1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

1. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je kan toch alleen wissels doen met kinect?

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon omhaal midden in je slaapkamer op je bed werkt perfect :)

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb geen slaapkamer :+ maar het mkan dus niet je kunt niks met kinect?

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  5. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Iemand die weet hoeveel accounts je max. op een ea online code pas kan gebruiken? Het is op één xbox

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    1 volgens mij.

7. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb er tot nu toe al 3 op kunnen gebruiken, ben benieuwd of er een maximum is :p

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Haha wat is dit soms ook een geweldige game, ben een carriere begonnen met Chesterfield.
    Engels team, npower league 2, van 2 naar 2,5 sterren gekregen, net met het eerste seizoen begonnen.
    Moet ik voor de beker tegen Chelsea, sta ik ook nog 2-1 achter, doelpunt in de 60e minuut :lol:.

E: 2-2, 64 minuut :eek:.
    Als ik dit win hé _O_.

E: BOOOOTS, 2-3 83e minuut 8).

E: Yeeeah, gewonnen, kleffe poten en een hartslag van 140 :+.

Laatst bewerkt: 26 dec 2012
  9. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker hoor! league cup? Dan spelen ze wel altijd met een B-team, ik heb namelijk een carriere met Rochdale, ben in m'n eerste seizoen dankzij een twee plek gepromoveerd naar de npower league 1:D

10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Volgens mij wel ja.
    Ze speelden niet met het beste team idd, maar was nog steeds erg lastig :9.
    Die keeper van mij is wel echt rampzalig slecht, is 66 dus qua rating nog een van mn betere spelers maar de goals die ie er doorlaat zijn echt zo simpel...
    Had nog beter mn oma erin kunnen zetten :emo:.

Probeer nu in de Premier League te komen, eerst veel vrije spelers gekocht en als ik wat geld heb veel gebleseerde spelers, spelers uit vorm en spelers die het niet meer naar hun zin hebben kopen, moet te doen zijn binnen een seizoen of 5.

11. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnen een seizoen of 5? Ik neem aan dat je dan niet élke wedstrijd speelt :+?

12. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Gisteren seasons voor het eerst opgepakt met FIFA 13, iemand tips voor leuke teams ? 3, 3.5, 4, of 4.5 sterren? Speelde gisteren een aantal keer met Marseille, dat vond ik wel een fijn team.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    4.5: Napoli :cool:

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo, eerste carriere seizoen zit er op. M'n manager, Jaap Stam heeft met Ajax de titel, de beker en de Europa League gewonnen. In het eerste seizoen Djuricic van Heerenveen gehaald (geloof 8 miljoen), hoewel ik achteraf beter een verdediger had kunnen halen gezien de hoeveelheid blessures. In het begin van het 2e seizoen Gouweleeuw (5 miljoen) er alsnog bij gehaald en Babel voor 19 miljoen verkocht aan Anzhi zodat Fischer meer kan spelen :) Van het weekend maar weer eens verder.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Liverpool speelt fijn als 4.5.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Vind je?
    Atletico vind ik wel erg fijn.

17. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Atletico en Dortmund zijn fijn.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, vind ik wel. Assaidi en Sterling zijn dodelijk met een counter en Suarez kan ze er van allerlei hoeken in schieten. Verdediging is prima, al schuiven ze nog te vaak naar voren en het middenveld is oké met Sahin, Allen en Gerrard.

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Gisteren PS3 gekocht hier in Hong Kong, en sávonds heeft een vriend even FIFA 13 voor me gehaald die ik vandaag heb gekregen en dus even heb gespeeld.

Is wel erg wennen met een PS3 controller, en nogal kut dat de laadtijden nog langer zijn dan op de 360, en je er ook steeds van die fucking MOVE screens voor krijgt wanneer je de game opstart, maar verder hoop ik er weer een jaar plezier aan te beleven :)

Nog niet de online code gebruikt, want moest me eerst even aanmelden voor Hong Kong PSN.

Ik ga binnenkort wel even op zoek naar een PS3 compatible 360 controller (Xeox nog niet tegengekomen helaas).

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel niet zoveel maar als ik speelde ging het goed. In 1x doorgestoten naar div1 en had 2 wedstrijden nog om 1x te winnen voor de titel. Verloor ze allebei en nog het volgende seizoen gaat het ook weer kut. Speel ook wel erg weinig en verander veel tussen newcastle, zenit en juventus. Dat switchen ging er goed maar nu dus niet meer. Balen, in het nieuwe jaar maar weer ff op 1 team concenteren en weer wat meer wedstrijden spelen.

Deel Deze Pagina