1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zeg ik dat het online deel beter is bij PES dan? Ik had het sec over de gameplay. Ik zeg er notabene bij dat op alle andere fronten FIFA duidelijk de baas is.

    Nogmaals, ik had het niet over het online gedeelte. Online zuigt PES, al jaren. Ik ben de laatste die gaat zeggen dat dat niet waar is.

    Ik ga hangen waar ik wil vriend. Wat is het toch met kritiek en FIFA? Mag dat niet ofzo? Er zijn toch enorm veel zaken die gewoon zuigen bij FIFA? De freezes, noem maar op. Mag dat niet gezegd worden? Altijd een weerwoord: "Ja maar bij PES is het ook kut".

    Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat dat betekent dat FIFA niets fout kan doen. :b:
     
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Oorspronkelijk geplaatst door Jows
    Dat is dan toch een trieste constatering? Als jij het spel koopt voor het online gedeelte, maar je kunt in de eerste weken amper online spelen, dan is dat gewoon kut. Dat is slecht van EA, ook al zullen ze dit ongetwijfeld fixen in een update.

    Of dit nu wel of geen normale zaak is, doet er niet toe. Het is gewoon een constatering en een teleurstelling. De een vind het belangrijker, dan de ander. Ik zit zelf in de software-wereld en ik kan je verzekeren dat dit soort ernstige bugs vrijwel altijd voorkomen, maar ook z.s.m. worden gefixt.

    ----------------------------------------------------

    Staat toch echt dat je over online praat?
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Laten we allemaal niet op elkaar reageren, dan wordt het een erg leuk gesprek :):
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat ging alweer over iets heel anders. Daar zei iemand dat je de online problemen voor lief moet nemen, omdat dat bij andere spellen ook zo is. "Game jij wel?" Zei hij op t laatst.
    Daar ging ik op in, heeft niets met PES te maken of wel?
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jongen, je mag reageren wat je wilt. Eindig echter niet met dooddoeners als "ga in je eigen topic hangen" enzo. Ik reageer op mensen en daar kun je op een normale inhoudelijke manier op ingaan. Wil je dat niet, dan sla je een x een reactie over.
     
  6. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Oh ja, nu opeens wel? Een maand geleden was FIFA nog slecht toch:

    Ga toch weg man...:emo:
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Maar hij is er (blijkbaar) nu achter gekomen dat PES nóg slechter is. Tenminste, ik lees een hoop kritiek van hem op PES.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Even goed kijken, dat heb ik niet gezegd dat was iemand anders. Ik geef alleen maar aan dat jij met je PES > Fifa absoluut geen inhoudelijke bijdrage levert.

    Verder ga ik er overigens niks over zeggen, dit is nogal een loze discussie.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, ik ben het met je eens. Dat er bij zoveel games is dat je online pas een paar maanden later fatsoenlijk kunt spelen is een kut constantering. Ik wil gewoon de eerste weken al online kunnen spelen, dan maakt het mij niet uit dat je Black Ops ook niet kunt spelen. Ik wil gewoon Fifa online spelen, vind ik zeker een punt wat bij heel veel ontwikkelaars verbeterd kan worden. Neem dan maar wat meer de tijd.
     
  11. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral die Early Release was absurd. Dan durven ze er nog 25 euro voor te vragen, maar dat dan het spel totaal niet tot nauwelijks functioneert en meerdere keren de servers eruit zijn gehaald. Ik vind dat niet kunnen, maar wat doe je eraan? Ze komen er elk jaar mee weg, en ook dit jaar, want ongetwijfeld dat ik Fifa 14 haal :emo:
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb gewoon genoten van de Early Access. Veel gespeeld met m'n broer.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, je doet er niets aan dat is het erge. Ik koop Fifa 14 toch wel weer, zoals Siemen ook zegt. Op de bank is het geniaal.

    Hopelijk komt er een keer een ontwikkelaar die de eer wil halen om gelijk een volwaardig werkende game neer te zetten.
     
  14. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar je moet jezelf wel afvragen of dat plezier was vanwege het feit dat je Fifa gewoon eerder kon spelen dan wat anders. Want het blijft een trieste boel dat die hele zoek functie niet eens werkte :emo:
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    So what? Als je de context van de tekst leest dan zul je misschien ook te begrijpen dat het misschien een beetje uitlokken was (of was je misschien wel te druk met een oude post van mij opzoeken?) Shit ik was die post zelfs vergeten, zit het je zo dwars dat er een negatieve opmerking over gemaakt wordt?

    Ja PES heeft best wel wat nadelen gameplay wise. Al die dingen die beginnen toch steeds meer op te wegen tegen het gevoel van een goal te scoren.

    Is de gameplay van de demo gelijk aan de volledige versie?
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Van Fifa bedoel je of van PES?

    Van Fifa zeker niet, die demo was rete-snel vergeleken met de uiteindelijke game.
     
  17. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    snap even iets, na elke online game die ik speel staat er :

    "played a seasons match and disconnects"

    ik disconnects helemaal geen games, maar als ik zo door ga kan ik straks tegen niemand meer spelen. Wat doe ik dan fout.?
    Het komt er zelfs te staan als ik meerdere potjes tegen iemand speel.:mad:
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Misschien een idee om binnenkort een klein toernooitje te maken? Gewoon 1v1 FIFA13 :).
     
  19. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup zeer goed plan :)
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Leef je uit! ;) Ik help je graag, als je hulp nodig bent!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina