1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik kies altijd engels en nog heb ik een Freeze probleem. Het gaat nu goed in carrière modus met Swansea City ( 2e plek, op Prof ). Hoop dus dat de game niet meer freezed. Maar dat ga ik pas merken in het tweede seizoen.
     
  2. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    het is ook wel jammer dat de autosave niet saved na elke wedstrijd..
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Carreer mode 85 punten gehaald. Geen kampioen. PSV met 86 punten kampioen geworden. Die hadden gewoon een winning streak in de Eredivisie van 14 (!) duels..
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vooruitziende blik dus, dat FIFA. :cool:

    Hehe, was je Ajax?
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja was Ajax.

    Ach hier viel niks tegen te doen, heb PSV 2x goed verslagen maar in de eerste seizoenshelft paar keer tegen kleine clubs punten verloren. Dacht (met 3 punten verschil en nog 15 wedstrijden te gaan) dat het wel goed zou komen. Nee dus 8)
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik speel nu career dat ik een speler heb aangemaakt, maar nu is het zo dat je vaardigheden kan leren door bepaalde dingen vaak te doen. maar mijn speed is nu 83 maar ik zie bij de punten amper nog zaken waarmee ik speed kan verdienen, betekend dit dat je speler dan op een gegeven moment niet meer sneller kan worden? of blijft dat ook omhoog gaan ondanks dat je het niet meer echt vrij kan spelen?
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik speel nu sinds een tijdje ook FIFA 13, heb FIFA 11 ook gespeeld maar niet zo heel veel en FIFA 12 zo goed als niet gespeeld (alleen bij vrienden).
    Ben laatst begonnen met carriere als Odense Boldklub (willekeurige club uit Denemarken), aardig wat goede spelers aangekocht van oa Vitesse, Chelsea en Twente.
    Eerste seizoen 3de geworden (was ook mn doelstelling), nu bezig met het tweede seizoen, sta nu 4de terwijl de doelstelling 1ste is :p.
    Ben ook bondscoach van Nieuw Zeeland maar dat had ik nooit moeten accepteren, wat spelen die bagger 8).
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tof dat je met zulke poepclubs begint :).
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Odense Boldclub valt nog wel mee hoor (net zoals de rest van de Deense clubs), 3 sterren met spelers van 65-75.

    Misschien dat ik in mn volgende carriere met een club van rond de 1 ster begin, kijken hoever ik mezelf omhoog kan werken :p.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar erger ik me al jaren aan! (niet dat ik ooit m'n career uit omdat ik zwaar onterecht verlies, ik zou niet durven O-))
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij mijn zijn alle (12) custom formations ook opeens verdwenen. Als je een dierbare formation hebt raad ik je aan een foto te maken ofzo ;)

    Ik sta nu op #1 bedankt voor de support!
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2012
  12. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Kay, maar je moet niet doen alsof het een feit is. Wat jij vindt of ervaart interesseert denk ik niemand. Dat geldt voor jou, mij en degene die na me post.

    Dit soort discussies zijn altijd zo kansloos. Vooral als je dan begint over die maat van je. 'Ja, maar als ik tegen een vriend speel dan bla bla'. Ik speelde met Fifa 12 ook tegen een vriend en die zat destijds in divisie 2. Heb in totaal zo'n 15x gespeeld (over het jaar heen natuurlijk) en ook alle 15x gewonnen. Wat voor conclusie trek je daaruit? Niets, wat voor conclusie trek ik uit jouw ervaring? Niets...
     
  13. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie van Persie ook zo naatje spelen? Ik speelde vandaag een keer met man utd. En ik vond t niks. Hij is traag als een drol, slap als een watje... Had m bijna gewisseld...
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Leuk team nu met Ajax in m'n 2de seizoen (begin)

    Vermeer (79)
    Van Der Wiel (79)-Alderweireld (81)- Van Rhijn (76)- Boilesen (75)
    Serero (75) - Banega (83 ) - Eriksen (83 )
    Lukoki (72) - Lens (76) - Mayuka (77)

    Mayuka net gehaald. Echt een topper. Hij is snel, sterk en kan goed afmaken. Verder is hij pas 22. Ben ook nog bondscoach van Belgie, erg leuk voor erbij.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mayuka is baas.

    Lens?! :+
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja elke keer als ik tegen PSV speel wordt ik helemaal gestoord van Lens. Dus ik kocht hem over toen ik opeens op het laatste moment een goed bod kreeg op Sigtorsson. 4 miljoen + Ebecilio haha.

    Heb nu wel echt een pijlsnelle voorhoede, allemaal acceleratie en sprintspeed van 90+.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Clubs is echt een faal.

    Ik denk: ga ook 's clubs spelen. Eerste wedstrijd een ANY die steeds eigen goals maakt. Tweede leavt iedereen meteen. Derde blijft ie hangen in de arena.

    :emo:
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben al een tijdje bezig met Ajax nu.. Gisteren heb ik Sigtorsson na 3 seizoenen voor 50 miljoen verkocht aan Barcelona 8)

    In m'n eerste seizoen heb ik Siem de Jong al voor 19 miljoen verkocht aan Liverpool. Ben ondertussen ook bondscoach geweest van Denemarken, finale van het WK gehaald, maar die verloren van Uraguay met 2-0 :mad:

    Maar ik ben nu wel redelijk klaar met Ajax, heb alles gewonnen, heb echt een ziek elftal, en wil naar een andere club, maar er is niks vrij xD

    Mijn basis elf:

    Faria
    (Zestienjarige keeper van 63 overall, maar houdt echt alles tegen :D)
    Van Rhijn - Denswil - Rekik - Boilesen
    Ronnie de Jong
    (Ook zestien, maar nu al Tacticus en 70 overall)

    Eriksen - Sneijder
    Sulejmani (Is 84) - Aguero - Fischer

    En dan heb ik Moisander, Oscar (Die van Chelsea), Andersen, Fer (Net gekocht voordat Ronnie de Jong vrij kwam in de jeugd, heeft nog geen wedstrijd gespeeld) en nog een stapel talentjes op de bank zitten.
     
  19. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt gek. Ik heb 2 vragen:

    Hoe geef je nou een goeie voorzet? Die van mij komen echt nooit aan!!!

    En hoe koppen jullie?? Ik heb net 3 doelpunten tegen gekregen van Messi, tegenover Pepe!! Dat zou toch nooit moeten mogen gezien de 79 cm lengte verschil tussen die 2???

    Bedankt vast
     
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet je ook met vrienden spelen, dan is het echt een geweldige modus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina