1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klote zooi mijn early acces is blijkbaar net vervallen

2. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, belachelijk die Saoedi-Arabië-league. Beter hadden ze gewoon weer geprobeerd de Turkse leagues erin te gooien. Voor de rest ziet de presentatie van FIFA 13 er echt veel beter uit. Al die minifaces zijn net wat strakker, de up-to-date teamgegevens van wie in vorm en uit vorm is zijn ook vet in beeld gebracht... tja, het wordt weer een heerlijk FIFA-jaar denk ik.

3. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wolfsburg en Udinese speel ik vaak mee en spelen wel lekker!

4. mussi

mussi Guest

Wat houden die soort van pijltjes in bij ratings je hebt groene en rode als het goed is

5. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Doe eens een wilde gok :+

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Groen is dat hij beter als "normaal" is. Rood is dat hij onder zijn kunnen heeft gepresteerd.

Antwoord geven is niet zo lastig Shock10.

Heb heel veel moeite om te scoren in deze game. Zal ik wel verkeerd doen :+ Gisteren 4x op m'n klote gekregen van een maat van me, die ik met FIFA12 van de mat veeg.

Wat ik wel heel erg vet vind is het opzetten van 1-2'tjes. Vanavond maar is verder spelen.

7. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt maar sommige mogen ook wel iets meer zelf de moeite nemen :p
    Want die vragen die ik hier af en toe voorbij zie komen..

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Tuurlijk, als je ff alle pagina's moet gaan doorlezen..

9. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar kom op zeg. Een groen pijltje dat wijst naar boven met een cijfertje erin, als je dat al niet snapt :emo:

10. Johanxbox360

Johanxbox360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Niet alles, zo mis je met de optie download latest oa. Mickey van der Hart en Danny Hoessen. Wat ik erg vreemd vind. Hierdoor heb je bij Ajax dus ook maar 2 keepers.

12. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfoe, wat een beest is Cristiano Ronaldo in FIFA 13. Net een online match gespeeld, vier prachtige treffers van Ronnie. Deed mij weer denken aan de tijden van FIFA 10, waar je met Adriano met gemak van dertig meter afstand de bal in het dak van de goal rostte. Tot nu toe de fijnste speler waar ik mee heb gespeeld. Niet van de bal te krijgen en elk schot is gevaarlijk. Real Madrid is net zoals in FIFA 12 gewoon weer een erg lekker team. Met Argentinië daarentegen kan ik echt niets, er is totaal geen balans in dat elftal, de ene keer sta je Messi te ballen, de andere keer met een of andere koekebakker uit de Zuid-Amerikaanse competitie.

13. Xbox.exe

Xbox.exe Nu even serieus

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de game binnengekregen, prima op tijd! Bij het opstarten kon ik alleen geen verbinding maken met de EA servers. Ten minste ik kon wel updaten en Matchday, maar ik kon niet mijn level zien van onder. Komt dit omdat de game officieel pas morgen uit komt of omdat ik geen Gold meer heb? Of was het gewoon een storing bij EA?

14. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik denk dat het aan EA ligt, doet ie et inmiddels wel?

15. Xbox.exe

Xbox.exe Nu even serieus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. Doet het nu wel! Ben benieuwd naar de carrieremodus, dus ga snel verder

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Geniaal dat de cpu tegenstander geel kreeg omdat hij met de muur te ver naar voren stond 8)

17. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie ook bij Seasons dat de wedstrijd vaak beëindigd word voordat de wedstrijd begint. Soms wel tien keer op rij, echt irritant!

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha dat kreeg ik ook ja :p ik wou schieten, maar kon opeens niks meer. Kreeg van bommel geel (wie anders :+)

19. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze 1-1 seasons eruit gehaald? Dus dat je, zoals bij FIFA 12 met 1 op 1 wedstrijden (online) kunt promoveren en degraderen? Kan t nergens vinden...

Bedankt vast!!

Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Thank god dat je online geen verlies krijgt toegerekend als je bij een voorsprong disconnect, mijn internet is naar de klote en hij viel tijdens de eerste wedstrijd bij een 3-1 voorsprong meteen uit. M'n record is nog 0-0-0.

@Mister9
    Het staat niet onder XboxLive maar een paar tabbladen ernaast onder Season.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina