1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Al mijn zelf gemaakt opstellingen (formaties) zijn ineens weg... Meer mensen last van?
     
  2. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was laatst een squad update, en toen waren ze van mij ook weg (althans, bij H2H, als je het daar over hebt).

    Maar dat is wel te begrijpen, toch?
     
  3. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand al iets van die update gezien?
     
  4. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    zit er iemand al wat seizoenen verder? staat er dan nog niemand op de transferlijst???

    en wat de keeperskwestie bij de Spurs betreft... Kijk je wel eens naar het echte voetbal? :)
    Friedel staat al van het begin van de competitie in de basis en Lloris op de bank ;)
     
  5. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is het ook op gebaseerd.. Maar sta nog steeds te kijken van die keuze.
     
  6. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister divisie 1 gewonnen :p

    Die Rickus zit hier toch ook? Die stond 5e ofzo v/d wereld
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    En met welk team speel je altijd?
     
  8. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Borussia Dortmund, tenminste de laatste tijd dan.
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Had je een baas gevonden als je divisie 1 had gewonnen met een minder goed team. :)
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Omdat? Met 4.5 sterren teams kom je ALLEEN maar 4.5/5 sterren teams tegen. Ik speelde gisteren meerdere potjes met PSV en Colombia, maar steeds kom ik betere tegenstanders tegen. Met PSV speelde ik 2 keer tegen Marseille, één keer tegen Anzhi en éen keer tegen CSKA. Met Colombia kwam ik alleen goede 4.5 tegen en één keer PSG.
     
  11. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeit me eerlijk gezegd nooit zo. Je kan het toch nooit goed doen, mensen hebben altijd wel wat te zeuren. Op dit moment is het winnen van divisie 1 al moeilijk zat aangezien dat allemaal spelers zijn op en rond de top 1000. En dat het indrukwekkender is om met Feyenoord divisie 1 te winnen begrijp ik, maar of het realistisch is om van Madrid te winnen tegen goede spelers? Dat niet echt
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook instellen dat je alleen maar tegen exact dezelfde sterren teams speelt (ipv 4 sterren tegen 4.5).
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Speel zelf altijd met Feyenoord speel divisie 5/6?? geen idee, maar begin online wel een beetje ziek te worden van die mietjes die met 8 man verdediging spelen... je speelt toch voor de fun?

    ik heb dan 80% balbezit kom maar niet tot scoren dan 1 aanval van hun en boem een goal tegen. (counter)

    Vind echt dat ze die overdreven verdediging mogelijkheid eruit moeten slopen.

    Laatst kwam ik 1-0 voor tegen zo'n gast heb de bal mooi een hele helft rond lopen spelen achterin. Daarna natuurlijk cunt dit en dat berichtjes maar die gast wil zelf toch niet spelen of zie ik dat verkeerd?

    Met clubs speelt de helft van de tegenstanders ook deze pussy way.

    Iemand enig idee welke opstelling dit is trouwens? wanneer tegenpartij in aanval is er 8/9 letterlijk in het strafschop gebied staan.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Cunt.

    Ik speel zelf altijd 433, maar altijd wel met een extra CDM. Omdat je dan een goede verdediging hebt staan.
    Ik ben zelf een goede verdediger, IMO, want ik kom amper mensen tegen die vaak door m'n verdediging heen komen. Dat is een manier van spelen. Als ik dan de bal af pak, ga ik vliegensvlug naar voren om het uit te spelen.

    Achterin rondspelen is puur om te irriteren, is enorm gay en je bent triest als je zo speelt. IMO.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  15. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik laatste ook gehad, maar dat is ook echt sinds een hele lange tijd dat het mij overkwam dat iemand de hele tijd rondspeelde. Ik vond het zo irritant, maar aangezien ik 0% DNF heb en dat zo wil houden besloot ik er maar in te blijven en uiteindelijk verloor ik ook met 3-2. Dat is volgens mij ook mijn laatste verlies partij geweest en dat is ook al 20+ wedstrijden geleden
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Kom op zeg fifa speel je toch voor plezier en niet om met 10 man in je eigen strafschop gebied te staan? vind dat juist een pussy way om te spelen :) en sorry dan lok je het ook echt uit om zo te spelen.

    Ik speel met feyenoord ongeveer 90% van mijn potjes tegen dat team van Henry. 8 man in strafschopgebied en alle ballen op henry die mijn verdedigers er gewoon uit loopt. Ik speel altijd 4-3-3 zonder al die shit wil dan ook gewoon leuke open potjes spelen en neit dat elke wedstrijd een puzzelspel gaat worden. Maar goed ik speel voor de fun :) en zulke opstellingen/speelstijlen verpesten de game online voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    wat ik ook vervelend vind in Career mode is, dat je aanbiedingen krijgt van bv een club of nationaal team. maar als je dan kiest Stall offer.. dan krijg je geen andere meer.. ik wil meestal wat stallen om te kijken of er nog iets beters binnen komt.. maar dat gaat dus niet, spijtig..
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel online hartstikke eerlijk. Als ik een echt smerig doelpunt scoor dan maak ik even een eigen goal, maar wanneer ik tegen een containing countering 5-4-1 kom is hij aan de beurt. Achterin tikken, geen enkele herhaling doordrukken. Zulke gasten verpesten de online gameplay gewoon.
     
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Gelukkig ben ik niet alleen die zo denkt :) ik speel voor de fun wil natuurlijk wel winnen maar wel op een voetballende manier en aanvallend voetbal :)
     
  20. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk team en welke opstelling daarbij is het nou het lekkerst om mee te spelen online?

    Sterren: 4 of 4,5
    Landen: Elk
    Internationaal: Ja
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina