1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nope.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    In de winter transfer periode bij Tottenham eerst Adebayor voor 25.000.000 aan Barcelona verkocht en nu bieden ze nog eens 63.000.000 miljoen voor Bale :+ Volgens de 'directeur' zou ik maximaal 80.000.000 kunnen vragen :p Twijfel.. twijfel
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand tips voor het verdedigen? offline en online lopen mijn tegenstanders meestal zo door mijn verdediging.

    Gelukkig kan ik dit compenseren door zelf ook vrij makkelijk door zijn verdediging te lopen maar toch is het vrij irritant
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Met schaamrood op m'n kaken zie ik dat de controls perongeluk veranderd zijn (geen idee hoe).

    Het doet het in iedergeval weer 8)
     
  5. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!!!
     
  6. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    En weeeeer problemen met FIFA. Nadat de carriere altijd vast liep (zoals bij zo velen) en 4x nieuwe te zijn begonnen, loopt hij nu vast bij het updaten van die catalogus. Dit is als je het spel aan het opstarten bent. Ik las ergens dat een andere taal kiezen zou helpen, maar dit heeft geen enkele zin bij mij. Weet iemand een oplossing? ik kan FIFa dus niet eens meer spelen nu...en dit na ook al 4 keer opnieuw een carriere te hebben moeten starten. Ik krijg er echt de *PIEP* van ondertussen. Naar spel is het op deze manier zeg. Ik wil PES!!!

    Maar iemand een oplossing?
     
  7. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ga nu ook mn tijd in pes steken, ik heb ze met zin beide gehaald omdat elke x met fifa het zelfde liedje is.
    ik ben een offline speler, speel af en toe een paar potjes maar fifa oogt wel realistisch maar valt toch weer tegen .
    heb de sliders aan zitten passen in de hoop dat het wat veranderd aan de a.i maar ik wil dat helemaal niet doen.
    de A.I van pes is beduidend beter dat merk je gelijk.
    je moet bi pes alleen dingen naast je neer leggen, grafics vindt ik juist wel goed en je hebt meer een voetbal westrijd gevoel, maar sfeer etc is gewoon minder.
    het gaat hier om gameplay en daaar wint pes gewoon van fifa
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Oplossing is simpel: PES halen en Option File installeren.


    Eindelijk.... Het licht gaat schijnen. Gameplay PES > Gameplay FIFA (helaas blijft het nog wel bij gameplay) ;)
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat dacht je van gameplay PES ≠ gameplay Fifa? Het is erg verschillend, en ik vind persoonlijk de gameplay van Fifa leuker, al vanaf Fifa 09. Waarom moet er zo nodig één absoluut beter zijn? Speel lekker wat je zelf wil op basis van jouw keuzes, maar je hoeft niet hier te gaan lopen verkondigen dat iets beter is "just because". Want argumenten geef je verder niet.
     
  10. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komen in fifa de jong, vd vaart, vd wiel, en affelay weer bij t elftal. Zit nu met Janmaat in de basis of van Rijn, en met strootman als 2e man naast Sneijder... En met clasie...
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    mooi verhaal
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    |:-
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit is het Fifa 13 topic. Want zitten mensen hier te mauwen over PES? vind je Fifa niks ga wat anders doen maar stop met mauwen :eek:. Volgensmij zijn de mensen die hier elke dag zeuren gewoon bagger slecht in Fifa 13.
     
  14. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Zorgen dat je niet verbonden bent met xbox live als je het spel opstart.
    Werkte iig voor mij.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gast, ff serieus? Iemand stelt de vraag "iemand een oplossing?", daar antwoord ik op. Gewoon n.a.v. wat hij zelf al als antwoord geeft in zijn vraag (dat hij PES gaat halen). Dat is dus inkoppertje één.

    Daarna weer een reactie van iemand die klaar is met de freezes en aangeeft blij is ook PES te hebben en dat hij de gameplay van PES beter vindt dan die van FIFA. BAM! Inkoppertje twee (lijkt FIFA wel).

    2-0 voor mij dus.

    Ik vind het gewoon zo apart dat bepaalde mensen de freezes accepteren. Wat is dat nu voor onzin om te zeggen "zorg ervoor dat je niet verbonden bent met xbox live en dan opstarten". Hoe lang ga je dat volhouden? Die freeze-bug is gewoon zeer vervelend en het is zwaar kansloos dat EA Sports (met alle miljoenen die ze in dit spel pompen) dit soort zaken niet voortijdig traceren. Konami heeft een stelletje prutsers in dienst, maar die geven tenminste toe dat ze een half product releasen en dat de rest komt met DLC.

    Ik gun iedereen zijn/haar plezier met FIFA en natuurlijk moet iedereen kopen wat hij/zij leuk vindt spelen. Ik heb alleen al eerder gezegd dat je beter een prima BMW kunt kopen dan een Ferrari die zo nu en dan technische problemen heeft. Als mensen zich afreageren vind ik het leuk om daar gewoon even op in te hakken. That's all. Is een persoonlijk dingetje hoor..... *HIK*
     
  16. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    [​IMG]
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vet plaatje man! :thumbs: _O_ *)
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat nou als die 'prima' (?) BMW helemaal niet fijn rijdt. Dan liever een Ferrari die heerlijk rijdt maar soms technische storingen heeft. Die kunnen namelijk sneller voorkomen worden. Moeilijk om met een 'reparatie' (patch) de hele manier van rijden te veranderen.

    Als je snapt wat ik bedoel. Want ja, ik vind jouw 'prima' BMW op de meest basis-weggetjes al enorm beperkt rijden. ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    AUB alle PES fanboys ga je eigen gay clubje op richten. Dit is het Fifa 13 topic, ben dat gezeik echt beu....
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben een honderd procent Fifa fanboy, maar wat er nu met de servers gebeurd is onacceptabel. Heb in tweeënhalve week maar dertig wedstrijden kunnen spelen omdat de servers er constant uit liggen. Schandalig, zit na negen jaar Fifa te twijfelen waarom ik PES niet ga spelen. :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina