1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 GESPOT

Discussie in 'Games' gestart door mussi, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mussi

    mussi Guest

    Plaats hier waar.
     
  2. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Hebben wij hier geen topic voor?..
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Geloof me, je kan het beter in dit topic hebben anders is straks het hele FIFA 13 topic 1 groot gespot gelul.
     
  4. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    true_dat... was even in de war met 'Koopjes spotten' :cool:
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Verwacht hem, net als voorgaande jaren, woensdag wel in de schappen. Zal straks even 3 games brengen naar game mania. 20 euro is een mooi prijsje
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Kan hem vanmiddag ophalen bji de music store (waar mijn neef werkt) afgesproken dat hij hem voor mij gaat betalen op de dag van de release!

    Zin in!!
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    komt die vandaag al uit? heb m nog niet eens besteld haha. Maar ga hem sowieso kopen, ook ff hierin looney owne:p
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Tja, denk dat het hier toch wat minder druk wordt dan in voorgaande jaren. 90% van mijn friendlist heeft, ik ook overigens, de early release. :) Dan kan je gewoon tot de officiƫle release al spelen en valt mijn ut edition donderdag op de mat. :)
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,wel het kut is dat morgen mij early afloopt.
    Twijfel nog om te verlengen,als hij morgen mag verkocht worden is het ook stom
     
  10. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga het zometeen hier in Den Haag proberen (PS3 ). Moest sowieso effe een joypad halen aangezien die van mij kuren heeft (constant mentaliteit en tactiek aan het veranderen terwijl ik gewoon rondloop met een poppetje), en bij mij in de buurt is ie 49,95 (joypad+headphone)... gewoon ff sneaky aan de kassa erbij vragen of ik FIFA 13 niet ook mag meenemen vandaag.

    Zal wel niks worden, maar nooit geschoten is altijd mis en ik weet nog dat ik bij Bart Smit soms met zo'n nietsvermoedende huisvrouw te maken krijg, die hem wel een keer of twee zonder het te weten voor de release dag had verkocht.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zal wel woensdag laat in de middag worden. Hoop stiekem op dinsdag..
     
  12. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Altijd epic dit. Alleen zoals Funkxual zal het dit jaar wel minder zijn ivm die season tickets. Geeft mij ook minder stress hoor, vorig jaar keek ik om het half uur naar dit topic haha.
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    De laatste 3 jaar was de release altijd op donderdag en lag hij dinsdag al in de winkel.
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee vorig jaar werd het pas op woensdag vrijgegeven rond 16:00u.
    Er waren wel al mensen die het geluk hadden dat ze het op maandag/dinsdag al meekregen, maar de verkoop begon pas echt op woensdag.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    In Utrecht niet hoor. Had hem toen ge-preordered bij Gamemania en kon hem toen op dinsdag ophalen. Stonden echt tientallen mensen in de rij toen. :+ Die middag lag hij ook al bij de FRS en Mediamarkt.
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, vreemd. Ik weet wel nog dat de Game Mania in Belgiƫ hem eerder verkocht dan de Game Mania in Nederland.

    Vandaag zal 'm sowieso nog wel niet worden aangezien pas veel winkels morgen hun vracht binnen krijgen.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Morgen maar eens op jacht dan.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb hem toen in Hoog Catrijne gekocht ... ( 3 stuks :+ ) een dag of 2 voor de release. Dit jaar begin ik niet meer aan die onzin.
     
  19. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom niet?
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina