie soms al krullend vanaf rechterhelft of linkerhelft rond het middenveld 't goal in. In 11 waren de (LB)(Y) de dooddoener met die slechte verdediging en met clubs was t nog erger door de 127+ pro's
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  11. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebitch op (LB)(Y) passen snap ik nog steeds niet. Het was prima te verdedigen door druk te zetten met een andere speler (dichter bij de bal) en met je eigen speler de steekpass in te schatten. Zo kon je de bal onderscheppen van de speler die de pass gaf, voor de man komen op wie de pass werd gegeven, of mee lopen met de steekpass.
    Ik moet toegeven dat het een aanpassing was op je speel style in vergelijking met Fifa 09 en Fifa 10, maar goed. Dat hoort natuurlijk ook bij een nieuw deel.
     
  12. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al duidelijk waar hij het eerst uitkomt (websites) ?
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  14. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van team of the week vind ik wel handig alleen vind die kaarten er wel lelijk uit zien
     
  15. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind die kaarten er wel dope uitzien.
     
  16. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    alle nieuwe skill moves

     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die dubbele ATW is echt ziek, en die andere ATW, kam iemand mij uitleggen wat ze daar nou doen (in het echt). Probeer hem soms in het echt, maar is heel raar.

    Die elastico+chop is wel tof, maar ziet er wat langzaam uit. :)
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    wilde net de movie plaatsen, echt vette moves man :D
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik gebruik helemaal geen truckjes in fifa11. Wil ze toch wel gaan gebruiken want sommige zijn wel effectief.
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Snap niet waarom hoog houden erbij zit? Ik ga dus echt niet midden in een wedstrijd lopen hoog houden, vreemd.|:-

    Andere tactieken zijn idd erg nice, kijk er ook naar uit om iemand zo uit te spelen online ! WTF ! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina