1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Moeilijkste achievement al behaald. Inform player in je pack, Geromel IF heb ik. Ook Clichy, Abate, Ferdinand, Jovetic uit pakjes. Lekkah lekkah.

2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat bedoelen ze met die extra opslag locatie voor FUT Team, een extra squad maken kon toch al?

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tyton maakt de meest gekke reddingen bij mij 8).

Oeh nice, packs van MSP of coins?

Jup.

Hoe doe je dit dan? Want tijdens FUT wedstrijden kan ik geen custom formaties kiezen hoor? Alleen de formaties van FUT zelf.. :mad:
    Toch?

Tips?

Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  4. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet wel elke keer die custom formation maken, maar meestal slaat hij het wel op als je het achter elkaar speelt. Wel heel irritant, maar ik doe liever dat dan met die schijt standaard formaties spelen.

Momenteel erger ik me echt kapot aan Fifa 13. Ik kan geen spelers opzoeken op de web app en ook niet op de console en dit is al een dag. Het is toch verdomme niet normaal dat ze gister het spel 3 uur offline halen en dat ze het vervolgens gewoon erger maken dan waar ze mee begonnen waren

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    EA heeft een heel jaar om een spel te maken, maar in de eerste weken komen ze er altijd achter dat er nog über veel bugs in zitten. 'Worst Company Of The Year' is niet voor niets hè. ;)

6. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Weet iemand wat je wint als je divisie 1 online wint? Ben daar erg benieuwd naar.

7. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8.000 + Premium Pakje

En ja, ik hoop echt dat ze het morgen gefixed hebben. Ik heb mijn team twee dagen geleden verkocht om de pakjes gekte voor te zijn, maar nu kan ik dus niks kopen omdat ik constant foutmeldingen krijg. Soms kom ik twee pagina's ver, maar dat is het dan ook :emo, Ik vind dat echt vervelend, zoals je al zei hebben ze zolang de voorbereiding kunnen treffen en nóg gaat het weer mis. Ik heb ook nog een speler op completion staan, maar dat is een 300 coins kaart dus boeit me verder niet.

Dit gaat hem worden denk ik :thumbs:

Wel wat spelers die ik niet echt leuk vind, maarja dat is wel vaker als je competities wilt combineren

8. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  9. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Yuhh, Falcao in me pakje, tot mijn teleurstelling is ie maar 40k waard, toch vrij weinig voor een 88 rated speler, denken jullie dat ie nog gaat stijgen?

10. TictaCNL

TictaCNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo vandaag FIFA binnen gekregen, natuurlijk gelijk volgas gespeeld. Ik vind het redelijk het zelfde spelen als vorige jaar. Punten die ik anders vind: Verderdigers maken uber veel domme fouten, en schoten gaan echt bizar hard.
    De eerste twee teams waar ik tegen speelde waren al bizar goed, maar wel gewonnen. Als spelers al Aguero en Tevez op goal schieten gaat hij er echt bijna altijd in of op de paal/lat.

Me record nu is 10 wins 1 gelijk en 0 loses en heb aardig wat match coins.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Laatst zei iemand dat je voor offline toch 10.000 coins kreeg in divisie 2 en 7.500 + premium pack in divisie 1?

12. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zie hier aardige zieke teams al voorbij komen. hoe komen jullie aan die coins zo snel ?

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die zijn van anderen ;).

Ik heb nu 45k, een Eredivisie team, een back-up Eredivisie team en een Saudie Arabisch team. Samen zo'n 60/65k denk ik. :)

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ok, even een mind-fuck.

Kan natuurlijk aan mij liggen ... maar heb nog NERGENS de optie gezien / gevonden om Custom Tactics / formaties aan te maken in FUT13? Zit dat er niet meer in?

EDIT
    Wat ik wel merk is dat moraal en fitness nu dus ECHT meespelen. Mijn eerste potje speelde ik geheel tegen een gozer met Rooney, Gerrard, Lampard en meer van die bazen. Maakte hem compleet in, 4-0 gewonnen. In de finale van de cup ga ik gigantisch op m'n bek. Had geen fitness kaart / moraal kaart gebruikt. Dat merkte is dus enorm. Alles naast, op de paal, op de keeper of de speler controleert onvoldoende. De tegenstander ( volledig Spaans elftal ) lost 3 afstandsschoten en ze vliegen er zo makkelijk in. Ook een rollertje vanaf 20 meter verdwijnt in m'n doel.

15. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb op dit moment een heel leuk zilver eredivisie team (record 5-0-0). Echter weet ik niet wie ik anders als CM moet gebruiken ipv Fer. Daarbij wil ik vragen of iemand ervaring heeft met zilveren doelmannen uit de eredivisie, welke is aan te raden?

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hCTd5IMDfsE:360

Edit: als je Mulenga nog niet geprobeerd hebt; 92 schotkracht nough' said.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kan (nog?) niet. Of je moet iedere keer tijdens de wedstrijd je custom formation maken.. :{

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Enigzins begrijpelijk. Want sommige speelde 4-2-4 en knalde je zo tien doelpunten om de oren :+ Nu is het wat eerlijker.

Heb nu 90.000 coins. Ben van plan om een Engelse team in elkaar te zetten :) Moet lukken, denk ik?

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ligt eraan hoe duur je hem wilt maken, maar ja, moet lukken. Ik heb nu een methode waarmee ik echt gruwelijk rijk ga worden, denk ik. Het is een beetje een achterdochtige manier om heel gemakkelijk en snel de seasons te winnen. Dus continu divisie 1 offline winnen op een hele makkelijke manier = steeds x.500 (hoeveel?) coins + premium gouden pakje.

Als ie werkt, zal ik het laten weten :+

19. Feesterd

Feesterd Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Voor 20 k nu een Italiaanse 5-2-1-2 formatie gemaakt heel nice!3 potjes online gespeeld en allen makkelijk gewonnen wel pas in de 4e divisie......

Zilveren doelmannen die ik goed vind zijn Cilessen of Sergio Padt van Aa Gent wel met Nederlandse centrale verdedigers spelen dan.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Leg ff uit please. :+

-edit- De sliders aanpas methode?
    Van wat ik zo even snel op x360a lees worden ze weer terug gezet op standaard na x aantal potjes.

Laatst bewerkt: 28 sep 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina