1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Aan de screenshots heb je niets want dat zijn puur renders. :+
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mooi aantal berichten, Rivanov :+.
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Screenshots zien er weer goed uit.
    Ben benieuw of ze de topper van 11 kunnen verbeteren.
     
  4. Madaih

    Madaih Guest

    Topper? :{

    Heb het spel op de PS3 sinds de release.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2011
  5. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind het knap dat je zo zit te zeiken op Fifa terwijl je 2 dagen heb gespeeld.. Of je bent ontiegelijk slecht of je bent heel erg ontiegelijk slecht misschien rockstar ping pong meer jou game?
     
  6. Madaih

    Madaih Guest

    Kijk maar naar je PM.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    We weten nu wel dat jij het een matige game vindt, maar mogen wij het alsjeblieft wel nog een topspel vinden? Alvast bedankt :emo:
     
  8. Madaih

    Madaih Guest

    Sorry, dat mag ook, ik uit mijn mening alleen.

    Hier een aantal redenen waarom ik vind dat het een matige game is:

    - Lag met clubs.
    - Mensen die boosten, flagglitchen, etc.
    - Het lijkt wel of de wedstrijden van te voren al beslist zijn
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen heb je met enkel game vind ik en ook online problemen zijn er overal.
    Een game die echt online perfect werkt zonder enkel probleem bestaat er niet.

    Maar iedereen zijn eigen mening ,daar is niets mis mee.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Inderdaad, Noteboom weet de uitslag al!
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoi Meowth?
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    - Lag met clubs heb ik inderdaad al vaker gehoord, ook al heb ik er zelf nog nooit last van gehad. Hopelijk is dit verbeterd in FIFA12.
    - Mensen die boosten zullen er altijd blijven, bij welk spel dan ook (van FIFA's tot COD's). Sommige mensen vinden het gewoon leuker om hoog in de ranglijst te staan dan normaal te spelen.
    - Het standaard probleem bij de FIFA-spelers (oa. bij mij), maar eigenlijk hebben we dit gewoon zelf in de hand en dit heb ik de laatste wedstrijden ook gemerkt. Toen bij mij niets lukte, ik elk duel verloor en het geringe aantal kansen dan ook nog eens op de paal en lat schoot ging ik rustiger en tactischer spelen. Zorgen dat je het meeste balbezit hebt en rustig de weg naar het doel vinden, door de duels en de risicovolle passjes te omlopen. Als je in staat bent om de wedstrijd zo om te kunnen draaien, zul je geen last meer hebben van 'al-vantevoren-besliste-wedstrijden', tenminste.. zo is het bij mij, want bij mij werkte het de laatste 5 à 10 wedstrijden.

    Je zou het bijna denken.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Juist om die reden heb ik liever wat minder MP in de games van tegenwoordig. Ik denk toch dat SP eerder perfect voor mensen kan zijn dan de MP, zelfs voor mensen die doorgaans MP games spelen. Ik speel ook liever niet online MP games, tenzij ik het zoals een MMORPG ook als een SP game kan spelen. WoW goed voorbeeld, maar dat terzijde. Fifa is echt een serie die ook online goed scoort, qua cijfers dan. Als het aan mij en beoordelen lag dan zou ik het online afkeuren. Qua cijfers is echter het tegenovergestelde van mijn mening wel gebleken, ook al zeuren de mensen wat af. Kan me trouwens heel goed voorstellen dat het kut is als je voorstaat en dergelijke praktijken gebeuren. Je zult net maar 4x op rij verloren hebben en de 5e bijna winnen en weg host. Zuigt zo zwaar, maar om dit soort redenen speel ik dus het liefst SP games. Ben online zovaak gekickt in shooters omdat ik gewoon teveel kills maakte. Battlefield BC I is daar een goed voorbeeld van. Moet er wel bij zeggen dat het bij mij niet te maken had met de online problemen van die game.
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk zou niet meer kunnen zonder online te spelen.
    Ik speel dagelijks wel een potje fifa gewoon omdat het tegen de cpu niet leuk is.

    Zelf heb ik weinig of zelden problemen met online te spelen op fifa,maar zo dat ik al zei problemen heb je overal.
    Gisteren speelde ik de nieuwe map van cod de zombiemap en heb ik wel 5 x opnieuw moeten beginnen voor ik in een deftige online pot zat.
     
  15. Madaih

    Madaih Guest

    Gaat dat over mij of degene boven je?
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd is er wel iets in de game waardoor het een soort scripted voelt.Heel vaak kan je je klok er op gelijk zetten dat als je de 1ste helft echt de mindere bent en je passjes niet aankomen,dat de 2e helft wel alles lukt en bij je tegenstander niet.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Leuk dat je je weer aangesproken voelt dude. ;)
     
  18. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey das die kat pokemon w000t
     
  19. Madaih

    Madaih Guest

    Logisch toch?
     
  20. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Cruijff ? :+

    Weet iemand al of de tussenfilmpjes terug komen ? ik vind al die Celebrations maar niks, de tussenfilmpjes gaven veel meer sfeer imo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina