Klaar met het 2e seizoen met mijn eigen speler. Was van Ponferradina overgekomen naar Barcelona. Ik was net voor het einde van het seizoen 41 miljoen waard en dan win ik de beker, Champions cup, speler van het jaar en het WK met Nederland en dan opeens 35 miljoen terwijl mijn vorm ook nog beter is geworden.
Misschien dat mensen hier het antwoord op mijn vraag hebben. Ik speel regelmatig online friendlies tegen een collega. (Best of 5) Nu spelen we ook allebei offlinecareer. Is het op 1 of andere manier mogelijk om je team van je career in je online friendlies in te laden? alvast bedankt!
Fifa drinking game is trouwens ook wel een aanrader. Maak een tournament met random teams aan. selecteer ze allemaal als human players. En speel elke wedstrijd. Rock paper scissors om het team te bepalen. En bij elke tegengoal drinken:b:
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Je kan wel met custom teams unranked spelen. Dus je kan transfers doorvoeren, stats van spelers aanpassen etc.
Als ze maar weer geen half afgewerkt product afleveren als Fifa13. Ik zweer het, ik was bijna helemaal afgehaakt! Met al die bugs en freezes, heb vaak een denkbeeldige Kamehameha uitgevoerd op dat spel! Als het dit jaar weer zo is, dan stop ik voorgoed met fifa
Pfft ik speel een carriere als coach van Sunderland en Bondcoach van Belgie. Maar ik zit nu steeds met het probleem dat de xbox 360 compleet gaat freeze. Steeds weer op die zelfde datum 15 oktober 2015. Ik heb de game al van de HDD af gegooid en de Cache leeg gemaakt. Maar helpt dus niet. Iemand nog een idee? Zal al maar voor de zekerheid een nieuwe carriere starten. Had dit bij Fifa 10 ook al echter gehad. Eens paar jaar verder in carriere dat de xbox gewoon Freezed.
Ik zou eens eerst op google zoeken naar een oplossing. in sommige gevallen kan je dit omzeilen. Ik zit nu op het werk dus kan het niet opzoeken voor je want de meeste site werken niet (deze gelukkige wel ). Anders kan het zijn dat je uiteindelijk die freeze weer op dezelfde datum krijgt. Bij mij freezed hij gelukkige niet meer op data. hij freezed nog wel af en toe als ik een nieuwe speler contracteer of wanneer ik te snel pauze druk en een andere knop, dan kan ik ook niet meer doen . EA heeft ons echt gekloot dit jaar met zo'n half afgewerkt spel, heel frustrerend.
Sinds die laatste spelerupdate doet fifa weer erg vreemd. Soms moet je echt eeuwen zoeken voor een speler te vinden en dan wordt je gewoon tijdens de match eruit gegooid.