1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb dat zelf ook gehad maar volgens mij gaat het niet van je transferbudget af. Had namelijk (zo goed als) niets meer over maar kreeg ook een speler van 10+ miljoen
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    fucking lelijke bug net. Zit in mijn tweede seizoen bij AZ: halve finale dutch cup win ik van PSV. Vervolgens wordt PSV naar de finale gezet:mad:
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ook meegemaakt in de Nederlandse Beker, verwacht je op het einde van het seizoen nog even de bekerfinale te spelen... sta je gewoon niet in de finale. 8)

    Bij mij gebeurde het trouwens in mijn eerste seizoen, in het tweede seizoen geen problemen mee gehad.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Wat dacht je van de beker winnen en vervolgens bepaald de pers de winnaar van de beker, plus de game zelf, terwijl de match anders was. 8)
     
  5. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja bij mij loopt hij nu steeds vast halverwege mijn tweede seizoen in carreer mode. Ik hoop dat ze die shit gauw patchen.
     
  6. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Jep. Had het met Aldewereld. Ik zag t wel pas nadat ie een blessure van vijf maanden kreeg. Misschien dat de bug daar iets mee te maken heeft? Wilde geen risico lopen dat ie plotseling weg zou zijn dus heb het met een heel dik contract op kunnen lossen.
     
  7. baldandbearded

    baldandbearded Dorpsidioot

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb allemaal dingen gekocht bij Easy FC voor de carreer and online mode, maar ik vraag me echt af hoe ze moet activeren! (het zijn extra defensive skills voor verdedigers).

    Jammer dat Fifa online boekje weinig info geeft.
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan je poppetje alleen online verbeteren. Wanneer je een divisie hoger komt worden de cpu gasten beter. ;)
     
  9. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt het jullie ook op dat het vastlopen in de arena, niet gebeurt bij mindere teams als Ajax en PSV, maar vooral bij 5 sterrenteams? Daar is t bijna niet te doen zo vaak als t vast loopt, maar bij 4 sterrenteams gebeurt t nooit...
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    als het goed is, is dat gelijk geactiveerd wanneer je de desbetreffende mode opstart.
     
  11. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips om dat counteren tegen te gaan online? Misschien iets met instellingen? Krijg namelijk erg veel tegendoelpunten uit counteraanvallen. Bedankt alvast
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    alvast meelopen als je denkt dat er een steekbal of lange bal gaat komen. Dus ipv in te stappen, met de tegenstander meelopen.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, zoveel mogelijk achteruit lopen en in de baan van de steekpass gaan staan. Vaak proberen ze het dan alsnog en mislukt de counter.
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nog 10.000 credits ivm mijn pre-order. Ik speel voornamelijk Ultimate Team, hebben die credits daar ook op enige manier een functie voor?
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    als je op het beginmenu op X drukt, kom je in het EAS FC centre en daar kan je ook dingen voor ultimate team kopen.
     
  16. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    een vraagje. ben een beetje spelmodi aan het uitproberen en probeerde be a pro online. Ik koos ervoor om keeper te zijn maar het lukt niet helemaal. Het duiken naar hoeken ging prima, maar ballen zoals in het filmpje kreeg ik niet te pakken. Hoe pak je die?

    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/138432058
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh wat een fijne bug zeg.

    Zit in de achtste finales van de CL met Ajax en moet nu tegen Man City. Helaas kan ik in deze wedstrijd niet schieten noch een steekpass geven. Met 2 controllers geprobeerd, maar het lukt gewoon niet. Ik kan alleen maar passen met A en een voorzet geven.. :emo:
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    gewoon de bal het doel inlopen :+ makkelijk zat
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Behalve dat ik ook nog eens een 1-2 verlies goed moet maken. Ik zie mezelf niet 2 keer de goal in lopen:+.

    Maar echt.. Wat een kansloze bug is dit.
     
  20. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Controls niet verkeerd staan? :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina