1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik zal hem wel even op een shortlist zetten ofzo wanneer ik FIFA weer aan zet :)

2. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt er zo moe van dat mijn keeper de bal steeds prachtig voor de voeten van een tegenstander bokst. Alsof er een magneet in hun schoenen zit. Een schot, keeper heeft 'm dus niks aan de hand, maar dan komt ie wel heeeeeel vaak keurig voor een tegenstander die 'm er alleen maar in hoeft te schieten. Om gek van te worden!!!!

Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Deze game al ergens in prijs verlaagd?! Liefst gewoon fysieke winkel zodat ik m vandaag nog kan halen ;)!

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij niet, fysiek kost ie zover ik weet nog steeds tussen de 50 - 60 euro.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Oké thnx. Dan maar gewoon halen;)!

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Fuuuu, ondershat nooit je vijand :mad:.

Competitiewedstrijd tegen Arsenal gespeeld als West Ham United met een Carriere, 0-0 gelijk gespeeld.
    Daarna een bekerwedstrijd tegen Torquay United, had er nog nooit van gehoord dus ik dacht, die kan ik wel winnen.
    Even een andere keeper (72 ipv 71) er in gezet en een andere middenvelder, zodat die ook eens konden spelen.
    Ik gelijk rushen en druk zetten als een malle zoals ik altijd doe tegen slechte teams, maar het wou maar niet lukken.
    Ik dacht ff kijken hoe goed het team is, 1 ster, hé, waarom is het dan zo lastig?
    Dus ik ga wat rustiger spelen, iets meer overspelen enzo, heel wat kansen gehad maar die k*t keeper hield alles tegen..
    Tweede helft, ik schiet er een in, yay, dus iets meer op m'n verdedeging ingezet.
    Komen ze opeens met een counter naar voren, ik laat mn keeper te vroeg uitkomen en boem, 1-1.
    Dus, doorgespeeld, verlenging, geen doelpunten meer gevallen, penalty's, die verkracht ik finaal, uit de beker geknikkerd_0/:lol:.

7. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Liverpool speelt heerlijk in de huidige formatie en Sturridge er bij!

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]ekOV5aPeW-o[/yt]
    _O_

9. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Is er iemand die goede slider instellingen heeft? Ze hoeven niet super realistisch te zijn. maar ik speel op Legendary en het moet wel leuk blijven tegen de CPU. Daar bedoel ik dus mee dat ze niet heel irritant kort bij je wegdraaien als je de bal af wilt pakken. En al helemaal niet als het bijvoorbeeld tegen PEC Zwolle is.
    Ik wil namelijk een nieuwe carriere starten met Ajax en een beetje realistisch beleid voeren. Want in het 3e seizoen van mijn huidige carriere zit mijn hele tribune vol met supertalenten en is mijn doelstelling het halen van de finale CL. Beetje onrealistisch maar dat komt ook omdat ik een investeerder heb geaccepteerd en zat geld heb om aankopen te doen. Maar dit doe ik niet en heb ik dus een saldo van 120 miljoen. Nu ga ik dat dus niet meer doen en puur werken met talenten en het verkopen van zelf opgeleide spelers. Ook ga ik een salarisplafond instellen.

Ik zoek dus goede sliders voor:
    Legendary
    5/6 min per helft
    Controls: mix van semi/manual

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe speel je online co-op vs AI? Een vriend en ik willen, op aparte PS3s, paar potjes spelen tegen AI voordat we tegen echte mensen gaan spelen.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heb net Fifa binnen, wat moet ik doen als ik gewoon een simpel seizoen wil spelen in de eredivisie en El/CL? Moet ik dan een career starten als een manager?

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja. Je kan geloof ik ook Player/Manager doen, dan kun je met je ook met je eigen Virtual Pro spelen. Maar het is leuker om gewoon Manager te spelen imo.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Bedankt.

Nog een vraagje, ik kreeg toen ik de competitie startte een pop-up van het spel dat de rosters default squads waren. Is er een mogelijkheid dat dit niet gebeurd? Want Van der Wiel speelt nog bij Ajax en ik had hem al liever bij PSG gezien.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Moet je even selecteren dat die de Online Squad Rosters pakt. Als het goed is download hij ze dan, en dan moet het kloppen.

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Even online gespeeld - seasons. Aanvallen ging best goed beter dan tegen de CPU, had minstens 3 keer kunnen scoren maar het lukte maar niet. 3-0 achter bij de rust en uiteindelijk met 6-0 verloren. Ajax vs Everton.

Enkel ongelooflijk irritant dat hij het spel pauzeert in de 90ste minuut en dat enkele keren doet en dan wou hij nog naar al die shit er na kijken. ZzzzZzzzzZzzzz. Wat een niveau. :x

16. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn per direct op zoek naar een goede any voor onze Fifa Pro Club Silencio FC. Helaas is er eentje gestopt en we spelen vrijwel iedere dag!

We zijn een hechte groep (7 personen) die zogezegd iedere dag probeert de clubben. Echter blijven we steeds steken op Divisie 3. Ondanks dat is het super gezellig, maar toch rustig in de party. We zijn echter wat ouder allemaal, dus zoeken we iemand die 20 jaar of ouder is.

Onze Any zal zijn Pro kunnen zetten op ST of CAM.

Interesse? stuur een pm met wat info over jezelf ;)

17. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Heb net ff 2 potjes seasons gespeeld en bij beide potjes kon ik niet wisselen, dat menu waren alles grijs je kon nergens op drukken, volgens mij kon me tegenstander ook niet wisselen en dan zal het wel weer is aan die opties bij de matchmaking liggen, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wanneer komt de winter update online denken jullie?

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Die updates zijn toch altijd heel snel online? Veel transfers zijn al doorgevoerd.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mwha, zit nog te wachten op bv Sneijder bij Galatasary. Ik denk dat het nog wel een week duurt. Geen idee trouwens. In het begin hielden ze transfers als Lucas, Sturridge en Ba bij maar nu al een tijdje niet meer.

Deel Deze Pagina