1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind hem ook best tegenvallen
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Nee, wanneer het bij MIJN mannetjes bij iedere dieptebal gebeurt of in ieder geval op de momenten dat het erom gaat, en bij de CPU nemen ze iedere bal moeiteloos aan, dan is het gewoon scripted, want dan zorgt de CPU er dus voor dat ik niet kan uitlopen, terwijl het er tegelijkertijd voor zorgt dat de CPU zelf die bal niet inlevert.
     
  3. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 28 sep 2012
  5. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je ranked season matches met zijn 2e vanaf 1 console?
     
  6. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja heb achievement daarvoor zien staan
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de code voor die 10 000 punten ingevoerd, maar helaas zijn ze er niet bij opgeteld als ik kijk bij het 'saldo' in het hoofdmenu.
    Zijn er meer mensen die hier last van hebben of moet ik nog iets extra's activeren of iets dergelijks?
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat duurt even. Bij mij had ik hem pas na zes uur ongeveer.
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vanavond hele avond tegen een vriend gespeeld. Heerlijk spel. Het is gewoon nét wat beter dan Fifa 12 en wat meer details, allemaal net wat sneller en soepeler. Heb me er erg goed mee vermaakt! Dit weekend maar is online en career gaan bekijken!
     
  10. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik speelde net ook met Atletico Mineiro, lekker teampje hoor!
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Fifa 11 naar Fifa 13 is toch wel een flinke stap.

    Vooralsnog krijg ik het verdedigen niet onder de knie. Vooral tegen de CPU is dramatisch. Die weet precies wanneer ik instap of een tackle inzet en doet dan doodleuk een trucje.

    Zodra ze in de 16 komen ben ik kansloos...
     
  12. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Echt slecht hoevaak ie voor een wedstrijd in de arena freezed meer mensen hier last van?
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2012
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Daarom vind ik tegen de CPU niet leuk, omdat ze weten wat je gaat doen en anticiperen daar op. Online heb je dat niet :)

    Ben nu ff overgestapt van Dortmund naar zenit. Met zenit speelde ik vorig jaar ook en WW'ers daarna een aantal keer kampioen in divisie 1. En dit jaar zijn ze nog beter. :)
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2012
  14. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die punten moeten gewoon op het hoofdmenu zichtbaar zijn?
     
  15. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de game stukken beter dan deel 12 , er zijn nog wel frustie momenten maar stukken minder dan het vorige deel.
    ik speel full manual en in deel 12 kon je daar weinig mee, tenminste ik dan he.
    nu heb ik meer tijd , korte pasjes lukken beter in de kleine ruimte.
    ik loop alleen veel vast op de rand 16 , denk dan teveel na wat mn actie zal zijn en dan ben je natuurlijk de bal al weer kwijt.
    het lijkt erop dat de cpu ( waar ik veel tegen speel) toch wat meer overtredingen maakt dan in de early release, maar kan ook aan mij liggen hoor.
    je merkt nu wel echt verschil tussen de ploegen, qua kracht maar ook qua speel stijl. goed gedaan.
    alleen als bijv de cpu de bal weg rost komt ie altijd aan bij een mede poppetje, vooral na een corner van mij dan zijn mijn verdedigers heel ver weg zodat ik weinig druk kan houden.
    is er door jullie al veel getweaked met de tactics en zo ja , helpt dit echt?
     
  16. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar ik mijn pre-order codes kan activeren? Die voor het adidas all star team en die andere? Kan het niet vinden. |:-
     
  17. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je, als managerscarriere doet, kan kiezen dat het seizoen meteen begint in plaats van in de maand juli zodat er nog transfers zijn. Ik wil gewoon met de teams zoals ze nu zijn beginnen en tegen spelen en niet bijvoorbeeld tegen een Ac Milan dat Boateng al verkocht heeft. Iemand een idee of suggestie?
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kan niet.
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Staat exact op het blaadje van die code hoe je het moet doen. ;)
     
  20. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren van 10 tot 3 lopen spelen, Ultimate team toernooitje gewonnen leuk en al, maar ik voel het niet bij dit spel. Deed direct PES erin en speelde dat tot 6 uur, en leefde veel meer mee met dat spel. Helaas jongens. Veel plezier met FIFA allen die het wél een leuk spel vinden!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina