Ja. Denk ik toch, aangezien ik gewoon online kan spelen en verder niks hoefde te doen, zoals een online pass oid
Gaan ze die transfers nou eens serieus en goed doorvoeren? Alleen de transfers van koopclubs AS Monaco en Manchester City zijn gedaan. Erg jammer dit. Edit: Ik zie Stekelenburg en Boateng ook bij Fulham nu staan.. Neymar en Götze zitten nog bij hun oude club.
De transfers in de zomer voeren ze nooit door, ik vind het al raar dat ze die van AS Monaco, City, Fulham en nog wat clubjes wel hebben gedaan. Daarvoor moet je FIFA14 kopen. Ze zijn niet gek.
Wat ze nu doen is juist wel gek. Als je het doet doe het dan goed, dit is gewoon half werk wat ze leveren.
Daar doelde ik niet op. Ze zouden juist gek zijn als ze alle transfers zouden doorvoeren. Dat is ook één reden om FIFA14 te kopen. Weer met de nieuwste selecties, nieuwe shirtjes, nieuwe clubs, etc.
Ik dacht toch even dat Dynamo Kiev een bruut FIFA-team ging worden.. Tot ik me bedacht dat Oekraïne geen competitie heeft in FIFA. Zonde, want Shaktar is ook een leuk team.
Daar dacht ik dus ook aan. Gooi gewoon Kiev en Shakthar bij Rest of World in plaats van teams als PAOK..
Net 3 wedstrijden van elk 20 minuten per helft tegen een vriend van me achter de rug, te episch . Eerst wedstrijd Feyenoord - Chelsea, 6-6 gelijk, tweede Real Madrid - Napoli, 6-4 verloren, derde wedstrijd Portugal - FC Porto, stond rond de 60ste minuut 4-8 voor en toch nog 8-8 geworden, wat een spanning
Verrassend , twee goals in de 45e min. Wat is dat een enorm irritatiepunt van fifa zeg. Echt teveel goals in de 45e en 90e min.
Ik hoop dat Fifa 14 toch een stuk realistischer wordt hoor. Het gaat soms gewoon helemaal nergens meer over. Doelpunten waarbij je de hele verdediging weg dribbelt alsof het niets is en een omhaal waar je u tegen zegt. Ik vind dat echt een groot minpunt gewoon. Dat neemt het hele realistische gevoel weg.
Ik speelde online tegen twee mannetjes en won met 2-1. Portugal tegen Dortmund. De 2-1 vond plaats door een overpowered goal van Ronaldo, die van de achterlijn scoorde. Krijg je zo'n bericht: Tja.
De servers lopen te kloten? Overigens, is Feyenoord na de winterupdate echt niet normaal chill. Maak regelmatig 3 goals of meer (record is dacht ik 7) met Pelle.
Ik heb er geen last van, bij mij loopt alles goed. Wat is dat trouwens voor BS dat je als 4,5 * team tegen 5* teams komt te spelen??
Dat is heel vaak. Tip: zet in de settings (3e in rijtje van 'search opponent, team management en .. settings') het zoeken van een tegenstander op restricted. Dan probeert ie per se een gelijkwaardig team te vinden. Zoekt ie iets langer, maar vindt meestal (niet ALTIJD) een gelijkwaardige tegenstander. 4.5* = bijna altijd Dortmund, maar ook vaak PSG.