1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Gewoon uitzetten die handel.

    Ik heb het zelf wel aanstaan alleen penalty na hands uitgezet.
     
  2. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    dat heb ik inderdaad ook, elk moment als ik beetje bij een verdediger kom ben je hem kwijt.
    ookal geef ik een diepte pass, verdediger haalt mij in enpakt de bal af voor ik kan schieten.. :confused:
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is er iemand die een online-pass nodig heeft? Als er meerdere zijn, kies ik wel de tofste uit :+.

    Gratis.
     
  4. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou tof zijn Siemen! Als je hem overhebt hou ik me ervoor beschikbaar!:thumbs:
     
  5. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar kan je die codes van 10.000 EAFC en voor Adidas All Star team redeemen?
    Zie nergens een optie waar je codes kan invullen?
     
  6. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Xbox knop op je controller indrukken.
    Vervolgens 2 tabbladen naar links en dan Redeem code
     
  7. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Die is alleen voor 25-karakter codes. De codes die ik heb zijn maar 16-karakters.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is wel erg gemakkelijk. Dit jaar regent het klachten over de nieuwste Fifa, dan kan je wel zonder paraplu naar buiten willen, maar het blijft regenen natuurlijk. Doen alsof EA geen games in de winkel legt die niet top zijn, dat is ook oud.

    Het is niet zo dat er niemand is die iets te klagen heeft over deze footie. Niets is zo erg als mensen die zeggen dat je het spel maar meer moet oefenen. Een spel moet zorgen dat ik wil oefenen. PES 2012 had dat ook, dat spel was gewoon ruk voor mij, ik kwam er niet doorheen om te willen oefenen omdat ik het gewoon niet leuk vond om te spelen. Als ik dat dan zei dan riepen mensen soms dat het allemaal aan mij lag. Fuck dat, ik speel niet sinds gisteren footies. En dat geldt voor bijna iedereen die footies speelt. Als een spel je niet pakt en je ziet geen progressie dan houdt het op natuurlijk. Na een week zou je toch wel een beetje het gevoel moeten hebben van een footie lijkt mij. Als dat er niet is, dan is het er niet.

    Overigens zijn er in mijn vriendenkring meer mensen die Fifa spelen dan die PES spelen. Ik hoor echt veel geklaag van die gasten.
     
  9. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het hands.
     
  10. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Op amateur kan iedereen met zulke verschillen winnen.
     
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm, op dat blaadje staat dat je op Y moet klikken in de fifa13-winkel, maar er gebeurd helemaal niets als ik op Y klik..
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    7-2 gewonnen en als record 24-1. ;)
     
  13. dolfie

    dolfie Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie lievelingsteam + formatie?
     
  14. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik dit ook maar eens doen, wat bij mij loopt het ook steeds vast. Al 3x opnieuw een carriere begonnen, maar blijft hetzelfde doen. Telkens als ik hem opsla of probeer te laden. Tering irritant
     
  15. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit werkt dus niet...iemand anders een oplossing?
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Op fullscreen is deze goal nog mooier. :cool:

     
  17. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik ook heel benieuwd naar...
     
  18. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Iemand enig idee waarom ik geen goals kan uploaden naar ea.com

    Krijg de melding dat mijn account niet geschikt is.
     
  20. baldandbearded

    baldandbearded Dorpsidioot

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje,

    Ik heb sinds Fifa 10 eindeljk weer eens Fifa gekocht en ben bij online seasons behoorlijk slecht (ik sta 3-2-10 ofzo.) Gelukkig ben wel iets beter aan worden en kan ik in laagste divisie eindelijk winnen of in ieder geval wat tegenstand bieden.

    Gisteren speelde ik een online game en had ik met mijn eerste aanval al gelijk gescoord waardoor mijn tegenstander waarschijnlijk dacht dat hij kansloos was en na het doelpunt weg ging.

    Omdat hij zo vroeg weg ging werd bij mij geen overwinning bij geschreven en vond behoorlijk irritant dat Fifa,Ea zo soepel is met mensen die weg gaan.

    Maar goed, mijn vraag:

    1. Kunnen mensen zomaar disconnecten zonder dat de ander partij een overwinning krijgt of zit er een tijdslimiet aan?

    2. Gezien ik niet vaak voor kom, is dit iets wat vaker gebeurt wanneer iemand snel achter komt? Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina