1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke CF uit de PL is het best voor 4-3-1-2 met Torres en Hernandez in de spits, Kagawa, Mata of Suarez?

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als je Torres en Hernandez in de spits hebt ( Chelsea / United ) is het het beste als je iemand krijgt die ook uit dat team afkomstig is. Je kan dus kiezen uit Kagawa of Mata.

Torres is alleen niet alles. Sterker nog, mensen die met een Wellbeck ( United ) spelen scoren ook vaker met Wellbeck dan met Torres.

Ook is hij niet al te duur. Probeer te spelen met Wellbeck ( body en pace ) en Hernandez ( pace ) en Kagawa daar achter.

EDIT
    Kagawa is snel met de bal. Kan hele goede paasjes geven en is ook balvast.
    Mata is snel met de bal maar klein. Niet echt een goede CAM / CF dus.
    Suarez is sterk maar langzaam met de bal. Echter kan deze ook goed een sprint trekken.

Om je chemistry het beste te laten zijn adviseer ik je alsnog om 3 Manchester United spelers voorin te zetten.

Laatst bewerkt: 5 okt 2012
  3. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vandaag begonnen met dit onderdeel van fifa snap er alleen nog niet zoveel van heeft iemand een uitleg wat er gebeuren moet?

4. thanick

thanick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn chemistry gewoon op 100.
    Echter soms is het lijntje groen en soms oranje.
    Ik snap wel waarom dit zo is, maar maakt het ook uit? (maw is het voldoende om 100 chem te hebben, of is het nog beter alles er groen bij te hebben?)

VB: pepe en puyol net zo goed als puyol en pique?

5. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Bij mij staan al een week 5 speler op completing :confused:

6. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dan zul je zien dat mensen zullen afwachten en de laatste seconden effe 40k bieden.

Haha Kagawa is nog kleiner hoor (Mata is 174CM en Kagawa 172CM) dus dat is geen smoes om kagawa boven mata te kiezen, daarnaast zou ik voor mata gaan omdat Kagawa maar rond de 70 shooting/passing had en mata rond de 80, dat is IMO wel belangrijk voor een CF omdat die natuurlijk vaak in scoringspositie komt of 'het laatste passje geeft' tuurlijk is mata iets duurder maar als je het geld hebt zou ik zeker voor mata gaan.

Spelers van dezelfde club hebben altijd een lichtgroen lijntje.
    Zelfde competitie en zelfde land ook lichtgroen.
    Zelfde competitie of zelfde land hebben oranje.

Ik zou voor Pepe Puyol gaan, dan heb je tenminste 2 defenders met high defense work rate, Pique is hinderlijk man die rent alleen maar naar voren.

Laatst bewerkt: 5 okt 2012
  7. thanick

thanick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spelers van dezelfde club hebben altijd een lichtgroen lijntje.
    Zelfde competitie en zelfde land ook lichtgroen.
    Zelfde competitie of zelfde land hebben oranje.

Ik zou voor Pepe Puyol gaan, dan heb je tenminste 2 defenders met high defense work rate, Pique is hinderlijk man die rent alleen maar naar voren.[/QUOTE]

Ik weet waarom ze de verschillende kleurtjes krijgen, maar vroeg me eig af of het wat uit maakt? Chem is in beide situaties nl gewoon 100.
    Ik gaf die verdedigers als voorbeeld, omdat het bij hun toevallig het geval is. :)

Iemand enig idee? ALs ik via google zoek lijkt niemand t te weten :)

8. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39

Ik weet waarom ze de verschillende kleurtjes krijgen, maar vroeg me eig af of het wat uit maakt? Chem is in beide situaties nl gewoon 100.
    Ik gaf die verdedigers als voorbeeld, omdat het bij hun toevallig het geval is. :)

Iemand enig idee? ALs ik via google zoek lijkt niemand t te weten :)[/QUOTE]

Je kan ook met een team met grotendeels rode lijntjes 100 chem krijgen, de vraag is nog maar of het ook lekker speelt. Denk gewoon zo; hoe meer licht groen hoe beter je team speelt

9. thanick

thanick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, het maakt dus wel degelijk uit of het oranje of groen is begrijp ik.

Viel me nl op bij mn 2 teams.

Team 1 is een voornamelijk nederlands team uit de eredivisie.
    Team 2 is een team uit de BBVA. (maar alle nationaliteiten door elkaar)

Valdes
    Pereira-Puyol-Pepe-Marcello
    Di Maria-Fabregas-Modric-Villa
    Benzema-Falcao

Wissels:
    -Pedro
    -Higuain
    -Kaka
    -Sanchez
    -Pique
    -Jordy Alba
    -Juan Fran
    -Diego Lopez

Ondanks dat team 2 een veel betere rating heeft (85) Heb ik het idee dat het niet goed loopt. Dat komt dus omdat ik veel oranje ipv groene lijnen heb blijkbaar...

Dan zal ik misschien toch voor een ander team moeten kijken... :'-(

10. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het niet loopt ligt denk ik niet aan je chemistry. Je middenveld is te licht wat zorgt voor te weinig balans in je elftal. Ik zou op CM sowieso één sterke middenvelder met loopvermogen neerzetten.

11. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister kreeg ik FIFA binnen en deed gelijk een paar potjes FUT..

Maar het is inderdaad echt belachelijk :emo: Heb nu al 2-3x gehad dat ik binnen 25 minuten 3-0 achter stond, me in de eerste helft nog terugknokte naar 4-3 om uiteindelijk te verliezen met 6-4.
    En dat in 8 potjes!

Ik snap nu wat mensen hier bedoelen dat 't weer lekker "arcade" is.. man man man echt élke bal vliegt erin 8)

Maargoed, FUT blijft FUT en hoeveel ik me ook verbaas over hoe raar de gameplay is, blijf ik 't toch wel spelen :p

12. erik2850

erik2850 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Mensen,

Ik kijk dit forum voornamelijk om te lezen wat andere ervan vinden en om wat informatie over fifa 13 en fifa ultimate team op te doen.
    Ik ben nu al 3 dagen bezig om op de Webapp te komen maar snap er niks van.
    Ik probeer gewoon in te loggen met mijn inlognaam/wachtwoord.
    Vervolgens geeft de webapp aan dat ik niet het juiste spel bezit en dat ik hem moet kopen. Terwijl ik hem gewoon heb gekocht en ik het op mijn Xbox 360 gepseeld heb.
    Ook hoor ik een hele boel mensen over de security vraag en antwoord maar waar ik die in moet voeren weet k ook niet. Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen want het zal heel handig zijn om de webapp op mijn computer te gebruiker.

Alvast bedankt.

13. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat je met je xbox live account probeert in te loggen? In dat geval moet je eerst een account aanmaken bij ea en die koppelen aan je xbox account. Zo heb ik dat iedergeval een aantal jaren geleden gedaan en ga er vanuit dat het nog steeds zo werkt.

14. haggis

haggis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan verschillende oortzaken hebben maar misschien helpt dit je wat verder.
    https://help.ea.com/en/fIfa/fifa-2013

15. TictaCNL

TictaCNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fifa ultimate edition en krijg dus 24 packs. Wanneer krijg je die packs? Elke maandag van de week oid?

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Lees de startpost eens goed door. Het zou een aantal uren van mijn tijd kosten om je dat haarfijn uit te leggen.

18. thanick

thanick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ze iig van zondag op maandag nacht. (uurtje of 1 geloof ik)

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, iedere maandag. :)

20. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gelezen maar snap er eigenlijk nog niet zoveel van.
    heb 1 zeldzame speler in mijn team maar geen idee hoe ik er achter kom welke zeldzaam is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina