1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Nou als ie glinstert is ie zeldzaam en als ie dat niet doet dan niet.

2. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Wat is 13 ook een random spel hee, niet normaal. Win 8 games achter elkaar, vervolgens speel ik een wedstrijd, al mijn spelers doen maar wat. Verdedigers die zomaar naar voren rennen zonder reden, ik verlies de wedstrijd gewoon zwaar. Alle schoten op goal zitten en ik schiet alles mis. Het slaat gewoon nergens op. Je kunt winnen en verliezen dat snap ik ook wel. Maar hoe wisselvallig 13 is en hoe grote chaos het vaak in het veld is, is niet normaal. Bah

Ik speel gewoon met maximale chemistry, verliezen hoort erbij. Maar je kunt maar 1 verdediger tegelijk besturen, het is dan erg zuur als die andere (in mijn geval) 3 er een potje van maken. Dit was in 10 11 en 12 niet zo.

Laatst bewerkt: 5 okt 2012
  3. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel defensief, en zorg dat je tenminste een en het liefst twee defensief sterke middenvelders heb. Dat werkt bij min in ieder geval in dit team:

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#bSQBlpYriYL:360

4. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Bedankt voor de tip ik ga het proberen, ik heb inderdaad een te aanvallend elftal.

Iemand tips voor een goed degelijk elftal, voor 150k ?

5. Feesterd

Feesterd Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Probeer 4-5-1.Heb je een versterkt middenveld.Speel nu zo met een Bundesliga team en gaat perfect.

6. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
  7. FifaSkiller

FifaSkiller Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met 2 cdm's op het middenveld dus als ware heb je 6 verdedigers.
    Dit bevalt me erg goed zelf speel ik 4-3-3 dus misschien is dat een aanrader voor je.
    Is er vanavond happy hour ? Zo ja van 8 tot 9 toch ?
    Ben van plan €20 er in te stoppen voor 1x

8. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Ik ga idd nu met een andere opstelling spelen ipv 41212, ben er nog niet helemaal over uit. Misschien wel 442 met 2 defensief ingestelde cm's, of 4231, alleen ik hoop niet dat mijn spits dan te veel op een eilandje staat. Lastig..

9. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond is er dus Happy Hour? Welke golden packs in de store moet je dan kopen? Ik heb nog nooit meegedaan aan Happy Hour, dus geen idee hoe het werkt... En als je Microsoft Points gebruikt, hoeveel Microsoft Points kost het dan per pakje?

Ok, bedankt!

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  12. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar geen geld voor. Ik ben altijd arm op Ultimate Team. Momenteel heb ik iets meer dan 5000 coins. Dus dat wordt sparen... :+

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ligt eraan hoeveel je koopt en met season ticket krijg je 20% korting.

dan alsnog is het aardig prijzig hoor. 100 punten is volgens mij 64 msp ofzo

14. Mandello

Mandello Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn team nu: http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team#
    Ik weet het, de verdedigers zijn niet zo goed, maar ik heb nu nog 30k en ben er dus nog mee bezig, 3-5-2 gewoon de beste opstelling, ik vind het fijner om met 3 echte CV's te spelen, dan met 2 CV's en 2 'Backs' en de CVM's in 3-5-2 verdedigen ook nog mee als de ander een counter heeft bijv.
    Maarja, ik hoop niet dat de spelers prijzen gaan dalen, heb namelijk 150k voor mijn Aguero betaald, hij is wel me FAVO speler IRL, dus ik heb het er voor over.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Word nu al moe van Online Seasons. Echt, ik heb zoveel ongeluk. Hulk lijkt echt enorm traag en Vagner Love en Robinho komen ook geen verdedigers voorbij op snelheid. Wat is dat toch..

16. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Ja hier hetzelfde hoor.. *zucht*

17. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ja idd online is het echt een meuk spel! heb de beste verdedigers en nog komt ieder paasje er doorheen. en als ik een paas geef aan benzema of pato komt er niks door heen. Klere spel

18. FifaSkiller

FifaSkiller Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat dus ook met hulk hij is echt dit jaar shit.
    Ik zit dus te denken aan een ander team.
    Alleen speelt Pato als een beest dus die doet in zijn eentje voor 3 spelers aanvalswerk.
    Ik had gehoord dat de bundesliga dit jaar goed is ?

19. Feesterd

Feesterd Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Bundesliga is zeker goed!Vooral Reus in de spits!Leuke cams Muller en Gotze en vleugelspelers Farfan,Elia,Schurlle iets minder centraal in de verdediging.Alleen had ik net last van de handicap volgens mij.Ze liepen totaal de verkeerde kant op terwijl ik toch echt naar binnen wilden haha.Of dat je eruit wordt gelopen terwijl jouw speler toch echt sneller is.Maar ach hoort bij Fifa dit he.......

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het allemaal wel meevallen, merk ook vrij weinig van wat jullie zeggen. Tuurlijk, er zit een kern van waarheid in maar ik speel dan gewoon kalmer en gecontroleerder. Werkt voor mij

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina