1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

  1. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles winnen bestaat niet, maar je zoekt nou niet meer op skill level. En je kan alleen maar omhoog aangezien je geen punten kan verliezen. Voorbeeld: Ik speel regelmatig tegen mensen met bijvoorbeeld 150-100, die nu gelijk zijn aan mijn level. Alleen in de vorige fifa's zou zo'n iemand nooit op hetzelfde niveau zitten, omdat hij zoveel verliest zou hij ook altijd punten verliezen.

    Maar nu niet, nu verlies je niets. Dus vroeg of laat komt iedereen wel op die hogere levels.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Maar een divisie is dan toch een skill level? Als je niets wint, dan degradeer je gewoon.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Maar je kan niet verder komen dan divisie 1, dat bedoelt hij denk ik. Uiteindelijk komt echt zo goed als iedereen wel in divisie 1, waardoor het nvieauverschil in divisie 1 gewoon enorm is. In divisie 10 t/m 2 zitten gewoon een normale groep gamers, maar in divisie 1 stranden ze, waardoor de groep enorm is. Je blijft ook voor altijd in deze groep en kan niet verder 'levelen'. Vroeger werd je geranked met punten en dit punten aantal stopte nooit. Nu speel je tegen andere divisie 1-spelers, die qua rating echt 100000 punten zouden kunnen verschillen.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ah zo, zelf ooit één keer in divisie 1 gezeten met Fifa 12. Dus geen ervaring mee 8)
     
  5. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar je kan er ook weer in terugkomen. Kijk, als je vroeger veel verloor kreeg je nooit een hoog level omdat je altijd punten zou verliezen als je verloor. Nu verlies je niks, je kan hooguit degraderen, maar dat is alles. Nu speel ik veel tegen spelers met 200-100 of 150-100 of iets in die richting.

    Het haalt voor mij het competitieve uit het spel, want ook al zou je degraderen dan alsnog krijg je punten. Er zijn zoveel mensen in de top 100 die daar staan op basis van het feit dat ze onwijs veel hebben gespeeld en niet omdat ze zo goed zijn. Als ik nu zeg dat ik in divisie 1 zit dan zegt dat niks, maar als je vroeger zei dat je level 35 was (zonder manual) dan was je echt een goede speler. Nu kan je zeggen dat je op basis van de ranking kan kijken, maar daar staan heel veel mensen die gewoon grandioos veel hebben gespeeld en niet zozeer een verzameling van de beste spelers.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  6. MarsGameEvents

    MarsGameEvents Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Meet je zelf eens bij onze toernooien :)
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet helemaal waar zoals ik me kan herinneren. Dat systeem was altijd al beetje maf. In die zin dat je meer punten kreeg voor win dan dat er bij loss afgingen. Zo kon iemand met bijv. 300 win en 200 loss meer punten hebben dan dat jij zou hebben met 100 win en 10 loss oid.

    Vind het divisiesysteem zelf wel aardig.. heb je 't idee dat je echt ergens voor speelt (de beker :+, die wil je immers elke keer halen).
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Heb ik ook, maar ik zit dan ook bijna nooit in divisie 1. Als ik daar wel zit is dat al een prestatie op zich.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik word echt gek van dat potjes soms beginnen met onzichtbare bal, zwaar frustrerend! Nu ook weer 3 potjes achter elkaar zonder bal kan ik weer opnieuw potje zoeken... en dan hopen dat er wel een bal is.
     
  10. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan. Maar dan heeft degene veel verloren tegen mensen van zijn eigen skill level, maar als jij als 100-10 op hetzelfde niveau zit als iemand met 300-200 dan ontstijg je hem al snel aangezien je dan rond de level 25 zou zitten. Nu is iemand met 500 wedstrijden gewoon niet in te halen als je veel minder speelt, terwijl ik er wel een 10'tje durf te wedden dat degene met 100-10 véél beter is.

    Die punten systeem gaf gewoon spanning. 20 punten winnen of 60 verliezen, kon je nog een beetje opscheppen met je skill level en plaats op de ranglijst. Nu betekent dat alles 0,0 en dat haalt voor mij het competitieve er helemaal uit.

    En ik ben echt niet super goed, ik ben boven gemiddeld. Maar ik speel het ook niet meer zoveel, deels ook vanwege dit. Maar dat de divisies een grotere groep aanspreekt begrijp ik ook wel. Dus in die zin kan ik de keuze wel begrijpen, maar vind het toch jammer.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Eigenlijk moeten ze 20 divisies maken dan blijven er veel mensen halverwege hangen en blijven de beste over. Ik ben nou niet echt goed maar kon me niet herrineren dat ik in div 1 echt weggespeeld werd terwijl ik dat hier me toernooien wel eens heb :p
     
  12. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ze zouden die divisies moeten indelen op de ranglijst. Top 500 divisie 1, top 1000 divisie 2, top 2500 divisie 3 etc.

    Dan betekent het tenminste nog iets
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ha FIFA-spelers,

    Toernooi uno is afgelopen! Zonder dat jullie het door hadden zijn de inschrijvingen voor toernooi 2 alweer geopend! Dus wil je mee doen met een leuk XBW-toernooi? Schrijf je dan hier in:

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=167625

    Tot snel,
    Siemenn
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  15. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ajax speelt zo lekker online !
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Carriere vind ik nog niet echt super goed uitgewerkt. Speel ik met SC Heerenveen tegen Ajax, zie ik dat Eriksen de keeper is. Ook na een einde van een seizoen zijn die vacatures ook schaars. En wanneer ik een aanbieding krijg is het van een topclub die mij toch niet wilt hebben. Zo kom ik nooit weg bij SC Heerenveen.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Helemaal mee eens. Die top 100 slaat nergens meer op. Staan ontzettend veel mensen in die gewoon al 500 potjes hebben gespeeld, waarvan 300 verloren. Dan bak je er dus eigenlijk helemaal niks van.

    Ranking systeem van Fifa 09 _O_
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Kan iemand mij vertellen hoe ik online kan instellen (als ik tegen een vriend speel) dat ik overdag in de zon wil spelen en stadion naar keuze? Ik kan 't nergens vinden (speel dus nu vaak ongevraagd 's avonds in regen en ik vind de kwaliteit grafisch zo verschillend, dag en zon veeeel mooier).
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind het vervelend dat ik altijd maar in 1 formatie goed ben en als ik met een team speel die niet lekker in die formatie ligt ik er niks van bak. Want ben helemaal niet goed in FIFA maar heb het idee dat ik alles win door me teamkeuze en formatie. Daardoor wissel ik nooit van teams wat het ook wel weer eentonig maakt.
     
  20. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat heb ik ook,
    Ik speel nu 4-2-3-1 met Ajax en dat vind ik echt lekker lopen 4-3-3 vind ik maar niks.
    Speel meestal altijd met andere teams 4-3-1-2
     

Deel Deze Pagina