1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ELIAS!!! :thumbs::thumbs:

ik denk dat de prijzen alleen nog mar zulen stijgen omdat alle pakketjes nu wel geopend zijn na de eerste openingen

2. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    + Coins verdienen is zo makkelijk, dat mensen steeds meer te besteden hebben = hogere prijzen.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Godver, ik had er echt eerder bij moeten zijn bij m'n Pato, Robinho en Ramires dus. Maarja, had deze enorme prijsstijging (allemaal minimaal 5k duurder) niet kunnen ruiken binnen een dag of twee.

Gelukkig wel m'n Hulkje 433 voor 15k binnengehaald die nu 30k is.

4. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nice team, heb je al je spelers in een random formation gekocht een daarna 451 kaartjes of gwn direct 451? want ik wil dus het eerste gaan doen en vroeg me af of het ook echt goedkoper is.

5. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie jullie vaak zeggen, ja die en die is nu 10k meer waard dan een week geleden. Hoe weten jullie dat die nu meer waard is? Via een site ofzo? Of gewoon kijken naar de gemiddelde prijs?

6. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  7. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Random, sommige kon ik wel direct als 4-5-1 kopen. Maar al die 4-5-1 kaartjes hebben mij 200 coins gekost

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gewoon Trade Pile kijken :). Ik 'watch' heel veel Robinho's, Pato's en Ramiressen, maar zie dat ze allemaal voor meer gaan dan eerst. Robinho's nu steeds tussen de 18 - 24k. Pato's 22 - 30k en Ramires 20-25k. Terwijl dat nog geen anderhalve dag geleden zo'n beetje: 12 - 16k, 16 - 20k en 14 - 18k was. 8)

9. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Pfff alweer is de camera hoogte van zelf veranderd...

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het verschilt ook per stadion hè, volgens mij, want al m'n thuiswedstrijden hebben dezelfde camera.

11. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik trouwens ook heel fijn vind is dat we geen bid tokens meer hebben _O_

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Haha daar zit wat in, maar weet je dat zeker? Ik vind het zo hinderlijk om van hoog te spelen, dan maar voor zorgen dat ik altijd thuis speel }:]

13. meneerjan

meneerjan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Team tot zover.
    Speelt best lekker, maar moet op een aantal plekken toch wel flink verbeterd worden.
    Daarnaast ben ik met dat trade pile/watchlist geklooi een hoop kwijt geraakt, maar aan de andere kant heb ik ook wel weer wat profijt gehad van de marketcrash van vrijdag!
    Het is voor mij het eerste jaar dat ik vanaf het begin van het spel fut speel, was het vorig jaar ook zo'n bombardement aan spelers op de dag van de UK release?

14. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb nu volgende team:

Cesar
    Walker-Richards-Kaboul-Clichy
    Ramires-Garcia-Wilshere
    Sturridge-Balotelli-Bale

Iemand die een betere cm weet dan garcia, hij is me te traag.. Ook zoek ik een betere rechtsbuiten!

Bedankt voor jullie hulp!

15. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoeveel 41212 kaartjes heb je? Hoeveel vraag je per stuk, wil er wel aantal overnemen om mijn bpl om te zetten naar 41212

17. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoppatee, ook een Ramos 15.000 onder zijn waarde kunnen kopen. Moet er wel ff 5 minuten voor refreshen, maar dan heb je ook wat _O_

Nadeel is wel dat ik nu niet meer zoveel coins heb om mij te handelen (30.000), dus misschien gooi ik er nog een Lucas op. Maar dat moet ik nog ff zien, eerst zo eindelijk spelen na 3-4 dagen _O_

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    CM: Touré, 100% zeker. Echt een überbaas in FIFA13 :).
    Anders kan je nog voor een wat aanvallendere gaan, omdat je 2 best wel controlerende middenvelders hebt. Dus Nasri/Silva/Kagawa.

RW: Ben Arfa, Valencia (!).

19. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Thx man, moet nog ff doorsparen dus (heb nu 18k). Ik speel 4321 dus ben arfa lijkt me het beste voor RB. Voor middenveld toch maar sparen voor toure, dat wordt mijn eerstvolgende aankoop. Kost alleen +- 50k

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, maar Touré is echt geweldig. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina