1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Het kan zeker dat je zo vliegt, maar Fifa kennende zal het té vaak op deze manier gebeuren en word het onrealistisch.
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Deze video is privé.:mad:
     
  3. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja, dan heeft Easports zich vast laten inspireren door die eenmalige, wat bijna nooit voor zal komen aanslag van een mongool die niets in het voetbal te zoeken heeft. Want hoevaak zie je nou spelers met een 3 dubbele salto de lucht in vliegen door een overtreding? Bijna nooit, en aangezien ze dat zo ontzettend naar voren laten komen in een trailertje, ben ik nu al huiverig voor wat Fifa 12 gaat brengen.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ze laten toch gewoon wat nieuwe animaties zien? Het is toch geen game-play filmpje waarin ze de gameplay laten zien van de nieuwe FIFA12, maar slechts een paar nieuwe animaties en een nieuwe engine. Dan is het toch ook gewoon logisch dat ze de nieuwe animaties dan extra naar voren laten komen.. 8)
     
  5. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet eerlijk zeggen dat wij het niet vaak eens zijn, maar ik ben het hier roerend met Siemenn eens.. Wat zitten jullie nou te zeiken? Dit is het realisme waar we naar toe willen.. Ze laten gewoon de nieuwe animatie zien als je lomp inkomt of als je een block zet.. Ik vind dit alleen maar mooi hoor. Is toch heerlijk als je Messi een rotschop kan geven en dat ie dan een mooie salto maakt O-). Het zal echt niet zo zijn dat ze elke keer een salto maken, maar als je elke keer als een gek inkomt tja dan wel.. Tot nu toe lijkt dit DE fifa game vind ik.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    :thumbs:

    Zoveel zin in, aaaaaaaaaaaaah! _O_
     
  7. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het voor het eerst eens in mijn internetleven met iemand die zichzelf cronaldo7 noemt, ;-).

    Ik vind het er erg indrukwekkend uit zien. En natuurlijk is dat niet bij elk duel, ze laten gewoon zien wat er mogelijk is.

    Maar als je straks elke keer jouw tegenstander zo over de knie haalt, dan vliegt ie steeds net iets anders, dat is toch vet? Hij vliegt wel ja, maar dat is in het echt ook, als de schop maar goed is.

    Als je in het echt iemand 10 keer zo schopt valt ie de 8ste keer ook niet ineens als een blok op de grond omdat het anders repetatief overkomt.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
  8. Madaih

    Madaih Guest

    Jongens, al dat speculeren enzo heeft helemaal geen zin. FIFA11 leek ook supertof, en dit vind ik een hele matige game. We moeten gewoon afwachten op de demo en/of game.
    Hopelijk wordt dit een verbetering op FIFA11. :)
     
  9. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Zo lang ze maar de button-lag eruit halen online. Verschrikkelijk is dat.
     
  10. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, dat hoor ik wel vaker xD! Ben het ook met je eens. Dit is toch waar we naar toe willen :)? Ook de animaties van de kleine duwtjes is toch mooi zo realitisch. Het enigste wat ik nu hoop is dat er wel verschil in de animatie zit. Bijvoorbeeld dat als je een duwtje geeft dat ze niet altijd dezelfde animatie gebruiken, maar dat er gewoon een zooitje verschillende animaties zijn voor een duwtje bijvoorbeeld :p.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Leg het eens uit, want tot nu toe heb ik dit alleen gehoord van mensen die:
    a) Amper gespeeld hebben en toch niet zo van voetbalspellen houden
    b) Toen ze het niet meteen binnen de eerste dag onder de knie kregen gestopt zijn
    c) Mensen met een kut internet-connectie, aka lag.
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dan meld ik me ook Siemenn.. of eigenlijk niet.. weet niet echt wat ik van '11 moet vinden..
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oké, maar mensen moeten dan eens met normale argumenten komen waarom het niet lekker speelt 8).

    Is altijd mooi om te zien hoe mensen na twee dagen al gaan roepen dat het een kut spel is terwijl je het binnen één dag echt nog niet kan leren hoor. Misschien is dat bij FIFA11 wat meer dan bij FIFA10 en FIFA09 omdat het wat realistischer is, en dus langzamer loopt en je alles dus wat tactischer aan moeten pakken ipv. rennen en rennen.

    20 mei:

    22 mei:

     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo tactisch vind ik FIFA nou nog niet.. dat is het hem juist. 8)
    Ik kan nog gemakkelijk overal doorheen komen door alleen LB + A en LB + Y te gebruiken en vanaf de zijkant 2x B (lage voorzet voor mij) in te drukken en die gaan er 90% van de keren in..
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk blijft het nog gemakkelijk als je het doorhebt, maar het is wel tactischer dan FIFA10. Je kan zogezegd niet meer door alleen je pookje naar rechts houden en de ren-knop in te drukken overal doorheen rennen. Ook zijn duels beter en moeilijker te winnen als spits over lange afstanden (ex. Drogba).

    Maar gebruik je echt zo vaak de lage voorzet? Moet ik ook vaker gaan doen dan. Doe jij lage voorzet, of ground cross (over de grond :+), oftewel 2x (X) of 3x (X) (B bij jou).
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Tegen de AI of tegen spelers die niet weten wat ze doen lukt dat wel ja..
     
  17. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je tegen een beetje fatsoenlijk iemand speelt die het spelletje kent kom je er echt niet zo makkelijk doorheen..
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Aantal nieuwe screenshots:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nieuwe camera-stand is wel tof :cool:.
     
  20. Hellow!

    Hellow! FUTCODBFBC2 =D

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Be a referee zou pas tof zijn! _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina