Heb ik ook 2 seizoenen achter elkaar gehad. Het derde seizoen was ik zonder dat ik de halve finale had gespeeld al geplaatst voor de Finale en daarna moest ik nog de halve finale spelen
inderdaad, die updates maken het er niet beter op.. na de laatste update heb ik ook regelmatig dat keepers een terugspeelbal gewoon door laten.
Al een tijdje aan het zoeken naar FIFA 13 op Xbazaar, maar steeds wordt er bij vermeldt dat de online pass niet meer gebruikt kan worden. Ik speel FIFA voor 95% van de tijd alleen maar op career, dus heb ik deze online pass nodig (om bijv. de transfers te updaten?). En is het zo dat je ook daadwerkelijk het WK en EK kan spelen, mits je kwalificeert of zijn dit simulaties?
Je kunt als je bent aangesteld als bondscoach van een land het EK en/of WK zelf spelen, op dezelfde wijze als je dit met je club doet. Je eerste vraag kan ik je geen antwoord op geven helaas.
nee, roster updates kun je ook zonder online pass binnen halen. zo lang je xbox live hebt kun je deze updates binnen halen (maakt niet uit of je de gratis live hebt of de gold).
Ik wilde net 2 spelers createn bij Southampton(uit de jeugd), ben ik klaar blijft de speler naamloos.. iemand hier ook last van of een oplossing? is volgens mij sinds de laatste update.
Ik heb sinds kort KPN glasvezel. En nu krijg ik steeds de melding dat de EA-servers niet bereikbaar zijn. Na een herstart van Fifa kom ik er wel weer op. Voor 1 online potje dan, daarna krijg ik de melding opnieuw... Weten jullie welke poorten ik open moet zetten om dit te voorkomen? Thanks!!
Ik heb dat probleem ook, erg vervelend. Dit moet gewoon bug zijn of wat dan ook. Dat het nog steeds niet is opgelost kan ik niet bij. Dit probleem deed zich al voor toen ik hem voor het eerst ging spelen paar daagjes na de release.
Ik heb net deze site gevonden: https://help.ea.com/nl/article/what-online-ports-should-i-open-for-fifa-13 Die poorten heb ik nu open gezet. Straks maar eens proberen. Is volgens mij echt een poorten probleem, want hiervoor had ik TELE2 en daar had ik nergens last van.
Pff echt belachelijk dat ze nog steeds niet de problemen met die ragequitters gefixt hebben. Net met seasons 2x achter elkaar in de eerste helft met 3-0 voor leaved de tegenstander en krijg ik op een of andere manier m'n punten weer niet.. 3e wedstrijd verlies ik natuurlijk weer door alle frustratie
Ik wil met fulham de top bereiken door een financial takeover maar ik heb die van level 13 aangeschaft en een nieuwe career gestart en krijg geen geld.... Ik heb al bijna heel de transfer periode doorgeskipt en ik kan het niet opnieuw aanschaffen in eas catalogue... Ben level 23 en de volgende kan ik pas op lvl 26 kopen. Iemand anders dezelfde problemen of doe ik iets verkeerd? Tips?
Ikzelf had dat probleem de eerste keer ook dat komt omdat je het voordat je een nieuwe carriere start koopt. Bij mij werkte het de tweede keer wel en toen kocht ik het de eerste dag van mijn nieuwe carriere. Ik zal dat dus proberen wanneer je het weer kan.