1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Eens, ik heb nu één keer online tegen Real gespeeld en dat is dan ook meteen de laatste keer, je hebt geen skills nodig om met Ronaldo te scoren..

Ja en ik kon dat ook niet meer randomizen.. ook had Feyenoord het tournooi wel gehaald en ManCity niet:confused:

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ligt het aan mij of is de snelheid van het spel erg hoog ten opzichte van de demo? Ik heb alleen nog maar Ultimate Team gedaan, dus misschien dat het daar aan kan liggen?

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het ligt daar aan.. Ultimate Team is weer enorm arcade. De game speed staat daar veel hoger, waardoor je IMO geen tactisch spel kan spelen.. alles gaat veel te snel, je kan geen goede, rustige aanval opbouwen. Ook is er weer - net als in FUT12 - flink gekloot met de sliders voor shot accuracy en shot power.. moet je maar eens (als je ruimte hebt) van 40 meter lang de schietknop inhouden. Zelfs bij mijn Saudi Arabië-team schieten ze echt projectielen ala Ronaldo af..

4. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm nog niet, maar als ik dit zo lees is dat wel weer enorm jammer =(

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit was vorig jaar ook al hoor, FUT is gewoon veel meer arcade dan H2H. Sommigen vinden het leuk, maar ik speel liever tactisch. Dan is goed verdedigen (:D) ook belangrijk, maar nu gaat het gewoon zo snel :+. Meestal is mijn tactiek bij H2H ook: geen goals tegen krijgen, zelf effectief zijn met kansen. Maar bij FUT lijkt de tactiek van iedereen te zijn: gewoon meer dan de tegenstander scoren. N

6. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was inderdaad in FUT12 ook al zo, maar zeker nu de AI wat beter is had ik gehoopt op een ietwat tactischer spelletje dan alleen maar pacewhoren, beuken en pegelen van 30 meter :+

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Juist door de looplijnen scoor je nu ontzettend veel als je snelle spelers voorin hebt staan.. die lopen steeds weg :+. Dat is gewoon niet te stoppen in FUT, terwijl ik bij H2H vaker het gevoel heb de gaten dicht te kunnen lopen.

Narsingh _O_

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja dat viel me inderdaad ook al op. Ben net pas begonnen met UT dus heb nog geen geweldig team. Maar vorig jaar kon ik met een matig team gewoon goed presteren, nu lijkt dat wel onmogelijk omdat de snelheid enorm hoog ligt en de tegenstander met goede spelers alleen maar 1-2'tjes hoeft te maken om je vervolgens op snelheid eruit te rennen..

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, maar zullen we daarover maar in het FUT-topic praten? :)

Dan kan ik je daar gelijk de tip geven om Janssen en Narsingh te kopen, beide overpowered op een eigen manier.

10. Pas750

Pas750 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: in Fifa12 kon je online een toernooi/competitie spelen met alleen vrienden. Ik kan deze optie nu niet meer vinden in Fifa13, wel gewoon 1 tegen 1, maar niet een toernooi of een competitie. Hebben jullie een idee waar je dit kunt vinden?

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik wilde Alderweireld een nieuw contract aanbieden, druk ik per ongeluk één vakje te hoog waardoor zijn contract is ontbonden, je krijgt niet eens een waarschuwing :emo:

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Seasons werkt hier nog altijd niet.

13. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een supergamespeed :) dit is tenminste voetbal en niet als een stel oude zakken sjokken over het veld .. Zo hoort voetbal gespeelt te worden!!

14. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Weet iemand hoe je die 10.000 ea coins en die adidas team krijgt bij Ultimate Edtion ?

Heb de pakjes van UT er wel van maar de andere 2 zie ik nergens.

15. Don Sloos

Don Sloos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VRAAG!

Bij fifa12 speelde ik online head to head season! waar kan ik dat vinden bij fifa13? online wil ik weer werken om naar divisie 1 te komen!

16. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Seasons ;)

17. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17

Weet iemand hier antwoord op ??????

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    NEE, WACHT ANDERS LANGER DAN 8 MINUTEN OP EEN ANTWOORD!!11!!1!

19. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt er aparte codes voor via de mail ( ik heb 'm besteld bij coolblue )

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja en dat tegenbod is ook gelijk definitief als ze oké zeggen. Beetje lame want nu zijn boerrigter en de jong weg bij mij :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina