1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ruilen / Retourneren
    Indien je het geleverde artikel niet wenst te behouden kun je kostenloos retourneren (binnen 14 dagen na ontvangst):
    Breng het artikel (indien redelijkerwijs mogelijk) in onbeschadigde staat en in de originele verpakking, samen met de afleveringsnota naar een DHL Servicepoint van uw keuze. Kijk voor het dichtstbijzijnde DHL Servicepoint op: http://www.selektvracht.nl/dhlservicepoint
    Het is niet mogelijk een bestelling gedaan op freerecordshop.nl te ruilen of retourneren in een Freerecordshop filiaal.


    Terugbetaling
    Heb je artikelen op de juiste wijze retour gestuurd dan zullen wij het door jou betaalde bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen op je rekening terugstorten.


    ps; hoezo waardeloos? :<
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Vind die first touch (of hoet heet het) niet fijn, zelfs bij Ozil springt de bal soms 10 meter voor zijn voeten. De keeper lijkt nog dommer geworden dan in 12, veel teveel blessures bij spelers, impact engine nog bijna net zo klungelig als in 12, looplijnen zijn naar mijn idee niks verbetert (spelers lopen nogsteeds niet de diepte in of gaan als een idioot buitenspel staan). Vind het ook te snel geworden.. Oh ja, heb in 3 potjes 4 penalties tegen gekregen door allemaal bugs in de impact engine..
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2012
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik wist niet dat zoveel mensen met Fifa 13 fan waren van Swansea City. Oh nee, dat komt natuurlijk omdat ze alleen maar snelle spelers hebben. :emo:

    Nee even serieus, ik kom met PSV 90% van de tijd Swansea City tegen.. heel irritant.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit de hele tijd vast in die arena en word niet doorgestuurd naar de wedstrijd.

    Dacht dat bij FIFA altijd alles zo goed werkte. Nou ja, misschien is het de eerste weken alleen zo.
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij PES werkt alles lekker wel \o/

    *Fanboy modus uit*

    Had toen ik de demo speelde al gezegd dat ik hem veel en veel te snel vind spelen. Als ik nu filmpjes zie dan lijkt het net alsof je pinball fx zit te kijken. En die first touch laat er voor zorgen dat het lijkt alsof iedereen de dozen om zn schoenen heeft, jammer :mad:
     
  6. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook dat je h-h seasons wel heeeeeel vaak dezelfde potjes speelt. Dus tegen dezelfde teams?
     
  7. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren, vraagje. Bij mij loopt Fifa 13 continu vast op datum 29 januari (in career). De xbox freezed volledig en dient uitgeschakeld te worden. Iemand anders dit ook?

    //edit
    Het is nu al 3 x op rij gebeurd en kom dus niet meer voorbij die dag. Via de kalendar rechtstreeks switchen naar 30 januari helpt ook niet. Dan blijft hij uiteindelijk ook bij de 29e hangen. Muziek van Fifa valt weg, etc.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2012
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.212
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Al via Google geprobeerd inmiddels, maar niets gevonden.

    Heeft er echt niemand antwoord op mijn vraag hierboven? :confused:
     
  9. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan niet.. Spelers moeten beter worden door ze te laten spelen. Dat is de insteek van de career mode.
     
  10. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kun je toch gewoon allemaal met de "sliders" aanpassen in het instellingen menu...?! Tenminste voor offline? Of zeg ik nu iets raars...
    Iemand overigens tips ok de sliders optimaal in te stellen??
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel pijnlijk wat voor teams je tegenkomt als je met Ajax similar teams zoekt bij Seasons online. Torino, Borussia Monchengladbach, Southampton... 8)

    Iemand nog een idee hoe je goed kopt bij een corner? Ze gaan bij mij vrijwel nooit strak en zijn vaak meters over. Ook vraag ik me af hoe dat shirt kiezen gaat. Ik kan m'n shirt kiezen voor ik m'n tegenstander weet, is dat hetzelfde voor de tegenstander? Heb namelijk al een paar keer gehad dat het witzwart tegen wit was of roodwit tegen rood. Of waren dat gewoon retards die niet snappen dat de shirts verschillend moeten zijn?
     
  12. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb FIFA13 nog niet gespeeld, maar als het nog hetzelfe is als in FIFA12:
    Jullie kiezen allebei voordat je een tegenstander hebt gevonden, dus jullie weten van elkaar niet welke kleur jullie hebben gekozen. Maar EA heeft er wel ingebouwd dat ze kijken dat er niet rood tegen rood of zwart tegen zwart voorkomt.. Rood-zwart tegen rood bijv kan dus wel, maar ik vind 't persoonlijk prima te ondescheiden.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.212
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik heb het ook niet over de career player, maar je kon ergens een speler aanmaken en als je daar kon je de skills etc beinvloeden. Je kon namelijk punten toevoegen of verwijderen bij bijvoorbeeld koppen of penalty's of vrije trappen etc.

    Mijn vraag, nogmaals, is: Wat kan ik hiermee? Ik kan namelijk dit poppetje wel een naam geven, een rugnummer etc, net als in career, maar ik kan hem niet in career gebruiken. Waar dan wel wil ik weten??? :confused:
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Onder het kopje Xbox Live in het main menu heb je bovenaan Profwedstrijden ofzo staan. Dat poppetje kun je dus online gebruiken.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.212
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Lol, dan kiest toch iedereen voor een maxxed poppetje met alles op 99. 8)
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dan heb ik je denk ik verkeerd begrepen, want online kun je dat poppetje niet maxxen en begin je op 74. :+
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij bedoelt bij mijn FIFA een speler maken, die kan je wél in (manager) career mode gebruiken. Staat eerste seizoen bij vrije spelers. Ik kon hem alleen niet selecteren. Gelijk een freeze wanneer ik dat deed.
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb nog geen enkele freeze oid mee gemaakt.... ook snap ik al het gezeur niet over Fifa 13 ik vind het een stuk beter. De gameplay is inderdaad sneller maar voor de rest is het fijner spelen.... Afstand schoten kun je nu tenminste richten en gaan er als je goed schiet ook in ipv dat de keeper hem 95% van de tijd heeft. Hoekschoppen zijn wat lastiger want die gingen bij mij ook 80% van de tijd raak. Spelers lopen niet meer door elkaar heen, de truukjes lopen soepeler, spelers reageren beter, snellere baltechniek etc etc...
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    94
    ik heb al een paar keer een freeze gehad bij offline career mode..
    heb wel ondervonden, dat als je je Game Face wist in je opslag, dat de freeze dan weggaat.
    Dus dat was voor mij de oplossing, Game Face wissen en klaar.
    Ik zit nog wel maar in Oktober van mijn eerste seizoen dus er kunnen nog freezes komen, maar ik heb 2 keer opnieuw moeten beginnen door een freeze.
    dus als je een game face hebt probeer die is te wissen op je harde schijf, mss lukt het dan wel om verder te gaan.. :b:
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Welk team speel jij dan mee?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina