1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik mijn verdeding straker op de man zetten? Telkens als de tegenstander de bal blind weg rost, komt hij in de voeten van de spitsen en mijn verdedigers staan 10 meter vanaf!!! Dit is tegen de Cpu. En op legendarisch niveau anticiperen ze gewoon op acties wat ik doen. Als links af dek, draaien ze rechts weg. Ze draaien nooit in mijn verdediger. Sliding ontwijken ze bijna altijd. Vrij nep
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je op legendarisch speelt, is dit best logisch toch? 8)

    Heb je ooit zelf voetbal gespeeld? Want als je een man in je rug hebt als spits, weet je gewoon vantevoren al welke kant je kan opdraaien door de positionering van de verdediger.
     
  3. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t spel nu een paar dagen kunnen spelen. Wat me opvalt is dat het lekker soepel loopt.

    • Maar man oh man, wat gaat t snel. Ik speel vooral online, en het is net een flipperkast soms. Er is in de hele wedstrijd bijna geen moment dat je even naar adem kunt happen. Het is echt 90 minuten gaan gaan gaan, en dat met een rottempo...
    • Afstandschoten zijn een stuk beter, die vliegen er nu ook echt in als je het goed doet.
    • Corners zijn wat lastiger geworden heb ik het idee. Scoor een stuk minder vaak uit een corner.
    • Wat ik minder vind, is dat de verdedigers wel echt een stuk sneller zijn dan de aanvallers. En dat blijkt vooral als je net denkt een voorsprong te hebben van een meter of 2, 3 en denkt weg te zijn... Binnen een mum van tijd halen de verdedigers je bij alsof je bijna stil staat...
    • Erg vaak bij het zoeken van een online tegenstander zie ik: "tegenstander gevonden.....................De verbinding met uw tegenstander is verbroken".
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    toch juist beter dat verdedigers nu eindelijk die snelle lui ook wat bij kunnen houden? Komt nu meer op voetbal aan :) tikken/combineren inplaats van langs de lijn rennen en bal in de pot gooien.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom ondervind ik dat niet.. C.Ronaldo en Ozil moet ik steeds achteraan rennen
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij je eerste punt zeg je dat je online speelt. Bedoel je daarmee Seasons of FUT? Want als je FUT speelt, snap ik precies wat je bedoelt. Daar is de snelheid veel hoger dan bij de 'normale' online-play.

    Corners zijn inderdaad veel beter, want in de vorige FIFA scoorde je zo enorm veel ermee. Was echt veel te nep. En afstandsschoten mogen wel íéts minder IMO, omdat ze er nu weer té vaak in gaan. :+

    De verdedigers zijn iets sneller geworden, maar ik vind het nog steeds één grote pace-game. Als je een snelle spits hebt is deze nóg beter dan in FIFA12, door de looplijnen. De looplijnen van je AI kunnen niet worden bijgehouden door je verdedigers, wat enorm irritant is.
     
  7. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoekt hij h2h op Ea level of gewoon op div? Want ik win makkelijk van een maat en hij heeft Ea level 8 en wint bijna alles online. Ik ben Ea lvl 34 en win nauwelijks. Zou raar zijn
     
  8. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Op divisie gewoon.
     
  9. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me echt sterk. Maat heeft 20 wins 3 losses ik 9 wins 12 losses. Ik win alleen maar van hem. Nooit verloren
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Op divisie natuurlijk, dat is het eerlijkst. EA level gaat puur over hoe lang je het spel al speelt, niet over hoe je goed je bent.

    Dit dus.

    Maar het is wel zo ;).
     
  11. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen in free play (1 tegen 1) offline.
     
  12. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al verder dan 29 januari in zijn Career mode? Bij mij crashed de xbox, beeld freezed, muziek valt weg en geen enkele knop werkt meer. Moet de xbox herstarten en erna loopt hij weer vast op 29 januari.
     
  13. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Overingens nog iets vervelends in de Career mode. Kreeg een melding van mijn beste speler. Hij wil per direct de club verlaten omdat het beter is voor zijn toekomst. Het bestuur plaatst de speler op de transferlijst en de manager (ik) heeft er geen invloed meer op. Het bestuur verkoopt de speler.

    Weer iets dat mij irriteerd. Zo kun je een eredivisie team nooit uitbouwen tot een geweldig team met b.v allemaal 78/80 punten spelers.
     
  14. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.079
    Leuk Bevonden:
    94
    al geprobeerd hem een verbeterd contract aan te bieden?
    ik heb dat eens gedaan toen een speler van me wou vertrekken.;
    ik wou hem niet graag kwijt dus snel nieuw contractje gegeven en hij heeft getekend..
    maar goed, wie weet zegt hij over 2 maanden weer dat hij weg wilt :)
     
  15. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Mocht er iemand een potje willen doen add me

    Psn: cypraxx_
    XBL:pREVOLUTIION
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand die een online pass nodig heeft? Of die iemand kent die er één nodig heeft?

    Ik heb er één over.
     
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    iemand toevallig een pre order kaartje over voor die 10.000 football coins? wil eventueel klein bedragje voor geven.
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb wel een code voor EA sports football club.. geen idee wat dat is
     
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    10.000 coins die je voor je virtual pro kan gebruiken online/offline en andere dingetjes kopen.
    +1 shooting en zulke dingetjes.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Verdedigen gaat eindelijk stuk beter. Gewoon kwestie van constant (RB) en (A) inhouden.


    Ik kan trouwens geen goals uploaden naar ea.com Ik krijg steeds melding dat mijn game account niet geschikt is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina