1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  2. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat ff in de ranglijst te kijken en ik herkende de nummer 3, daar had ik gister met 5-2 van gewonnen hehe.

    Ik denk ook wel dat ik hoog zou kunnen staan als ik net zoveel zou hebben gespeeld als die gasten.
     
  3. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Een talent ja, met nadruk op het 'een' gedeelte. Om hem nou 90 te geven omdat het 'een' talent is...

    Rond de 80 is een hele mooie rating voor hem, kom op zeg.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik speelde in FIFA12 ook een keer tegen iemand die in de top 10 speelde, maar won er met gemak van. Hij speelde toen met Brazilië en 5 verdedigers achterin. 8)
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niemand 'geeft' hem 90, maar bij Carrière-mode is hij na twee seizoen al rond die rating. Bijna iedere speler die jong is groeit enorm hard, want een vriend van me liet me laatst nog zien dat zijn Depay binnen een half seizoen al met 3 punten was gestegen. Op het eind van het seizoen met 6 punten gestegen en Xavi was met 5 punten gezakt. Dat was niet zo in FIFA12.
     
  6. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, oké maar dan alsnog is 90 absurd hoog. 82/83 is een mooie rating voor Eriksen
     
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Daar ben ik het wel mee eens. 83 is een mooie rating voor eriksen.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ach, er valt weinig over te zeggen over wat de rating van Eriksen in het seizoen 2014/2015 zou moeten zijn. Misschien heeft hij dan een geweldig seizoen achter de rug en een transfer naar Manchester United verdient, waar hij vaak speelt. Dan zal hij wel rond de 84/85 mogen worden. Maar als hij speelt zoals nu, met zo weinig vooruitgang als het afgelopen jaar, is 82/83 op z'n max wel goed ja.
     
  9. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is het punt. Ik zie niet in waarom hij nou Manchester United zou moeten, zo'n geweldig talent is het niet. Maar hij gaat wel naar United/City/Chelsea/Arsenal, want het is Eriksen van Ajax. Dan is het afwachten wat eruit gaat komen, misschien maakt hij daar weer enorme stappen en kan je concluderen dat hij in de Eredivisie is uitgeleerd. Ik dacht ook nooit dat die Suarez potten zou breken in Engeland en die doet het daar ook gewoon prima. Met een rating rond de 80 zit je wel goed, maar 90? Nu vind ik 90 sowieso absurd hoog, maar die zou ik dan eerder geven aan een Oscar ofzo.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt. Oscar zie ik wel enorm goed worden, want hij kan nu al goed mee met Chelsea. Echt een fijne speler om naar te kijken. Die zou wel van Silva's (88) niveau kunnen worden.
     
  11. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Scoorde ook nog een fenomenaal doelpunt een aantal weken geleden geloof ik. Ik weet alleen niet meer tegen wie
     
  12. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    ik snap niet waarom iedereen die getallen in fifa zo serieus neemt.
    als iemand eriksen(of welke voetballer dan ook,ik zal hem dit keer maar geen talent noemen) veel opstelt zal hij uiteindelijk ook een goede voetballer worden (bij mij heeft hij de 90 nog niet gehaald in 3 seizoenen).
    ik heb al wel gemerkt dat elke speler wel erg goed kan worden, zo lang deze maar veel speeltijd krijgt.

    en eriksen speelt al anderhalf jaar als een natte krant?? kom op zeg, eriksen speelt al een tijdje slecht ja maar anderhalf jaar? hij is in 2011 nog benoemd tot talent van het jaar. overigens speelt heel ajax als een natte krant..

    en dan nog mensen die verwachten dat een voetballer van 20 jaar een ploeg als ajax op sleeptouw neemt.. serieus.. iemand roept dat hij een groot talent is en meteen verwacht de hele wereld dat hij wonderen kan verrichten..

    zijn overigens alle eriksen haters wel gek op ronaldo? anders zou je voor de gein de statistieken van deze spelers eens naast elkaar moeten leggen..
    :lol:
     
  13. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een verschil tussen iets serieus nemen en iets constateren. Maar goed, dit soort discussies hebben weinig nut. Ik vind Eriksen een flapdrol, maar iedereen die die dwergen een warm hart toedragen zullen helemaal lyrisch van hem zijn. Begrijpelijk ook.

    Waarom komt er weer een vergelijking met Ronaldo naar voren?
     
  14. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    om lekker te stangen..
    en om aan te geven dat ronaldo nog lang geen wonderkind was op 19/20 jarige leeftijd.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ronaldo speelde al sinds z'n achttiende bij Manchester United hè. Op 19/20 jarige leeftijd speelde hij daar dus al anderhalf/twee jaar en speelde hij in 2004/2005 en 2005/2006 33 wedstrijden in de competitie. Zo goed als alles dus. Dus hij was zeker wel al een erg goede speler.

    Maar laten we maar weer over FIFA gaan praten. Een Eriksen met Ronaldo gaan vergelijken is onzin natuurlijk. Dat is een Bouma vergelijken met Sergio Ramos.
     
  16. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké? Dus voor jou is iedere 19/20 jarige net zo talentvol als Ronaldo? :emo:
     
  17. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    :lol:

    jullie snappen niet helemaal wat ik ermee bedoel volgens mij..
    maar goed, tis mooi geweest..
     
  18. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap prima wat je bedoelt, dat je op dit moment niet kan weten of het de nieuwe Ronaldo wordt of de nieuwe Crouch, maar dat gaat de andere kant toch net zo? Daarom vind ik die 90 rating gewoon absurd, er is 0,0 indicatie dat hij de potentie zal bereiken van een Ronaldo. Daarmee zeg ik niet dat het niet kan, maar dat is een ander verhaal.
     
  19. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Zijn heus wel meer spelers die een "absurde" rating krijgen/hebben.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bijna alle jonge spelers stijgen veel, waarvan de één nog meer dan de ander.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina