1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je moet niet altijd contain in houden, ik gebruik het zelfs nooit. Echt NOOIT. Ik loop zelf gewoon de gaten dicht en zorg voor de zonale dekking. Contain is te gevaarlijk, omdat je makkelijk uitgekapt wordt etc.

2. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Contain moet je nooit gebruiken man. Je moet teammate contain gebruiken, dat is echt cruciaal wil je goed kunnen verdedigen. Afschermen/happen met de computer gestuurde verdediger en dan de bal afpakken met je gecontroleerde verdediger.

3. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor de tip, gelijk ff proberen.
    er is iets aan de game wat me wel steeds weer aantrekt. :p

4. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe speel je die historische shirts vrij? Sommigen zijn best mooi. Online 3 potjes gespeeld met Juve! Spelen echt heerlijk!!!_O_

5. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Eerste online game gespeeld. Speelde tegen iemand die voor balbezit ging, heel irritant. Hij wacht gewoon met zijn keeper tot je instapt. Uiteindelijk wel gewonnen want dat soort gasten kunnen niet voetballen.

FC Basel - Palermo 3-7

6. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Die moet je kopen in de catalogus

7. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Vind m echt gaaf

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Heerlijke game is dit zeg. _O_

Geen enkele aanval is scripted, de animaties kloppen, ze zijn niet doorgeslagen in de First Touch. Geweldige game. :)

9. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo begint elke Fifa. Hoe meer je het speelt hoe vervelender het weer wordt. Aan het einde verlangd iedereen weer naar Fifa 14 :b:

10. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Is het jullie al op gevallen dat op de reclame borden van de eredivisie voetbal international en radio 538 staan? Vond ik wel een leuk detail. Of was dat ookal im fifa 12?

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Is al heel lang zo, volgens mij :)

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Carriere Ajax:

------Vermeer------
    Rhijn - Alde - Mous - Fontas
    ----------Poulsen-------------
    ----Schone------Eriksen
    ---------Bony (valse 9)-------
    Deulafeu --------------Boer

Winninggg. Die Fontas en Deulafeu allebei van Barca B gehuurd. Deulafeu is weleens de nieuwe messi genoemd.

13. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    Je spelers in carriere groeien wel snel na 5 wedstrijden ongeveer is kums al 3 punten gestegen. Ben heernveen en heb wildschut en bonevacia gekocht. Gouweleeuw wou vertekken en moest ik laten gaan naar ajax vokr 2.4 miljoen.

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben dus ook weer bang dat Eriksen pleiten wilt, vind dat de geniaalste jonge CAM uit Fifa.. Bij Fifa 12 is hij bij mij 90! :eek:

15. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    hoe kan ik er voor zorgen dat mijn spits in een 4-3-3 systeem bij een counter of aanval gewoon in de spits blijft en niet naar de flanken toe wijkt. Nu komt het best vaak voor dat Finnbogasson de voorzet geeft terwijl die in de spits moet staan en de bal er in moet koppen. En dan staat er een van la parra of Pappa die moet koppen, en dat kunnen ze voor geen meter. Ook wil ik bij counters mijn buitenspelers diep sturen maar rent die finnbogasson er naar toe en zo loopt hij alles dicht, terwijl hij gewoon tegen de laatste man moet blijven rennen/beuken.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jup, Fifa 12 was eerst ook zo geweldig en totaal niet scripted volgens iedereen. Na een aantal weken is er weer 1 manier om heel makkelijk te kunnen scoren en krijg je heel veel dezelfde aanvallen etc.

17. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    Een te gekke game. Maar van de voetbalterm "het veld breed houden" hebben ze niet gehoord. Ze vliegen met zn allen naar binnen. Wat me ook stoort is als de spits de bal aangespeeld krijgt op dr rand zestien. Sprinten de drie middenvelders je voorbij en de vleugel aanvallers naar binnen. En sta je met 6 man te voetballen in de zestien.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hebben ze het niet goed uitgewerkt? Zou wel balen zijn als elke speler meteen mee naar voren gaat rennen, zou namelijk beter zijn als spelers rekening met elkaar houden en de formatie..

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind het wel meevallen, bij mijn FUT blijven Fer en Strootman namelijk altijd een beetje in de 2e lijn. Terwijl als ik Toivonen en Eriksen opstel, ze veel vaker ook mee naar voren komen. Zal ook wel met de Work Rates te maken hebben, denk ik.

Wel is het zo dat mijn flankspelers vaak de diepte zoeken, maar niet per se naar binnen. Komt wel vaak voor though. ;)

Speel 433 trouwens.

20. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Meer mensen die de Ultimate edition bij de Wehkamp hebben gepreorderd? Bij mijn bestelling staat nu bij levertijd '' > 5 weken'' . 8) :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina