Ben bezig met: Carrière met FC Utrecht Met een paar vrije spelers (zoals Hossam Ghaly) ongveer 69 ALG spelers. Aantal geleende spelers en werkt prima. Falkenburg gekocht, Bret Emerton gekocht. Best grappig 3-5-2 Gecontroleerd is me favo opstelling (met altijd een middenvelder als aanvoeder) Lol sommige namen verkeerd gespeld. Edit aangepast Ruiter Bovenberg Mbaye Bulthuis Ghaly Emerton Jorgensen Takagi Vayrynen Forssell Falkenburg
Deze zat er zo lekker in http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/153011740 Edit: Lol ik zit eens naar me profile te kijken en heb 202 wedstrijden al gespeeld lol wtf. Wist niet dat dat ook werd bij gehouden. Toch wel nice eigenlijk.
Leuk dit. Staan met clubs 2-0 voor , krijgt ons hele team in de 85ste minuut een vastloper.. Verloren. Fijn die cheaters.
Ik stond gister achter met 3-2 en in de blessuretijd scoor ik terwijl ik voordeel had, maar op het moment dat ik schoot werd ik nog eens onderuitgehaald en kreeg ik in plaats van het doelpunt een vrije trap.
Zulke dingen zijn inderdaad zuur. Om er niet helemaal gefrustreed van te worden probeer ik mezelf altijd maar voor te houden dat "het in werkelijkheid ook kan gebeuren".
Je moet inderdaad, zoals reatrix al aangaf, eerst de career starten om vervolgens deze optie aan te schaffen in de catalogus.
FC Utrecht Inmiddels: 2e geworden van de competitie En de Euro league gewonnen. 2e seizoen nu bezig: 3-5-2 Gideao Abidal Kalas Pinola Toornstra Takagi Gatagov Rodriguez Gunter Finnbogason Kennedy *) Leuk man Fifa
Ik hou ook van transfers doen met fifa, maar zo erg als jij het maakt zeker niet. Je merkt aan niks meer dat het utrecht is, is toch zonde.. Maarja, mijn mening.
Ach, heb de club niet gekozen voor de spelers. Utrecht is gewoon een mid club en is gewoon geinig om daar mee te rommelen. Zoals gezegd iedereen speelt het anders
Als je carrière speelt is dan bijvoorbeeld het WK echt pas in 2014? Dan moet je dus eerst twee seizoenen spelen voordat het begint?
Ik zit nu halverwege mijn 5e seizoen en het is mijn 2e jaar bij Fulham. Nadat ik na 3 seizoenen om onverklaarbare redenen niet meer verder mocht bij Ajax. Ik had gehoopt na het WK 2014 te hebben gewonnen met Nederland, en ook met Ajax de Champions League gewonnen te hebben en 2 maal kampioen te zijn geworden dat er wel een leuke topclub voor mij te vinden zou zijn. Helaas, sollicitaties bij de Engelse topclubs werden allemaal afgewezen. Toen uiteindelijk dus maar voor Fulham gekozen. De doelstelling was uit de degradatiezone te blijven. Weer eens iets heel anders als vechten voor de topprijzen uiteraard. Al snel begon ik te merken dat ik de doelstelling wel bij kon stellen en het maximaal haalbare toch ook wel plaatsing voor Europees voetbal zou moeten kunnen zijn. Ondanks dat ik ontzettend veel doelpunten tegen kreeg, scoorde ik er nóg meer. Wat volgens Cruijff dus vaak een overwinning oplevert, en hij heeft nog gelijk ook. Ik ben uiteindelijk op de laatste speeldag als 7e geëindigd en dacht dat ik Europees voetbal hiermee net niet gered had. Maar het volgende seizoen bleek ik wel degelijk mee te mogen doen aan de vEL. Denk dat dit te maken heeft met het feit dat Spurs de beker heeft gewonnen en ook in de top 5/6 stond. Anyway ik was er dus blij mee. Het begin van mijn 2e seizoen bij Fulham draaide ik bovenin mee en stond ook regelmatig 1e. Ik vond nu dat ik wel erg makkelijk en veel scoorde dat ik de sliders maar weer iets heb aangepast, met als resultaat dat het weer iets realistischer is en ik ben afgegleden naar de 6e plaats. Wat ook niet verkeerd is natuurlijk. In de Europa League heb ik mij geplaatst voor de achtste finales tegen Hoffenheim. Een tip voor clubs met weinig geld, kijk aan het begin van een seizoen goed tussen de Free Agents, hier kun je echt grote talenten tussen vinden. FIFA lijkt te werken met een soort re-incarnatie systeem. Op het moment dat Puyol stopt met voetballen, zal er het volgende seizoen een CB tussen de Free Agents staan die in de plaats van Puyol is gekomen en dus ook net zo goed, zo niet beter kan worden. Ik heb hierdoor al wat leuke spelers op de kop getikt en deze voor flink wat geld doorverkocht. Ik kan nu trouwens wel naar Manchester United, maar die staan 8e en Rooney wilt zelfs weg. Ik maak het seizoen mooi af bij Fulham en dan zie ik het wel verder. Ik hoop stiekem naar de Spurs te kunnen. Staan nu eerste en vind het een mooie club.
Zit inmiddels in 2016 met AZ maar het begint te vervelen. Heb 100 miljoen aan transfergeld maar weiger het te gebruiken. Had gehoopt naar Barcelona te kunnen maar het zijn steeds dezelfde clubs die een trainer zoeken (Man utd, Arsenal, Juventus of AC Milan). Overigens maakt de CPU van sommige teams echt een zootje qua transfers Misschien binnenkort een carrière starten met een Spaanse of Engelse laagvlieger.
Die transfers zijn zo kut. Ik ben net begonnen met een Be a pro bij Feyenoord. Kopen ze een of andere verdwaalde spits uit Saoedi Arabië.
Echt net heeft Barcelona bij mij Bruno Martins Indi gekocht. Manager heeft mij ook op de loan list gezet, maar ik weiger stug alle aanbiedingen. Wil gewoon bij Feyenoord blijven. Sta al in het Team of the Week.
Goedemorgen heren! Op onze mooie site hebben we naast succesvolle H2H toernooien, FUT toernooien een ladder en een fut competitie, sinds kort ook een H2H competitie! In deze competitie mag je uitkomen met een 4,5 sterren team. De inschrijving is geopend!! Interesse? Kijk dan even op www.digitaalgras.nl/forum Groet, Don
H2H is echt makkelijk of ligt dat aan mij? Kom zelden een goede tegenstander tegen. Record nu ook 28-0-1
Nee ook op mijn oude account in divisie 1 online viel het reuze mee. Met bepaalde clubs win je ook gewoon erg makkelijk doordat ze veel beter zijn dan dat 'gelijkwaardige' team waartegen je moet.