1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln10
    Ongelooflijk!! Wat een geldroof dit!!!

    Dit is exact FIFA 12 jongens, ongelooflijk. Ik heb me sinds lange tijd niet zo betuteld gevoeld. Stel je voor dat iemand zou zeggen dat dit FIFA 12 is, dan geloof ik dit meteen. IK speel FIFA al sinds 98-04 en daarna weer vanaf 08 maar dit slaat alles, er zit totaal geen verandering in. Belachelijk gewoon. Ik ga morgen naar de game mania om mijn spel in te leveren om het geld te geven aan een ontwikkelaar dat ieder jaar super verandert, ondanks het grote aantal downloads : Sports Interactive.

    Ik speel lekker PES jongens, PES is het voor mij dit jaar. Wat een flut is dat FIFA zeg, zo lang wachten en dan zon spel uitbrebgen, shame on you EA... en dan ondertussen wel pronken met Messi enS noop dogg, wat boeit mij hun nou, geef dat geld gewoon aan fatsoenlijke ontwikkelaars. Belachelijk gewoon, echt een schok dit voor mij

    *****
    Wat een onderbouwing! Leest tevens ook heerlijk weg je reactie... Alsof pes 2013 een hele andere game is.... is ook weer een update van pes 2012. Maar bedankt dat je dit even wou delen! Veel plezier met pes.
     
  2. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Opnieuw opstarten
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hoor je die punten + All Star team bij elke bestelling te krijgen dan? Bij Wehkamp de Ultimate versie gekocht, maar geen code in mijn e-mail. Die punten zijn wel handig om shit te kopen in de catalogus, wil beide celebrations van Balotelli. :cool:
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb hem dinsdag bij bol.com gepre-ordered en heb in mijn mail ook 2 codes gehad.. voor all star team en EA sports football club...

    Looney, negeer me niet:p ben je morgen middag on?
     
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben een carriere begonnen met FCT, maar PEC Zwolle tiks mij op een Barce manier af en toe gewoon weg. (speel wel op hoogste niveau).

    1-2 tjes zijn ook bijna onmogelijk. Verdedigers lopen altijd goed mee ;) Het is wel even weer wennen!!! Haha.
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Geen idee :) maar speel niet tegen brazilie etc :) speel zelf met de mindere teams!
     
  7. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Vitesse speelt ook wel heerlijk hoor! Met Theo, Bony en kakuta.
     
  8. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind Spanje online wel lekker spelen, Real ook wel met de 4-2-2-2 opstelling

    --------Ronaldo -- Benzema-------

    --Ozil------------------------Di Maria--
    ---------Modric-----X.Alonso------

    --------Verdediging zoals ie is---------

    ---------------Cassilias-------------

    Probeer maar is, is een fijne opstelling!
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft nog iemand ervaring met seasons dat je minutenlang in de arena wordt gezet zonder dat er iets gebeurt? Heb nu al een paar keer opnieuw op moeten starten, lijkt een soort bug te zijn en is erg vervelend..
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Alle respect maar waarom real madrid/spanje, twee van beste teams in de game..
    Glory hunter :D
     
  11. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit. Daar is toch niks leuks aan. Ik speel altijd met 3,5 of 4 stereen teams.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Haha, ik weet wel waarom jij niet tegen Brazilie speelt:D
     
  13. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je bij FIFA 13 niet meer zo'n online optie als FIFA 12 dat je kan degraderen en promoveren met online wedstrijden?
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Jij kan toch ook een ander team kiezen? zitten nog meer teams in fifa wist je dat? :) misschien kun je voorstellen dat ze voor jou een andere versie uitbrengen fifa 13 real madrid only?
     
  15. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand?
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    staat in het boekje... lt gewoon ik geen idee heb mijn controller anders ingesteld :)
     
  17. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey hoe kan het dat mijn custom formations niet te kiezen zijn als ik tijdens een online wedstrijd op pauze druk en een andere opstelling wil kiezen? Alleen de ea opstellingen zijn dan te zien.

    Als ik na de wedstrijd naar edit teams ga, dan zie ik al mijn custom opstellingen wel?
     
  18. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo zonde dit...

    Ongelofelijk hoe je een game kunt verneuken? Zo dus..
    Ik vind het echt een lachwekkende game geworden. Hebben de producers van FIFA13 wel naar een echt potje voetbal gekeken? Allereerst is het spel zo ongelofelijk en zo onrealistisch snel. Daarnaast zijn ook de goede bedoelingen van de first touch control redelijk op hol geslagen vind ik. Door de snelheid van het spel en zomaar van de voet afspringende ballen lijkt het echt op één grote hotseknots-De Graapschap-voetbalwedstrijd.
    In een echte voetbalwedstrijd speelt zo'n 70-80% van het spel zich af op het middenveld, maar in FIFA13 is er totaal geen middenveld-spel. Het is echt een aanvalsstrijd tussen twee ploegen. Degene die het best blindelings met 3 passes de spitsen bereikt en (9 v/d 10 keer met n geplaats bal) afrondt, is beter.. Nou erg diepgaand, en erg leuk.:confused:
    En dan heb ik het nog niet eens gehad over de vrijwel altijd lukkende hoge steekbal waarbij de laatste verdediger eerst automatisch naar voren uitstapt in plaats van direct achter de spits aan te rennen. Nee, de verdedigende AI is echt n grap vind ik!
    Qua presentatie, graphics en (online)spelmodi is FIFA heer en meester. Ook altijd al geweest. Maar in plaats van deze dingen uit te breiden konden ze de energie wat mij betreft beter insteken om de gameplay te optimaliseren. Want die is sinds FIFA11 gestagneerd. De zogenaamde precision dribbeling/impact engine/first touch control vind ik geen gameplay verbeteringen. Looplijnen verbeteren, verdedigers slimmer maken en realistischere passeeracties maken vind ik veel belangrijker dan nieuwe celebrations/spelmodi etc.
    Daar waar FIFA08/09/10 de juiste richting op leek te gaan, zijn ze met FIFA 11/12/maar met name met FIFA13 de verkeerde richting opgegaan. Ik zal deze versie ook niet snel meer spelen weet ik van mezelf.

    Nu zullen er ongetwijfeld mensen (kinderen) zijn die mij als PES fanboy gaan bestempelen, of gaan beweren dat ik er zelf niks van bak bla bla, of dat ik de game niet lang genoeg heb gespeeld.. maar geloof me, ik ben een voetbal-gamer in hart in nieren. Heb jarenlang mijn consoles (zowel de Xbox series als de PS series) puur en alleen gekocht voor voetbalgames (PES & FIFA).

    Ik ben iemand die puur kijkt naar voetbal realisme . Ik wil nu geen FIFA vs. PES discussie starten. Maar echte voetbalkenners (die gameplay het allerbelangrijkst vinden) zullen langzamerhand beseffen dat PES 2013 dit jaar een realistischere voetbalgame is dan FIFA13.
    Daar waar ik PES 4-5-6 altijd heb gespeeld en verdedigd in disucussies vanwege het realisme, heb ik datzelfde gedaan voor FIFA 08-09-10-11. Ook FIFA12 had nog een kleine voorsprong op PES 2012 qua realisme. Maar dit jaar is het verschil qua realisme en gameplay vrij duidelijk voor mij, in het voordeel van PES.
     
  19. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Codes in de mail gekregen... die van dat team werkt en van die ea coins werkt weer lekker niet.
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jawel, seizoenen in het hoofdmenu heet het volgens mij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina